ورزشی

وضعیت حمیداوی تمرکز شهرخودرو را بهم زده

محمد نوازی پس از شکست تیمش در مس رفسنجان در بیانیه ای گفت: “من اول باید در مرگ علی انصاریا عزادار باشم.” به حریف تبریک می گویم. فکر می کنم یک بازی متعادل دیدیم ، فوتبال زیبایی ندیدیم. تیم ما نسبت به بازی قبلی توجه لازم را نداشت. این تیم بدون شکست 3 گل به سبابهان در اصفهان زد و سپس در خانه با یک گل مغلوب رفسنجان شد.

وی افزود: از ابتدای هفته اخبار زیادی داشته ایم و همین امر باعث شده تا حاشیه ها به تیم بپیوندند و کار را شکل دهند. آنچه اتفاق افتاد تیم را آزار داد. قرار بود شهر کودرو توسط ناحیه کراسنودار رضوی پشتیبانی شود ، اما وضعیت حمیدوی از این طریق بهتر شد و توجه ما آشفته شد. امیدوارم این مشکلات به زودی برطرف شود.

نوازی گفت: “ما امروز هیچ دلیلی برای از دست دادن صدیقی و فرجی نداریم.” مهم نیست که چه کسی یا چه کسی گروه باشد ، زیرا این گروه هرگز پایدار نیست. در صورت عدم کنترل ، گمراه شده و راه درست را گم می کنند. اتفاقات این هفته ، که همه می دانند ، کار را دشوار کرده است.

وی گفت: “نگه داشتن این بازیکنان واقعاً دشوار است.” ما نمی خواهیم بازیکنان خوب خود را از دست بدهیم ، اما شما وضعیت ما را می بینید. امیدوارم مسئولان بزودی از ما حمایت کنند.

254 251

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا