ورزشی

رحمتی: برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم/ تحربه حریف بیشتر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار روز دوشنبه تیمش با ممبئی‌سیتی گفت: با توجه به این که نساجی برای اولین‌بار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند. من، اعضای تیم و بازیکنان انگیزه مصاعفی داریم که از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

خبرنگار هندی از رحمتی پرسید ممبئی سیتی ۶ بازیکن خارجی دارد و شما بازیکن خارجی کمتری دارید، آیا این موضوع در بازی فردا تأثیری دارد یا خیر که سرمربی نساجی پاسخ داد: مگر ما بازیکن خارجی بیشتری داشتیم فرقی هم می‌کرد؟ به یکی از بازیکنان خارجی تیم ما اجازه ورود به هند داده نشده است.

وی تاکید کرد: فوتبال جای دوستی و رفاقت است. من در حال حاضر یکی از بازیکنان خوب و خارجی تیمم را در اختیار ندارم. به جای دو مهاجم در بازی فردا فقط یک مهاجم دارم اما همکاری با ما صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران تاکید کرد: حریف فردای ما ۶ بازیکن خارجی دارد و از ۳-۴ بازیکن ملی پوش استفاده می‌کند، این تیم سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و ما خودمان را آماده کردیم که مقابل یک تیم خوب بازی کنیم. البته ما بازیکنانی داریم که سابقه حضور در این تورنمنت را دارند و جوانانی در تیم ما هستند که قصد دارند خود را به فوتبال آسیا نشان بدهند.

رحمتی: برای شروع بازی لحظه‌شماری می‌کنیم/ تحربه حریف بیشتر است

رحمتی تاکید کرد: ویزا ندادن به علا عباس یک مشکل بزرگ برای ما است،امیدوارم AFC برای اینگونه موارد چاره داشته باشد چون فکر نمی‌کنم تیم‌های دیگر بپذیرند که بازیکن بخرند و هزینه کنند اما به آنها اجازه ورود در هند داده نشود.

وی با اشاره به شرایط ممبئی سیتی گفت: ما دو بازی امسال این تیم را تماشا کرده ایم سعی کردیم بازی‌های سال گذشته این تیم را هم بررسی کنیم. انرژی هواداران تیممان را از ایران کنار خودمان حس می‌کنیم و امیدوارم عزیزان ایرانی که در هند ساکن هستند فردا کنار ما باشند و از نماینده ایران حمایت کنند.

رحمتی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط آب و هوایی هند و بارش باران مشکلی برای بازی فردا ندارید گفت: این آب و هوا شبیه به شرایط جوی قائمشهر است. دیروز هم هوا شرایط بدی نداشت، ما سه بازی لیگ مان را در قائمشهر بازی کردیم و مشکلی از بابت آب و هوا نداریم.

همچنین مهرداد عبدی کاپیتان نساجی ایران بیان کرد: بعد از قهرمانی در جام حذفی ایران توانستیم به این رقابت‌ها راه پیدا کنیم و برای رسیدن به اینجا لحظه‌شماری می‌کردیم و امیدواریم بهترین عملکرد را به‌عنوان نماینده ایران داشته باشیم.

وی افزود: خیلی از بازیکنان ما جوان هستند اما بسیاری از نفرات نیز تجربه حضور در آسیا را دارند. برای اولین بازی نساجی آسیا همه ما انگیزه زیادی داشتیم و اطمینان دارم می‌توانیم روزهای خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا