علمی و پزشکی

اگر بتوانید این مشکل را حل کنید، 15هزار دلار جایزه می‌گیرید!

مایکروسافت برنامه‌ی کشف باگ جدیدی راه‌اندازی کرده که در ازای گزارش آسیب‌پذیری‌ها در سرویس‌ها و برنامه‌های هوش مصنوعی بینگ، به محققان امنیتی پاداش می‌دهد. این برنامه جوایزی از ۲۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰ دلار ارائه می‌دهد که بالاترین پاداش برای حیاتی‌ترین آسیب‌پذیری‌ها درنظر گرفته شده است.

برنامه‌ی جدید کشف باگ مایکروسافت بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای بهبود امنیت سیستم‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود. سازنده‌ی ویندوز طی سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیقات امنیتی هوش مصنوعی انجام داده و معتقد است که برنامه‌ی پاداش باگ به شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌های حساس کمک می‌کند.

برنامه‌ی کشف باگ مایکروسافت برای همه‌ی محققان امنیتی بدون درنظر گرفتن تجربه یا موقعیت مکانی آن‌ها است. افراد می‌توانند یافته‌های خود را ازطریق پورتال مرکز تحقیقات امنیتی مایکروسافت (MSRC) ارسال کنند.

سرویس‌های چت‌بات بینگ که در ادامه آورده شده‌اند، درحال حاضر تحت پوشش برنامه‌ی کشف باگ مایکروسافت قرار دارند.

ایکروسافت همچنین معیارهایی را برای واجدشرایط بودن ارسال باگ شرح داده است. برای دریافت جایزه، باید مشکلی را گزارش دهید که برای مایکروسافت جدید و دارای رتبه‌بندی بحرانی یا مهم باشد. علاوه‌براین محققان امنیتی باید مراحل خاصی را برای ایجاد مجدد باگ ارائه دهند.

مایکروسافت سال گذشته نیز برای کشف آسیب‌پذیری‌های محصولات و خدماتش بیش‌از ۱۳ میلیون دلار جایزه به محققان امنیتی پرداخت کرد. بالاترین جایزه‌ی پرداختی این شرکت برای کشف باگ که به یک‌نفر پرداخت شده ۲۰۰,۰۰۰ دلار بود.

227227

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا