ورزشی

هنوز نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم

آفتاب‌‌نیوز :

فولاد و ملوان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. مهدی تارتار، سرمربی ملوان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی بود. دو تیم شانه به شانه هم حرکت کردند و یک بازی فیزیکی را شاهد بودیم. فولاد را این گونه ندیده بودم. دو تیم خوب کار کردند و تساوی عادلانه بود.

او با اشاره به قضاوت داور در این دیدار خاطرنشان کرد: از قضاوت منصوریان تشکر می کنم. کادر داوری خوب و بی‌نقص بود.

تارتار با بیان اینکه فقط شرمنده هواداران تیم‌مان شدیم، گفت: فولاد در نیمه دوم فشار آورد و این تیم در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی جذب کرده است. جایگاه فولاد با این ساختار این جا نیست و همیشه باید برای قهرمانی بجنگد.

سرمربی ملوان ادامه داد: تا پایان فصل با تمام وجود می‌جنگیم و هنوز نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: تیم ما در نیم فصل دوم با بازیکنانی که به ما اضافه شده، خوب شده است ولی به هر حال بازی امروز خیلی زیبا نبود و بیشتر فیزیکی بود.

او در واکنش به سوالی که کادر فنی فولاد که در مقطعی از بازی اعتقاد داشت تیم ملوان اقدام به وقت‌کشی می‌کند، بیان کرد:  یک بازیکن ما در جریان بازی بینی‌اش دچار شکستگی شد و علی رغم اینکه خیلی دوست داشت به بازی ادامه دهد اما خونریزی بینی او بند نمی‌آمد. در بقیه موارد اصلاً خودمان را روی زمین ننداختیم. در فلسفه کاری من اصلاً وقت کشی و افتادن روی زمین  نیست. وقت کشی باید با سبک بازی و تاکتیکی باشد.

تارتار در پایان گفت: در قسمتی که باید توپ‌ها را انتقال می‌دادیم ضعیف کار کردیم یعنی اگر در خط هافک این انتقال‌ها خوب صورت می‌گرفت تیممان از فشار خارج می‌شد. البته این موضوع طبیعی است زیرا تیمی که با حساب یک بر صفر جلو است، می‌خواهد این نتیجه را حفظ کند و عقب می‌کشد و تیمی هم که بازنده بازی است همه جوره تلاش می‌کند که به گل برسد.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا