برترین های کسب و کارعمومی

خرید سایبان برقی در سعادت آباد

سایبان زنجیری یکی از انواع میباشد. درواقع چادر بازویی به دو شکل سیم بکسلی و  زنجیری در مجموعه تولیدی ایران سایبان تولید میشود. در سایبان زنجیری از بازوهای زنجیر دار استفاده میشود. و به همین دلیل نام سایبان زنجیری برای این مدل سایه بانها بکار میرود. سایبان زنجیری یکی از پرفروش ترین محصولات میباشد. این مدل سایبان امروزه کاربردهای بیشماری پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با سایه بان زنجیری در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع سایبان زنجیری

در تولیدی ایران سایه بان چادر زنجیری به دو صورت  قابل تولید میباشد:

سایبان برقی جلو مغازه و سایبان دستی جلوی مغازه به دو صورت زنجیری و سیم بکسلی قابل طراحی و تولید است. سایبان زنجیر دار سایبان جدید مغازه میباشد.

چادر برقی زنجیری دارای موتور برقی و ریموت کنترل میباشد. و به همین علت بازو بسته کردن آن بسیار راحت است. سایه بان زنجیری برقی از لحاظ فنی برای متراژهای بزرگ توصیه میشود. ولی این بدین معنا نیست که برای سایبانهای زنجیری با متراژهای کوچک نتوان از موتور برقی بهره برد.

سایبان زنجیری دستی

چادر زنجیری دستی با کمک گیربکس و هنل کنترل میشود. و در مواقعی که مشتری بخواهد در هزینه صرفه جویی نماید و یا اندازه سایبان بزرگ نباشد. توسط کارشناسان ما توصیه می گردد.

کاربردهای سایه بان زنجیری

این مدل سایبان دارای کاربردهای بیشماری میباشد. که به برخی از آنها اشاره مینماییم:

سایه بان زنجیری مغازه

زنجیری نسبت به سایبان مغازه سیم بکسلی از قیمت بالاتری برخوردار است. این اختلاف به علت استفاده از سیستم زنجیری به جای سیستم سیم بکسلی در بازوها میباشد.

چادر زنجیری تراس

سایبان زنجیری فروشگاه

چادر زنجیری ویلا

چادر زنجیری رستوران

چادر زنجیری ماشین

تفاوت سایبان زنجیری و سایبان سیم بکسلی

تفاوت سایبان زنجیری با سایبان سیم بکسلی در استفاده از زنجیر و یا سیم بکسل در بازو های سایبان میباشد. هر دو مدل سایبان با بازوهای 2.5 متری و 3 متری قابلیت تولید دارند.

با توجه به سایبانهای تولیدی سسیستم زنجیری به علت استحکام بالاتر قیمت بیشتری نسبت به سایبام سیم بوکسلی دارد.

مزایای سایه بان زنجیری

این مدل دارای مزایای بیشماری میباشد از حمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

لرزش کمتر سایبان

به علت استفاده از سیستم زنجیر در بازوها، سایبان زنجیری لرزش کمتری نسبت به دارد.

مقاومت بیشتر در برابر شرایط جوی

سیستم بکار رفته در بازهای مدل زنجیری باعث افزایش مقاومت و استحکام سایبان در برابر شرایط جوی میشود.

استحکام بالاتر

طول عمر و استحکام سایبان زنجیری به مراتب از بالاتر است.

روکش سایبان زنجیری

از دو نوع روکش برای سایه بان زنجیری استفاده مینماید. استفاده این دو نوع روکش تفاوتی در قیمت تمام شده سایبان ندارد. و کاملا مطابق با سلیقه مشتری میتوان از یکی از آنها استفاده نمود.

روکش پی وی سی

روکش دو طرف pvc کاملا ضد آب میباشد. و مناسب برای استفاده در تمام فصول سال است.

روکش نانو

این نوع روکش سایبان طرح بندی متنوع تری دارد. و برخلاف روکش ژی وی سی ، بصورت ات میباشد.

قیمت سایبان زنجیری

قیمت چادر زنجیری بر اساس متراژ آن متغیر است. در یک نگاه کلی قیمت سایه بان زنجیری بالاتر از قیمت سایبان سیم بکسلی میباشد. بر اساس متراژ، متریال و اندازه آن تعیین میشود. البته به علت استفاده از موتور برقی در آن قدری بالاتر از میباشد.

سفارش سایه بان زنجیری

برای سفارش سایه بان زنجیری میتوانید با کارشناسان خبره ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. و پس از دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را ثبت نمایید. برای راحتی کاربران، فرم سفارش سایبان زنجیری نیز در سایت قرار داده شده است. خرید انواع سایبان از جمله و  خرید سایبان دستی ( سایبان مکانیکی) را میتواید از این درگاه انجام دهید.

از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد.

در منزل ، مغازه ها ، ویلا و هر جای دیگری که شما بخواهید در هر ابعاد ، طرح و رنگی قابل اجرا و نصب است. مثلا در بالکن اگر از استفاده کنید دیگر دغدغه ی آسیب دیدن به گلدان ها ، ریخت آشغال توسط همسایه ها در طبقات بالا ، داغ شدن بیش از حد بالکن و عدم توانایی گذراندن اوقات فراغت و … نخواهید داشت و از همه مهمتر با نصب سایبان بالکن یا هر نقطه ی دیگری که سایبان برقی نصب می کنید را از ظاهری ساده به زیباترین و مدرن ترین ظاهر تبدیل خواهید کرد.

برای خرید سایبان مورد نظرتان نیاز به مشاوره دارید؟

اگر اولین بارتونه که میخواین سایبان ، سایبان برقی یا سایبان مغازه تهیه کنید ولی نمیدانید چه سایبانی بهتره یا اینکه چه نوع پارچه ای و چه نوع سازه ای میتونه در آب و هوای شهر یا نقطه ای که مستقر هستید مناسب باشه. ما میتونیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

مشاوران ما به صورت حضوری و کاملاً رایگان در محل مورد نظر شما حاضر می شوند تمام اطلاعات و مشخصات سایبان را در اختیار شما قرار می دن توضیحات را کامل به شما میگن در صورت رضایت شما شروع به ساخت سایبان می کنن. به همین راحتی به همین قشنگی

سایبان پارکینگ

حتما شما هم این تجربه رو داشتین که وقتی به خونه برمیگردین از اینکه باید  ماشین رو در محوطه ی باز حیاط بذارین ناراحتید چون وقتی صبح به سراغ ماشینتون میاین میبینن که آفتاب زوم کرده روی ماشینتون و انقدر در حال تابیدن و به ماشینتون لطف داره که نگو ، از کارواش بردن هم نگم که داغ دلتون تازه میشه.

خب پس بهترین انتخاب در این زمانها چیه؟؟ استفاده از !

سایبان مغازه

از محصولات دیگر و کاربردی سایبان برقی ، هست که برای اکثریت مغازه ها و فروشگاه ها استفاده میشه و خیلی هم وجودش برای آن ها واجبه.

این نوع سایبان علاوه بر اینکه به راحتی قابل کنترله از نظر استفاده از پارچه های رنگارنگ در جنس های مختلف ، امکان درج تبلیغات متنوع که باعث میشه با هزینه ی بسیار کم برند سازی کنین تا به عنوان بهترین معرف برای رهگذران باشه.

در عصر تکنولوژی که آسانی و سرعت را برای ما فراهم کرده ، با توجه به تکنولوژی که در آن به کار رفته بسیار کاربردیه و محبوبیت زیادی داره.

تنوع در رنگ و طرح این مدل سایبان بسیار بالاست و میتونه هر فضایی را زیبا کنه بدون اینکه هزینه ی زیادی بپردازید تغییر دکوراسیون را به راحتی انجام بدین.

سایبان اتوماتیک

وقتی صحبت از اتوماتیک بودن میشه اولین فکری که به ذهنمون میرسه اینه که لازم نیست دیگه خودمون بخوایم آن کار را انجام بدیم و وقتمون تلف بشه این دوره زمونه همه ی ما آنقدر دغدغه و مشکل داریم که یک شبانه روز هم وقت کم میاریم پس اتوماتیک بودن به ما زمان آزاد تری رو میده.

بنابراین سایبان متین به این فکر شما را سرلوحه ی خودش قرار داده و را برای شما تولید و روانه بازار کرده تا شما بتونین از آن استفاده کنین بدون اینکه وقتتون تلف بشه.

سایبان چتری

میتونه یک دورهمی خانوادگی را براتون شیرین کنه بدون اینکه وقتی در حال خوشگذرونی هستن یهو بارون بیاد و همه ی بند و بساطتون را بهم بزنه.

البته این سایبان هم برای کافه و رستوران ها بسیار مناسبه میتونین فضایی برای مشتریانتون فراهم کنین که با مشاهده ی قطرات باران مشغول نوشیدن قهوه در هوای بارانی باشن.

 

دکمه بازگشت به بالا