ورزشی

شجاع خلیل‌زاده؟ پرسپولیس دفاع چپ می‌خواهد

حلالی: شجاع خلیل‌زاده؟ پرسپولیس دفاع چپ می‌خواهد

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به اتفاقات روز این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با  خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، در خصوص تقویت پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس بعد از حفظ بیرانوند به یک گلر دوم هم نیاز دارد. دفاع راست و چپ کلاسیک می‌خواهد که پست تخصصی‌اش باشد. یک پلی میکر و یکی، دو مهاجم هم نیاز داریم. در نهایت برای تقویت پرسپولیس حداقل به ۴،۵ بازیکن نیاز است. 

وی در مورد عدم حضور شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس افزود: شجاع بازیکن ارزشمندی است که پیش از این به پرسپولیس کمک‌های زیادی  کرده‌است ولی آنقدر که به دفاع چپ و راست نیاز داریم به دفاع وسط نیاز نداریم. با اضافه‌شدن مرتضی و گولسیانی خیلی در این پست آسیب پذیر نبودیم و یکی از رموز موفقیت‌مان هم  حضور همین دو نفر و دروازه‌بانی مانند بیرانوند در پرسپولیس بود. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با قانون سقف قرارداد و بستن قرارداد ریالی با بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: هراز گاهی یک قانون من‌درآوردی می‌آورند، به نظر من اصلا این قانون کارشناسی نشده‌است. درستش این بود که عنوان کنند باشگاهی که مثلا در سال ۸۰۰،۹۰۰ هزار میلیارد هزینه می‌کند به همان اندازه هم باید درآمدزایی داشته باشد که فوتبال ما پیشرفت کند. اشکالی ندارد که به یک بازیکن پول خوب بدهند ولی از آن طرف درآمدزایی هم داشته باشند. در کشورهای دیگر بازیکن اروپایی جذب می‌کنند و تا آن بازیکن وارد آن شهر شود آنقدر از او استفاده تبلیغاتی می‌کنند که مبالغ زیادی از قراردادش را به دست می‌آورند. ما چه درآمدی داریم؟

حلالی ادامه داد: فقط ایستاده‌ایم که یک نفر پولی برساند تا آن را خرج کنیم که این  اشتباه است؛ تیم‌های ما نباید در پایان فصل زیان‌ده باشند. باید کاری می‌کردند که فوتبال ما به جایی برسد که بازیکنان طراز اول بیاوریم تا بتوانیم مقابل عربستان و قطر بایستیم، بازیکنان خودمان هم در کنار این بازیکنان تلاش بیشتری می‌کنند تا سطح خود را بالا ببرند و این منجر به پیشرفت فوتبال ما می‌شد. کدام بازیکن خوب خارجی می‌آید با ما قرارداد ریالی ببندد؟ بازیکنانی می‌آورند که خودمان هم داشتیم مثل فورواردی که آورده‌اند! مربی جرات نمی‌کرد ۵ دقیقه او را وارد زمین کند.

وی افزود: چرا ما باید به چنین بازیکنانی دلار بدهیم؟ اگر می‌خواهد 10دقیقه بازی کند بازیکن امید خودمان را وارد زمین می‌کنیم که به چشم بیاید بازیکن بهتری شود تا بتوانیم او را بفروشیم  و درآمدزایی داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به ارسال نوتیس توسط بیرانوند به باشگاه گفت: در این که در باشگاه‌های ما در نحوه قرارداد بستن مشکل وجود دارد شکی نیست ولی اینکه با بازیکن قرارداد بسته‌اند تیم قهرمان شده، فصل تمام شده و پول بازیکن را نمی‌دهند بازیکن حق دارد. آنقدر آپشن در قرارداد گذاشته‌اند که وقتی جمع می‌زنیم به مبالغ هنگفتی می‌رسیم به عنوان مثال دروازه‌بان گل نخورد ۲۵ میلیون، بازی را ببریم ۱۰ میلیون و.. ما دروازه‌بان می‌آوریم و ۲۰،۳۰ میلیارد پول می‌دهیم که گل نخورد اگر قرار است گل بخورد  من هم می‌توانم درون دروازه بایستم! مهاجم می‌آوریم که چکار کند؟ چای بخورد یا در هتل بخوابد و شیشلیک بخورد؟ می‌آوریم که گل بزند و میلیون‌ها آدم را خوشحال کند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا