ورزشی

تعلیق، بهترین فرصت برای بهسازی ساختار جودو کشور شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش شبکه خبری پاییز ، آشیش مورامی وی در جلسه هیئت جودو در منطقه فارسی روز پنجشنبه اول ژوئن ، به حاشیه های ایجاد شده برای ورزشکاران ایران اشاره کرد و گفت: توضیحات این ورزشکاران غیر واقعی بود. آزار و اذیت ما در مقایسه با ایرانو دیدو بسیار شاهد هستیم ، وظیفه فردی ما ایجاد روحیه امید در بین ورزشکاران جودوکای کشور است.

تیم سابق مسابقات قهرمانی جودو با خواندن این ورزش در کشور گفت: ممنوعیت جودو شرایط بی نظیری را برای این ورزش ایجاد کرده است ، اما ما با تمرکز روی آموزش و تمرین فرصتی را برای بهبود ساختار ایران و جودو ایجاد کرده ایم. ما آن را در عصر پایه تنظیم کردیم.

رئیس فدراسیون جودو اظهار داشت: هدف این فدراسیون برای همه است و وی مستند این ورزش را به پایان رساند و رئیس جمهور بعدی فدراسیون پیشرفت متعادل کشور را دنبال می کند.

میراحملی اظهار داشت: دستیابی به رکورد 200000 ورزشکار سازمان یافته هدف فدراسیون جودو در سال 1399 است و حضور 50 تیم ملی داکا یکی از برنامه های این فدراسیون برای تحقق بخشیدن به مقدمات است.

یکی از دلایل سفر وی به این قاره و کنفرانس های منطقه ای ایجاد روحیه امید در یودا بود ، از. بخش جودو یکی از بلندترین مناطق کشور است.

رئیس فدراسیون جودو از طرف خود گفت: این پنج نفر مانند صابی نیجاد ، عزیزولو ، رزو آونگ ، آقای زید خردمندترین هودا زردنژاد ، مدیر کل هیئت جودیا زودی در کنار میز بودند. برای سفر

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا