اقتصادی

مسکن ملی برای دهک‌های متوسط ساخته می‌شود

جامعه اصلی برنامه ملی توسعه مسکن جامعه لاما جمعی از 4 تا 7 روستا است که از ظرفیت نسبتاً کمی برای تأمین و پرداخت هزینه خدمات شهری برخوردار است.

به گفته ENA ، برنامه اقدام ملی برای تولید و تأمین 400000 واحد مسکن برای روستاهای متوسط ​​که از قبل وزارت اعلام کرده است ، تنظیم شده است. مسئولیت تأمین مسکن یک یا سه خلبان نیز بر عهده آژانسهای پشتیبانی از جمله کمیته امداد و امنیت است.

متقاضیان مسکن ملی ابتدا باید براساس پنج شرط ، مانند “سبز” “C” ، پرونده و ثبت اختراعات ، بین 30 تا 40 میلیون قطعه پرداخت کنند. بر این اساس ، آنها باید دوزهای دیگر را نیز بر اساس بهسازی پروژه تزریق کنند. 100 میلیون توکن برای هر بخش 18٪ است.

مکان های برنامه اقدام ملی متفاوت است. به عنوان مثال ، در شهرهایی که کمتر از 100000 نفر جمعیت دارند ، متوسط ​​اندازه خانه ها 100 متر مربع است. در شهرهای بزرگتر ، اندازه متوسط ​​خانه ممکن است پایین تر باشد. اما هزینه ساخت هر بخش بین 2.5 تا 3.5 میلیون قبر در هر متر مربع خواهد بود. بنابراین ، با توجه به این شرایط ، انتظار می رود که دهکده پایین نتواند هزینه های برنامه اقدام ملی را بپردازد.

اولین واحدهای ملی در این ماه به سیرجان ارسال می شوند

در حال حاضر ، پس از گذشت نزدیک به یک سال ، چندین واحد در شهر چارجان احداث شده است و بنا بر قول وعید قول علی نبابه ، رئیس اجرایی سازمان ملی اراضی و توسعه مسکن ، در حال حاضر ساخت این زمین در حال انجام است. آینده باز خواهد شد.

گفته می شود که تعداد این خانه ها توسط تعاونی ساخته شده است ، 17 هزار و 500 ، با توجه به اینکه اعضای بصورت داوطلبانه داوطلب شده اند ، با سرعت سریع اجرا شده و اکنون آماده تحویل است. بر این اساس ، محمد محمد معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان برنامه اقدام ملی بسیار وابسته به بودجه جاری هستند.

رشد 35 درصدی در مسکن ملی

علاوه بر این ، مطابق آخرین بیانیه پروژه ملی توسعه مسکن. 6 مه 2016 در مجموع 300000 واحد مسکن تأمین شده و 230،000 سطح اجرایی در دست ساخت است. به طور کلی ، این فرایند توصیف شده دارای بیش از 35٪ رشد بدنی است. دولت متعهد شده است در صورت ارائه صحیح ، کل پروژه را با 1400 متقاضی تکمیل کند.

این برنامه به چهار شکل شامل برنامه های شریک ، بخش خصوصی ، پروژه های 99 ساله و فروش باری موجود است. به عنوان مثال ، در تهران ، اگر متقاضی منابع مالی بیشتری داشته باشد ، می تواند از پروژه های شخصی یا مشارکتی استفاده کند.

منطقه تهران دارای 66،290 واحد ثبت شده در ثبت نام طرح ملی توسعه مسکن است که گفته می شود تعداد شرکت کنندگان از تعداد واحدهای ثبت شده بالاتر است. سرانجام سهم دولت و بخش خصوصی تقسیم می شود و سهم دولت به مخاطبان داده می شود.

این برنامه در همکاری با توسعه دهندگان اصلی برنامه ملی توسعه مسکن در تهران انجام می شود که در تهران ، پادده ، پرند و هاشگر و تهران منطقه مورد تقاضای زیاد به حساب می آید. طبق برنامه اولیه ، 2 هزار خانه برای منطقه تهران برنامه ریزی شده ، 2522 واحد برای یک شهر جدید ، 25 هزار و 327 واحد در پاراگاس ، 19 هزار نفر در پرداس و 19 هزار برای هاشارد.

طبق گزارش ENA ، برنامه اقدام ملی توسط رئیس جمهور در تاریخ 3 سپتامبر برای تولید و تأمین 400000 خانه تهیه شده است. در حقیقت ، وی در برخی مناطق از اواخر سال 1397 بازداشت شده است. در بخشی از این طرح ، 300،000 واحد زمین در اواسط ماه مه به دست آمد. 2016 فراهم شده است و 230،000 خانه نیز اجرا شده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی اسلامی ، برخی از نخستین واحدهای مسکن ملی کشور در خرداد یا تیرماه امسال ارائه می شود. پیش از این ، محمود هه ، معاون وزیر راه و شهرسازی به ENA گفته بود که 17 هزار و 500 خانه در شهرهای کوچک آماده پرداخت هستند. همچنین در تاریخ 13 مه 2010 ، مدیرعامل شرکت توسعه شهر نو ، تاهیشان ، درخواست 2000 متقاضی را برای ارسال 2 واحد از واحدهای مسکن ملی قبل از سال شهریور به متقاضیان صادر کرد.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا