ورزشی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه تحولات استیگال

برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استیگل در یک شب و انتخاب فتح زاده هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده عصر امروز جایگزین مصطفی آجورلو در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال شد. اگرچه وزارت ورزش و جوانان در مورد برکناری آجورلو اطلاعاتی نداده است، اما شایعاتی که در دو هفته اخیر به گوش می رسد حاکی از آن است که بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استگال اختلاف نظر وجود داشته است. برخی مسائل باعث تکان رئیس هیئت مدیره این باشگاه شده است.

هفته گذشته بود که شایعه حضور میرشاد مجدی در باشگاه استقلال به گوش می رسید اما او این ادعا را تکذیب کرد و از همان روز خبر رسید که دوران آگویرلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر حجت کریمی، عضو هیئت مدیره استقلال صبح امروز صریح با خبرگزاری آنا گفت و گو کرد.لینک مصاحبه) اختلاف خود را با مدیریت باشگاه نشان داد. چندی نگذشته بود که در مراسم معارفه ساپینتو آجورلو خطاب به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: در استقلال حتی اگر مصاحبه نکنیم، آقای کریمی همه چیز را جبران می کند!

کریمی امروز در گفت وگویی اظهار کرد: من در این مدت بیشتر صحبت هایم را انجام داده ام، در مورد مشکلات و اقدامات صحبت کرده ام اما متأسفانه ندیدم که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره به جز من اظهار نظر کنند. بگو همه چیز صاف و منظم است… من از افرادی که پشت آن هستند خوشم می آید.(کریم یعنی افرادی که در استقلال طرفدار آزول هستند)

جدایی مصطفی آجورلو عصر امروز در میان شایعاتی مبنی بر عدم شفافیت در سوابق مالی باشگاه انجام شد. و این موضوع بر تصمیم وزارت ورزش و جوانان تاثیر گذاشته است.

در این شرایط علی فتح الله زاده برای پنجمین بار در باشگاه استقلال سمت مدیریتی را برعهده گرفت. در سال وی در سال 1377 پس از 14 روز عضویت در هیات مدیره و سپس سرپرستی باشگاه استگل استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. اکنون فتح الله زاده پنجمین پست مدیریتی خود در باشگاه استقلال را بر عهده گرفته و از سوم مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا