ورزشی

استقلال به راحتی برد را از دست داد/ ترکیب اولیه ساپینتو خوب نبود

افشین حاجی پور: مبارزه به راحتی باخت/ ست اول ساپینتو خوب نبود

پیشکسوت استگال نظر خود را درباره دربی بیان کرده است.

افشین حاجی پور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری دانا نیوز درباره دربی 99 صحبت کرد. این اولین انتقاد من از ترکیب اصلی Cypento است. ترکیبی که انتخاب کرد خوب نبود. در مصاحبه قبل از دربی به ساپینتو اطلاع دادم که او تجربه دربی ندارد و دوستانش در باشگاه باید در این زمینه به او کمک کنند اما چون این اتفاق نیفتاد، در نهایت برد به استقلال واگذار شد.

او ادامه داد: دوستان در کادر فنی باید به او می گفتند که این بازی خاص است. در قلب دفاع، نقطه ضعف ما شد. گلر نداشتیم اما یزدانی در باشگاه است، با فرم خوبش، استقلال فصل گذشته قهرمان شد و آمارش دست نیافتنی است. این اولین اشتباه ساپینتو است که به یزدانی میدان نداد.

پیشکسوت آبی ها درباره دیگر مشکلاتی که در این بازی با آن مواجه بود گفت: استیگل چندین سال در خط میانی با مشکل مواجه شده است. از زمانی که جباری، جبارف و علی کریمی از این تیم جدا شدند، هیچ هافبک خلاقی را در این تیم ندیدیم. از حضور مهرین در زمین انتقاد کردم. چرا در چنین جلسه حساسی باید به زمین می رفت؟ این بازی 6 امتیازی بود و تساوی برای استگال خوب نیست. برد به راحتی از دست رفت و ما باید می بردیم. کادر فنی مسئول باخت برنده به رهبری ساپینتو بود.

حاجی پور افزود.: دو ضربه پنالتی مساوی زدیم. مربیان باید اصول 3-پوزیشن کمک توپ را به بازیکنان آموزش می دادند. ما باید توپ را تماشا کنیم، هم تیمی را کنترل کنیم و فضای مورد نظر را پیدا کنیم. بازیکنان پرسپولیس در محوطه دروازه آزاد بودند. حسینی هم روز خوبی نداشت و همه چیز برای باخت ما خوب بود. جانشینان او نیز اشتباه کردند. چشم خیلی خوب بود ولی تعویض شد حس خوبی بود مرادمند بازیکن بدی نیست اما معتقدم یزدانی هم باید مثل مهدی پور در تیم می بود.

او در مورد انتخاب بهترین بازیکن استگال صحبت کرد. بهترین بازیکن از نظر من رزبه کشمی بود. خوب بازی کرد مطهری کار خود را انجام داده و سایر بازیکنان نیز زحمت کشیده اند.

66

تحلیل حاجی پور از مبارزه قهرمانی: قبل از شروع جام جهانی عملکرد استگال خیلی خوب بود اما وزن بازیکنان را دیدیم. برخی از بازیکنان ظاهراً از فرم خارج شده اند. البته در پرسپولیس هم دیده شد. اطرافیان ساپینتو باید به او کمک کنند و تنها مربی نباشند. یک مربی برای شناخت شرایط به یک سال زمان نیاز دارد و باید به او کمک کند. اگر ساپینتو بهتر تصمیم بگیرد و در انتخاب بازیکنان کلیدی دقت بیشتری داشته باشد، استقلال می تواند دوباره قهرمان شود.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

با توجه به نتیجه رای حمایت و او مقاومت کرد

دکمه بازگشت به بالا