اجتماعی

درخواست کارت ملی و تغییرنام الکترونیک شد/ صدور کارت و کد شناسایی برای افراد فاقد شناسنامه

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال در هفته دولت اعلام و به بهره برداری رسید، گفت: خدمات الکترونیکی مانند تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی نامناسب و تغییر آدرس در این پورتال

به گزارش دانا نیوز، هاشم کارگر معاون وزیر کشور به اعلام و استفاده از درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت احوال در هفته دولت اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر نمایش اطلاعات شخصی هر فرد در این درگاه، خدمات الکترونیکی مانند تغییر نام، درخواست کارت ملی، درخواست گواهی نامعتبر و تغییر آدرس به افراد در این درگاه ارائه می شود و در واقع خدمات الکترونیکی ما توسعه می یابد. در نسخه های بعدی

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه بخشی از خدمات ما به خارج بازگردانده شده است، تصریح کرد: به منظور تسهیل در دسترسی عموم مردم به این خدمات، صدور شناسنامه المثنی را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده ایم. سال گذشته.”

این مسئول تاخیر در صدور 10 میلیون کارت ملی برای مردم را اینگونه توضیح داد: از اواخر دی ماه سال گذشته در صدور کارت ملی تسریع کردیم و 5 میلیون کارت ملی برای مردم صادر و ارسال کردیم. حدود 4 میلیون و 600 هزار کارت باقی مانده است، این کارت ها در دو سه ماه گذشته صادر شده و تحویل مردم می شود.

نحوه درخواست کارت ملی برای افرادی که کارت ملی خود را مفقود کرده اند کارگر گفت: این افراد باید برای دریافت کارت ملی مفقود شده به ادارات ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و البته می توانند درخواست خود را در کارت مفقود شده ارائه کنند. بخشی از پورتال خدمات الکترونیکی. ثبت نام

وی در پایان صحبت های خود در این برنامه رادیویی گفت: برای اطلاع از وضعیت تابعیت به افرادی که شناسنامه ندارند کارت و کد شناسایی داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا