علمی و پزشکی

خودروی برقی سایپا راهی بازار می‌شود!/ عکس

هاچ بک کراس سایپا آریا با موتور میتسوبیشی در سال ۱۴۰۲ تولید و به بازار عرضه می‌شود. حالا به‌تازگی گروه خودروسازی سایپا طی نشست اخیر خود در حضور اصحاب رسانه اعلام کرد که نسخه پلاگین هیبریدی سایپا آریا در سال ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

عرضه نسخه پلاگین هیبریدی سایپا آریا در سال ۱۴۰۲

نسخه پلاگین هیبریدی هاچ بک کراس سایپا آریا

محمدعلی تیمور، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت که Arya در دو نسخه متفاوت با پیشرانه پلاگین هیبریدی و پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی به عرضه می‌رسد. به‌گفته او، این خودرو جدید از کیفیتی بیشتر از محصولات گذشته این شرکت برخوردار خواهد بود؛ گارانتی ۵ ساله، داشبورد باکیفیت با مواد نرم و نمایشگر هدآپ برخی از ویژگی‌های آن بر شمرده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

این خودرو ۳ میلیاردی چینی به زودی به ایران می‌آید/ عکس

این ماشین چینی رکورد گرانی در بازار خودروی ایران را شکست / عکس

این پایان کار نبود و تیموری همچنین مدعی شد که سایپا اولین موتورسیکلت هیبرید خود را در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. او ذکر کرد که یکی از زیرمجموعه‌های سایپا برای بهره‌برداری از خط تولید این موتورسیکلت آمادگی دارد. علاوه بر این، تیموری می‌گوید روز دوشنبه از مدرن‌ترین خط تولید سایپا به‌همراه خط تولید پیشرانه ۱۶ سوپاپ و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با همکاری DAE در حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت پرده‌برداری می‌شود.

نهایتاً تیموری متذکر شد که به‌جز سایپا آریا پلاگین هیبریدی، نسخه به‌روزرسانی‌شده شاهین پلاس در شهریور سال جاری روانه بازار خواهد شد. این نسخه از این سدان داخلی از تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی در قسمت‌های متعدد فضای داخلی شامل رودری‌ها و داشبورد بهره‌مند است. ضمن این، پیشرانه و گیربکس جدیدی برای تامین قوای محرکه آن تعبیه شده است.

۲۲۷۲۲۷

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا