ورزشی

حریف ما را غافلگیر کرد/ بازیکن اصلی و ذخیره در فولاد وجود ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تیم ما غافلگیرمان کرد و به زور بازی را شروع کردیم، اما بازیکنان ما این کار را نکردند.» به اسم متال توجه کنید، او فوتبال بازی می کرد.

وی افزود: چیزی به نام بازی ساده در فوتبال وجود ندارد، من به بازیکنانم گفتم شما در جام حذفی حق ندارید اشتباه کنید و اشتباهات ما باید بسیار کوچک باشد تا موفق شویم زیرا هر بازی برای ماست و ما داریم. تا ببینیم تا کجا می توانیم پیش برویم.

سرمربی تیم کوزیستن استیل گفت: نمایشی نبود و دو تیم فوتبال بازی کردند و داور هم داور خوبی بود.

در مورد بهبود وضعیت صحبت می کند تئوسی او 90 دقیقه بازی کرد و امروز در این زمین سخت برای بازیکن یک گل به ثمر رساند، شرایط خیلی خوب است، او برای ما بازیکن کلیدی است و امیدوارم همینطور ادامه دهد. “

بازیکن اصلی در زمین حضور ندارد و تلاش می کنیم تا همه بازیکنان را آماده کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم از آنها استفاده کنیم. امروزه مردم جایگزین قابل قبولی برای بازی کرده اند.

«از ابتدا می‌خواستیم از احمدرضا جلالی استفاده کنیم، اما او در طول هفته آنفولانزای بدی داشت و اوضاع خوب نبود و محمد امین. مهمانی امروز هم بازی کرد، دو سال پیش که در تیم جوانان فولاد بود او را به تیم اصلی آوردم و باید از او تقدیر کرد چون به زودی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال خواهد شد.

به این سوال که آیا سرمربی تیم آهنی کوزیستن با کوچانژاد به پرده آهنین آمده بود؟ گفت: ما با کوچانژاد صحبت نکردیم. البته زمانی که به فیلادلفیا آمدم با او صحبت کردم اما او گفت فعلا نمی خواهد فوتبال بازی کند.

دکمه بازگشت به بالا