ورزشی

فولاد در بازی های تدارکاتی هم می بازد/نفت آبادان ۱۰نفره برد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان تیم فولاد خوزستان بود. نماینده آبادان در لیگ برتر ک ه دو بازی هفته چهارم و پنجم آن به خاطر حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی به تعویق افتاد در این بازی دوستانه با ترکیب اولیه فهد طالب، میثم تهیدست، عباس قاسم، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، عقیل طلیلی، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی، فرزین معامله‌گری و علی یوسف وارد میدان شد. تلاش دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه نخست گلی را در برنداشت.

در ابتدای نیمه دوم صادق صادقی و حسین شنانی به جای معامله‌گری و طلیلی برای زردپوشان آبادانی وارد زمین شدند. در دقیقه ۶۵ مسابقه روی پاس دقیق حسین شنانی، حسین سنگرگیر با کریستوفر کنت، دروازه‌بان فولاد تک به تک شد که ضربه دقیق سنگرگیر به گل نخست صنعت نفت بدل شد. پیام پارسا در دقیقه ۸۴ دیدار به جای فهد طالب در چارچوب دروازه صنعت نفت قرار گرفت. جابجایی فیاض میردورقی با عباس قاسم در دقیقه ۹۰، آخرین تعویض صنعت نفت بود.

در دقیقه ۹۲ دیدار نیز همکاری حسین شنانی، علی یوسف و طالب ریکانی در نهایت با ضربه کاپیتان صنعت نفت دومین گل آبادانی‌ها را رقم زد.

صنعت نفت در حالی با ۲ گل مقابل فولاد به برتری رسید که از دقیقه ۷۸ با اخراج سنگرگیر ۱۰ نفره شده بود.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا