برترین های کسب و کاربین الملل

مشاور و وکیل مهاجرت به آلمان

در این محتوا می خواهیم در مورد مشاور مهاجرت به آلمان و همچنین وکیل مهاجرت به آلمان توضیحاتی را برای شما متقاضیان عزیز ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که به طور کلی ما عنوانی به صورت وکیل مهاجرت به آلمان نداریم و این عنوان متاسفانه در بین مردم به اشتباه به کار برده می شود. چرا که به طور کلی ما در وکالت، بحثی تحت عنوان وکیل مهاجرت نداریم و هر وکیل دادگستری، دانش لازم برای ارائه مشاوره مهاجرتی را ندارد.

بلکه در کشورهایی مانند کانادا هست که شما با گذراندن دوره های اداره مهاجرت موفق به دریافت لایسنس لازم می شوید تا مشاور مهاجرت به کانادا باشید و اگر شما وکیل دادگستری در این کشور هم باشید، آن وقت می توان به شما وکیل مهاجرتی هم گفت، در حالی که در کشوری مانند آلمان اصلاً همچین مجوزی از سوی دولت این کشور اعطا نمی شود.

اما به دلیل اینکه مردم از این عبارت برای مواردی مانند تحصیل در آلمان و یا حتی اطلاع از هزینه های زندگی در آلمان استفاده می کنند، ما در این محتوا از آن بهره می بریم، اما یادمان هست که وکیل مهاجرت نداریم.

لزوم انتخاب وکیل یا مشاور مهاجرت به آلمان

با وجود این که خود شخص می تواند پروسه مهاجرت خود به آلمان را به تنهایی و  بدون یاری گرفتن از کسی انجام دهد اما  همراه بودن با وکیل مهاجرت به آلمان که با قوانین و مقررات کشور مقصد و قوانین بین المللی آشنا باشد قطعا امکان اخذ ویزا را بسیار بالاتر می برد ؛ هر چند خود موکل نیز بهتر است که از شرایط زندگی کشور مقصد آگاه باشد شما می توانید جهت اطلاع از هزینه ها مقاله هزینه های زندگی در آلمان را مطالعه نمایید.

همان طور که گفته شد متقاضی مهاجرت به آلمان می بایست قوانین این کشور و آنچه از قوانین که حاکم بر مهاجران به این کشور است را آگاه باشد و بداند لزوم انتخاب وکیل یا مشاور مهاجرت به آلمان زمانی بسیار پررنگ می شود که متقاضی تمایل به مهاجرت کاری یا ثبت بیزنس یا تحصیلی به این کشور را دارد و با بهره گیری از کمک وکیل مهاجرتی ، خود را از انجام بسیاری امور مربوط به پروسه مهاجرتی آزاد سازد.

با وجود تمام مزایای گفته شده جهت محول کردن امور مهاجرت به یک وکیل اما متقاضی می تواند تنها از مشاوره ی وکیل مهاجرت به آلمان استفاده کند و عملا کلیه وظایف به عهده و با مسولیا خود شخص متقاضی می باشد و تنها جهت دریافت برخی راهنمایی ها به وکیل مهاجرت رجوع نماید.

به طور کلی داشتن یک وکیل مهاجرت به آلمان که با قوانین این کشور و فرهنگ و اداب و رسوم آلمان آشنایی دارد باعث ایجاد آرامش خاطر و کم شدن استرس و کم رنگ شدن بار روانی برای متقاضی شده و اگر وکیل مهاجرتی خود را به درستی انتخاب نمایید از اینکه به دام افراد سود جو و وکلای غیر واقعی بیفتید جلوگیری می شود.

هزینه وکیل مهاجرت به آلمان

اصولا مهاجرت کردن موضوعی است که هزینه بر است مانند هزینه تحصیل یا زندگی در کشور مقصد اما سوالی که برای بسیاری از متقاضیان مطرح می شود این است که هزینه وکیل مهاجرت به آلمان چه قدر می باشد ؟ اگر شما نیز قصد مهاجرت به آلمان را دارید در این پروسه به بسیاری موسسات با حق الوکاله متفاوت برخوردید و برایتان این پرسش مطرح شده که چرا مبالغ متفاوتی وجود دارد.

بنابراین قبل از انتخاب وکیل مهاجرت به آلمان و پرداخت هر گونه هزینه ای باید مطلع از سابقه آن شرکت و پرونده های موفق آن و تعداد ویزاهای اخذ شده باشید چرا که هر چه این آمار بالاتر باشد به متقاضی امنیت خاطر بیشتری می دهد و نشان دهنده تخصص و مهارت آن وکیل می باشد ، هر چند انتخاب نوع روش مهاجرت تعداد اعضای خانواده شهر مقصد و بسیاری موارد دیگر عوامل تعیین کننده حق الوکاله می باشد.

به طور قطع اگر متقاضی صرفا از مشاوره یک وکیل استفاده کند هزینه بسیار کمتری می پردازد نسبت به زمانی که انجام کلیه امور مهاجرتی خود را به یک وکیل واگذار می کند در ادامه ذکر این موضوع نیز خالی از لطف نیست که کلاینت میتواند برخی امور مهاجرتی خود را به وکیل واگذار کند و سایر امور مهاجرتی را خودش انجام دهد مثلا پذیرش دانشگاه با موسسه باشد و اجاره مسکن با خود کلاینت که با این اقدام عملا هزینه کمتری را جهت حق الوکاله وکیل مهاجرت می پردازید.

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان در شیراز

 همان طور که گفته شد متقاضیان برای مهاجرت به المان باید از قوانین و مقررات حاکم بر اتباع این کشور آگاهی داشته باشند و این موضوع با داشتن وکیل مهاجرتی متبحرامکان پذیر است. موسسه حقوقی مهاجرتی رجبی با بیش از 10 سال سابقه یکی از بهترین وکلای مهاجرت به آلمان در شیراز می باشد که با بهترین وکلای مهاجرتی مسلط به امور مهاجرتی همکاری می کند و دارای تمامی مجوزهای قانونی شامل مجوز از وزارت کار ، تامین اجتماعی و امور اجتماعی و نیز مجوز از وزارت علوم و پروانه وکالت دارای اعتبار  می باشد.

چرا که یکی از مهم ترین مواردی که در جهت پیدا کردن وکیل مهاجرتی وجود دارد آن است که شرکت های مهاجرتیمی بایست لزوما مجوزهای قانونی لازم را داشته باشند و نیزمی بایست که به حوزه فعالیت موسسات مهاجرتی دقت نمایید ؛ چرا که بعضی موسسات مهاجرتی ، مجورشان محدود به کشور یا کشورهای به خصوصی می باشد که خارج از آن ها ، مجوز قانونی و تخصص کافی برای انجام فعالیت مهاجرتی را دارا نمی باشند.

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

همان گونه که در بالا اشاره شد قضیه مهاجرت به کشورهای خارجی بسیار حساس است ، اما ان چه منجر به موفقیت متقاضیان جهت اخذ ویزا می گردد و به عبارتی نخستین چیزی که در خصوص مهاجرت حائر اهمیت است این است ک هعالی ترین وکیل مهاجرت را همراه خود داشته باشید که درکلیه پروسه مهاجرت شما را همراهی کند و شما را به مقصد برساند . آی مهاجرتی با دارا بودن دو شعبه در تهران و شیراز یکی از قوی ترین وکلای مهاجرت به آلمان در ایران می باشد.

آی مهاجرتی با در نظر گرفتن شرایط و رزومه متقاضی به وی در انتخاب یکی از روش های مهاجرت مانند مهاجرت تحصیلی ، کاری، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری و … کمک و مشاوره می دهد  در واقع می توان گفت همراه بودن با وکیل مهاجرتی متبحر می تواند آینده و سرنوشت مهاجرت را تعیین کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا