فرهنگ و هنر

هادی حجازی فر از عروسک ها و مردم می گوید

هادی حجازی فر از عروسک ها و مردم می گوید

هادی حجازی فر، بازیگر سینما و تلویزیون از علایقش به حوزه کودک و آثار عروسکی می گوید و تاکید می کند: نفوذ کار کودک از نفوذ پدر و مادر بیشتر است. وقتی پای عروسک به میان می‌آید تماشاگر مهربان‌تر می‌شود.

اختتامیه اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور هادی حجازی‌فر، محمد بحرانی و مریم سعادت در کانون پرورش فکری برگزار شد.

هادی حجازی‌فر، بازیگر سینما و تلویزیون در سخنانی خاطرنشان کرد: وقت‌هایی شده کارهایی می‌بینیم علی‌رغم اینکه در تنهایی به آن کارها می‌خندم اما وقتی پسرم هست ترجیح می‌دهم کانال آن اثر را عوض کنم. نفوذ کار کودک از نفوذ پدر و مادر بیشتر است و نیاز به مطالعه و تحقیق دارد. جنس شوخی‌ای که این کارها با بچه‌ها دارند نباید از محیط مدرسه عقب‌تر و نه جلوتر باشد.

حجازی‌فر یادآور شد: در حوزه بزرگسال هم وقتی پای عروسک می‌آید تماشاگر مهربان‌تر می‌شود؛ الان هرچه بگویید مخاطب ایراد می‌گیرد اما مردم با عروسک مهربان‌ترند و راحت‌تر او را می‌پذیرند. می‌توان قراردادهای جدید را بدون توضیح خاص با مخاطب ببندیم. من در مقام بازیگر باید مقدمه‌چینی کنم اما عروسک امکان بی‌نظیری به فانتزی و تخیّل می‌دهد.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا