ورزشیبرترین های کسب و کار

خرید اینترنتی کفش طبیعت گردی مردانه شیک در بازار ایران

معرفی 30 مدل کفش طبیعت گردی بسیار سبک و راحت و مناسب + خرید آسان

برای توصیف ویژگی ها و کاربردهای کفش پویان در دیجی کالا می توان گفت که اغلب این کفش ها ساختاری نرم و سبک داشته و دارای کفی های بسیار مناسب و با کیفیّتی می باشند که این گونه از وارد شدن فشار و ضربه های ناگهانی به پا جلوگیری کرده و یک کفش استاندارد برای سفر به طبیعت محسوب می شوند که با استفاده از آن ها راحتی و سلامتی پا تضمین می شود.

معرّفی کفش طبیعت گردی

همان طور که می دانیم اولّین چیزی که برای پیاده روی در طبیعت و لذّت بردن از آن کاملاً لازم و ضروری می باشد؛یک کفش طبیعت گردی مناسب است که کاملاً مناسب پاها بوده و باعث اذیّت آن ها نشود تا این گونه بتوانید از طبیعت لذّت کافی برده و در پاها و بدن خود احساس درد و ناراحتی نکنید. بنابراین انتخاب و خرید یک کفش مناسب و مخصوص برای گردش در طبیعت یکی از الزامات هر سفری به طبیعت محسوب شده و می تواند از خستگی زود هنگام در هنگام پیاده روی در طبیعت پیشگیری کرده و افراد را سرشار از انرژی کند؛

زیرا پاها یکی از اعضای مهم بدن هستند که مراقبت از آن ها بسیار مهمّ بوده و می تواند در حفظ سلامتی بدن و بهبود و افزایش عملکرد پاها در هنگام پیاده روی نقش مهمّ و تأثیرگذاری داشته باشد. در ادامه به نکات مهمی در زمینه ی خرید کفش طبیعت گردی اشاره کرده و شما را برای خرید این کفش راهنمایی می کنیم.

راهنمای خرید کفش طبیعت گردی مناسب:

توجّه به راحتی و مناسب بودن کفش: قطعاً اولویت اصلی و مهم در هنگام خرید کفش برای گردش در طبیعت،راحت و مناسب بودن کفش می باشد. در واقع هر اندازه که کفش افراد در هنگام پیاده روی در طبیعت بهتر و راحت تر باشد؛لذّت بیشتری از طبیعت گردی و سفر برده و بهترین سفر را تجربه می کنند. بنابراین بهتر است کفش هایی متناسب با نیاز خود را خریداری کنید تا این گونه یک خرید مفید و لذّت بخش را تجربه کنید.

توجّه به سبک بودن کفش: نکته ی مهم دیگری که در هنگام خرید کفش طبیعت گردی باید به آن دقّت کرد؛وزن کفش می باشد که هر اندازه کفش خریداری شده وزن کمتر و سبک تری داشته باشد قدم زدن با آن راحت تر و لذّت بخش تر بوده و پاهای افراد دیرتر احساس خستگی خواهند کرد.

توجّه به اندازه و سایز کفش: یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجّه در زمینه ی خرید کفش های طبیعت گردی توجّه به اندازه و سایز کفش می باشد. در واقع هر اندازه که سایز کفش خریداری شده به سایز پاها نزدیک تر بوده و تناسب بیشتری با آن داشته باشد؛بیشترین تأثیر را بر روی راحتی پاهای افراد در هنگام سفر کردن،پیاده روی و طبیعت گردی گذاشته و سفر کردن با آن لذّت بخش تر خواهد بود.

در حالت کلّی برای توصیف ویژگی ها و کاربردهای کفش طبیعت گردی می توان گفت که اغلب این کفش ها ساختاری نرم و سبک داشته و دارای کفی های بسیار مناسب و با کیفیّتی می باشند که این گونه از وارد شدن فشار و ضربه های ناگهانی به پا جلوگیری کرده و یک کفش استاندارد برای سفر به طبیعت محسوب می شوند که با استفاده از آن ها راحتی و سلامتی پا تضمین شده و خطراتی از قبیل لیز خوردن و پیچ خوردن پا به حدّاقل می رسد. از ویژگی ها و خصوصیّات دیگر این کفش ها می توان به مقاومت در برابر گرما و سرما،مقاومت در برابر آب و رطوبت و بدنه ی مقاوم آن ها اشاره کرد که به واسطه ی آن ها می توانند از پاها در مقابل خطرات احتمالی موجود در طبیعت محافظت کنند.

۱۰ مارک معروف کفش کوهنوردی خارجی و داخلی برای [مبتدی + حرفه ای]

در زمینه کفش چرا همه به دنبال برند معروف کفش هستند ؟ پاسخ واضح هست ، برند های معروف کیفیت و راحتی بالایی دارند. کفش کوهنوردی بخش جدایی ناپذیر از تجهیزاتی است که برای پیمودن یک کوه به آن نیاز دارید. تفاوتی ندارد که شما در کوهنوردی  مبتدی هستید یا حرفه ای اگر کفش مناسبی به پا نداشته باشید در بهترین حالت به پای خود صدمه میزند.

در این مقاله قصد داریم ۱۰ مارک معروف کفش مخصوص دویدن و کفش کوهنوردی خارجی و داخلی را به شما معرفی کنیم تا با خیال آسوده انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین در انتهای مقاله پرفروشترین مدل ها از هر برند را به شما معرفی می کنیم.

۱ – کفش کوهنوردی خارجی برند هامتو

برند هامتو در سال ۱۹۸۵ ، به عنوان یک نام تجاری تجهیزات سفر یا بیرون رفتن (تجهیزات فضای باز) در ایالات متحده معرفی شد. در دهه ۱۹۸۰  با طراحی جسورانه توانست نظر جوانان ثروتمند آمریکایی را بدست آورد. امروزه اکثر فروش خود را در آمازون و علی اکسپرس انجام میدهد. در هر صورت با توجه به نظرات مثبت اکثر خریداران می توان به کیفیت ساخت این کفش کوهنوردی پی برد. مدل های متفاوتی از کفش کوهنوردی مردانه و زنانه هامتو موجود است.

شما می توانید یکی از سه مدل ساق کوتاه ، ساق متوسط و ساق بلند این کفش را با توجه به نیاز خود و کوهی که قصد پیمودنش را دارید انتخاب کنید.

۲ – کفش کوهنوردی برند سالومون (یا سالامون)

سالومون در سال ۱۹۴۷ در شهر آنسی در قلب آلپ های فرانسه تأسیس شد. فرانسیس سالومون (François Salomon) این شرکت را با تولید تیغه های زیر کفش اسکی در یک کارگاه کوچک راه اندازی کرد ، که تنها همسر و پسرش به او کمک می کردند. بیش از ۷۰ سال بعد ، سالومون با داشتن طیف متنوعی از محصولاتی ورزشی (زمستانی) ، به یک رهبر جهانی در بازار تبدیل شده است. در طول این سالها ، برند سالومون محصولاتی را برای پیاده روی ، اسکی کوهستانی ، اسکی نوردیک و اسنوبورد ایجاد کرده است.

مدیرعامل فعلی این برند آقای ژان مارک پمبت است. زیر شاخه این برند یعنی امر اسپورت (Amer Sports) می باشد که مقر آن در هلسینکی (فنلاند) است. شعبه آمریکایی سالومون در اوگدن (یوتا) واقع شده است. گروه سالامون محصولات گوناگون برای ورزش‌های کوهنوردی، اسکی، اسنوبرد، پیاده روی ، دو تریل ارائه می‌دهد. این برند حدود چند سالی است که در ایران جا افتاده ، همچنین کفش و کتانی آن محبوبیت زیادی دارند.

البته کوهنورد های ایرانی بیشتر با این برند آشنایی دارند. کیفیت بالای ساخت ، ایمنی و محافظت از پا ، ضربه گیر بودن ، وزن مناسب ، راحتی از مواردی است که افراد را مجاب می کند برای یکبار هم که شده از این برند استفاده کنند.

۳ – کفش کوهنوردی خارجی مارک نورث فیس

 برند نورث فیس  شرکت پوشاک آمریکایی است، که در زمینه تولید کفش، لباس و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. شرکت نورث فیس در سال ۱۹۶۸ توسط داگلاس تامپکینز و سوزی تامپکینز بل در کالیفرنیا تأسیس شد و هم‌اکنون مالکیت آن در اختیار شرکت وی‌اف کورپوریشن می‌باشد. شاید اکثر کوهنوردان در ایران بیشتر با نورث فیس آشنا باشند زیرا کیفیت عالی کفش کوهنوردی این برند در میان کوهنوردان محبوبیت بالایی دارد.

دیگر محصولات این برند شامل : کیف و کوله پشتی ، کاپشن ، شلوار اسکی ، ماسک صورت و عمده محصولاتی که در کوهنوردی کاربرد دارد.

۴ – کلمبیا

همه چیز از سال ۱۹۳۷ آغاز شد ، هنگامی که والدین گرت از آلمان نازی فرار کردند و در پورتلند مستقر شدند و در آنجا یک تولید کننده کلاه کوچک خریداری کردند ، نام آن را کلاه کلمبیا گذاشتند. این کار که سرآغاز تازه ای برای خانواده بود ، سرانجام در سال ۱۹۷۰ از پدر گرت به همسرش نیل و سپس در سال ۱۹۷۰ به گرت منتقل شد. شخصیت مادر سر سخت گرت بویل و کمال گرایی افسانه ای او (عالی است اکنون آن را بهتر کنید) در برند کلمبیا تحول عظیمی ایجاد کرد.

همچنین استانداردهای بالایی که خود و دیگران از آن برخوردار بودند ، امروز در محصولات خوشنام این برند کاملا مشهود است. ما در کلمبیا به اندازه شما علاقه مند به فضای باز هستیم. و در حالی که وسایل ما در سراسر دنیا در دسترس است ، ما افتخار می کنیم که در شمال غربی اقیانوس آرام مستقر هستیم ، جنگل های سرسبز ، کوه های پوشیده از برف ، ساحل ناهموار و فضاهای کاملاً باز به عنوان زمین بازی ما است.

اینجا جایی است که ما محصولات پیاده روی ، ماهیگیری ، شکار ، اردو زدن ، صعود  ، پارو زدن ، گلف و دویدن برای همه فراهم کرده ایم. در ایران بوت و نیم بوت ، کفش های کوهنوردی و پیاده روی این برند محبوبیت بالایی دارد.

۵ – کفش کوهنوردی خارجی مارک ۳۶۱ درجه

کفش کوهنوردی خارجی مارک ۳۶۱ درجه یک کارخانه تولید تجهیزات ورزشی است. مقر آن کشور چین می‌باشد و در سال ۲۰۰۳ تأسیس شده‌است. این شرکت کفش ورزشی، پوشاک، تجهیزات ورزشی و ساک ورزشی تولید می‌کند. این شرکت تولیدکننده اصلی پوشاک ورزشی کاروان ورزشی چین در المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بوده‌است. در سال ۱۳۹۴ طبق قراردادی این کارخانه تولید لباس باشگاه فوتبال استقلال تهران را برعهده گرفت.

برخلاف دید عموم در مورد محصولات بی کیفیت چینی برند ۳۶۱ درجه کیقیت بالایی دارد. کفش و کتانی های ۳۶۱ با الهام  (نه کپی) از برندهای معتبر اقدام به تولید محصولات درجه یک ، راحت و سبک کرده است از دیگر ویژگی های مثبت این برند قیمت مناسب تر نسبت به دیگر رقبا می باشد. اکثر کفش های کوهنوردی این برند ساق کوتاهی دارند برای تپه (بطور کلی کوهای با شیب و ارتفاع کم) و طبیعت گردی مناسب هستند.

۶ – کاترپیلار

کاترپیلار ابرشرکت صنایع سنگین آمریکایی است که در زمینه طراحی و توسعه، مهندسی و ساخت موتورهای دیزل، تجهیزات سنگین، پوشاک ماشین‌آلات کشاورزی و کامیون‌ها فعالیت می‌کند و به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده ماشین‌آلات عمرانی جهان شناخته می‌شود. ابرشرکت کاترپیلار در سال ۱۹۲۵ توسط بنجامین هولت و از ادغام شرکت تراکتورسازی سی.ال. بست با شرکت کارخانجات هولت، تأسیس گردید.

برند کاترپیلار در سال ۲۰۱۸ در فهرست فرچون ۵۰۰ رتبه ۶۵ از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده و در فهرست فرچون جهانی ۵۰۰، رتبه ۲۳۸ از بزرگترین شرکت‌های جهان را به خود اختصاص داد. در زمینه پوشاک این شرکت اقدام به تولید پوتین و کفش های ایمنی ، معدن ، کفش کوهنوردی با درجه مقاومت و ایمی بالا کرده است. کیفیت بالای محصولات و شکست ناپذیر بودن شان دلیل محبوبیت این کمپانی می باشد.

۷ – کریمور

به دنبال جنگ جهانی دوم ، کریمور در لنکشایر انگلستان تاسیس و مستقر شد. تاریخچه آن در سال ۱۹۴۳ آغاز شد ، زمانی که صاحب مغازه دوچرخه سواری چارلز پارسونز از تصادفی که در سال ۱۹۳۹ رخ داده بود ، نابینا شد. در شرایط جنگ و پس از جنگ ، وی همچنین نتوانست کیسه زین و تخته برای فروش بدست آورد ، اما همچنان قادر به خرید پارچه خام محلی بود.

همسر و خواهرش (مری پارسونز و گریس دیویس) شروع به ساخت کیف دوچرخه برای مغازه اش کردند. که به مرور فروش محلی آنها به سایر مغازه ها شروع شد. این امر منجر به تشکیل شرکت کیف کریمور در سال ۱۹۴۶ شد. امروزه این شرکت از تولید‌کننده‌های کفش‌های ورزشی و تجهیزات و لوازم کوهنوردی، پیاده‌روی و طبیعت‌گردی است. این برند انگلیسی با استفاده از تکنولوژی‌های مخصوص خود توانسته محصولات با‌کیفیتی را روانه بازار کند که علاوه بر سبک بودن دارای مقاومت بالایی هستند.

از جمله تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات کریمور می‌توان به ضد‌آب بودن ، مقاومت در مقابل نفوذ باد و سیستم گردش هوای مخصوص کفش است.

۸ – کفش کوهنوردی خارجی مارک مِرِل

مارک مِرِل یک شرکت سازنده پاافزار و کفش کوهنوردی آمریکایی است که در سال ۱۹۸۱ توسط جان شوایتزر در راکفورد میشیگان پایه‌گذاری شد. محصولات این شرکت آمریکایی شامل لباس و کفش‌های کوهنوردی، صخره نوردی، و کوه پیمایی است. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۰ میلادی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار بود.مرل یک برند تولیدکننده کفش در آمریکا است که در سال ۱۹۸۱ افتتاح گردید و در ابتدا شهرت آن به دلیل تولید چکمه‌های با‌کیفیت بوده است.

امروزه برند مرل با تولید کفش طبیعت گردی مردانه و کفش‌های با تنوع بالا، دوام و راحتی را توام به ارمغان می‌آورد این برند یکی از برند‌های تولید کننده‌ی کفش‌های سبک زندگی در سطح جهان معرفی است. تولیدات این برند در سال ۱۹۸۷ وارد آسیا شد و با اقبال گسترده‌ای مواجه شد و در آن سال بیست ملیون دلار حاصل از فروش کفش عاید این برند شد.

۹ – کفش کوهنوردی ایرانی پاما

برند پاما از سال ۱۳۵۳ با هدف تولید انواع کفش‌های مورد نیاز آحاد مردم تاسیس گردید، توانست از سال ۱۳۷۲ راهبرد توسعه صادرات را در کنار سیاست حضور فعال در بازار داخلی در دستور کار خود قرار داد. از نتایج این راهبرد، افزایش سهم بازار این شرکت در بازارهای جهانی و روند رو به رشد صادرات آن در بازارهای هدف و در نتیجه معرفی این برند به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در شش دوره گذشته و هم‌چنین به معرفی به عنوان تولیدکننده نمونه داخلی در روز صنعت و معدن در سال ۱۳۸۸ را می‌توان نام برد..

کیفیت کفش های کوهنوردی این مارک قابل قبول است اما بهتر است از این سری کفش برای طبعیت گردی استفاده کنید.

۱۰ – کفش کوهنوردی خارجی مارک ترزتا

ترزتا یک برند ایتالیایی با سابقه طولانی در تولید کفش می باشد اطلاعات زیادی در مورد این مارک حتی در خود سایت نمی باشد. تمرکز این برند به نظر بروی کفش های پیاده روی و کوهنوردی می باشد.

هشدار خرید کفش تقلبی هشدار : مراقب کفش های کوهنوردی خارجی ، فیک (های کپی) باشید زیرا از نظری ظاهری دقیقا مشابه اصلی هستند اما از نظر ساختاری بی کیفیت هستند. ممکن است حتی بعد از خرید هم متوجه این موضوع نشوید. برای جلوگیری از این مورد و برای اینکه خیالتان از این بابت راحت باشد ما لیست زیر را به شما معرفی می کنیم که گارانتی اصالت کالا دارد و در صورت عدم رضایت کفش را مرجوع کنید.

هشدار خرید کفش تقلبی نکته بسیار مهم : قبل از خرید حتما بخش نظرات مطالعه فرمایید تا بهترین کفش ممکن را خریداری فرمایید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا