ورزشی

پیام نوروزی مهدی تاج؛ چراغ فوتبال در هیچ فصلی خاموش نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تاج، رئیس فدراسیون در آستانه سال نو پیامی منتشر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار

یا مدبّر اللّیْل و النّهار

یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال

حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

اینک که در آخرین لحظه‌های سال ۱۴۰۲ با نگاه مهربانانه پروردگار، باران رحمت بر پیکر باشکوه ایران عزیز باریدن گرفته و نویدبخش سالی پررونق و امیدبخش است، بر خود لازم می‌دانم با همه وجود از همراهی و همدلی مردم عزیز و خانواده بزرگ و دوست داشتنی فوتبال کشور تقدیر و تشکر کنم.

فدراسیون در سالی که گذشت با احترام تمام نظرات ارزشمند دلسوزان فوتبال کشور را شنید و از این رو، صمیمانه قدردان عزیزانی هستیم که دوشادوش خانواده بزرگ فوتبال تلاش کردند تا کیفیت فوتبال بهبود یابد.

ناگفته پیداست کلید گشودن تمام قفل‌ها دست ما نیست، اما معتقدیم در کشور اراده بزرگی در کمک به فوتبال وجود دارد که امید به آینده را افزون می‌کند.

اما چراغ فوتبال در هیچ فصلی خاموش نمی‌شود و این قطار بدون توقف در حرکت است. تیم ملی در روز دوم فروردین به مصاف ترکمنستان می‌رود و هم‌زمان تیم ملی پر افتخار فوتسال هم ضمن برگزاری اردوی آماده‌سازی برای جام ملت‌های آسیا برای دیدار‌های دوستانه به ویتنام سفر خواهد کرد.

در این مقال، باید یادی از عزیزانی کنیم که در ۱۴۰۲ آنان را با اندوه فراوان به خاک سپردیم و سوگوارشان هستیم، روحشان شاد و یادشان در قلوب برای همیشه زنده.

در پایان سال ۱۴۰۲، از همه عزیزانی که به فوتبال این مرز و بوم یاری رساندند سپاسگزارم، از مدیران ارشد لشکری و کشوری، وزیر محترم ورزش و جوانان، هیات رئیسه متعهد و اعضا محترم مجمع فدراسیون، مسولان و کارکنان زحمتکش فدراسیون و سازمان لیگ، مربیان و بازیکنان وفادار و شریف همه رده‌های ملی و باشگاه‌های مختلف، هواداران بانو و آقا که ورزشگاه‌ها را لبریز از هیجان و البته احترام کردند و اهالی رسانه که بدون حضور آن‌ها فوتبال جدا خالی از لطف است.

از خداوند متعال برای همه مردم شریف ایران سالی مملو از سلامت، آرامش و موفقیت آرزومندم و امید دارم در سال جدید فوتبال شادی‌های بزرگی را به پیشکش آنان تقدیم کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا