ورزشی

واکنش شمسایی به انتقاد باشگاه اسپانیایی پس ازمصدومیت بازیکن ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بعد از پایان تورنمنت تدارکاتی فوتسال تایلند بود که باشگاه پالما اسپانیا از فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران بابت دعوت مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی خود و تشدید مصدومیتش گلایه کرد.

در بخشی از پیام باشگاه اسپانیایی آمده بود: ««فوتسال پالما مایورکا از فدراسیون ایران ناراحت است چرا که مسلم اولادقباد پس از بازی برای تیم ملی مصدوم بازگشت؛ باوجود این واقعیت که باشگاه به خاطر مشکلاتی که او داشت، توصیه به عدم دعوت از این بازیکن و انجام برنامه‌های درمانی جایگزین برای جلوگیری از مصدومیت کرده بود.»

با گذشت یک ماه از آن اتفاق حالا وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از تصمیم خود برای دعوت از اولادقباد به تورنمنت تایلند دفاع می‌کند.

شمسایی در این خصوص به خبرنگار آنلاین، گفت: مسلم از اول هم مصدوم به اردوی تیم ملی آمد. او در پالما آسیب دیده بود ولی قبل از تورنمنت تایلند با او و طیبی صحبت کردم. مسلم حتی در آخرین بازی قبل از تورنمنت تایلند برای پالما بازی کرد. وقتی بازیکنی برای تیمش بازی می کند یعنی شرایطش خوب است. او خودش هم گفت که بهتر شده است.

وی افزود: با این حال در بازی دوم در تورنمنت تایلند (مقابل مصر) مسلم مصدوم شد و بازی نیمه نهایی را از دست داد. قبل از دیدار با ژاپن در فینال هم به او گفتم که مهمترین چیز سلامتی تو است و نمی خواهم برای تیم ملی بازی کنی اما او خودش با پزشکان تیم همکاری خوبی داشت و سه یا چهار دقیقه در فینال بازی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه باشگاه پالما نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال برای عدم دعوت از اولادقباد ارسال کرده بود، گفت: اگر مسلم مصدوم بود چرا شب قبل از شروع فیفادی برای پالما بازی کرد؟ چرا روی سلامتی این بازیکن ریسک کردند؟ فیفادی حق تیم های ملی است و باشگاه ها نمی توانند از دعوت بازیکنان ملی پوش خودداری کنند.

شمسایی در پایان گفت: مسلم الان هم مصدوم است و او را برای دیدار با ازبکستان دعوت نکردیم. مهدی کریمی هم اتاقی مسلم در تایلند شاهد است که به او گفتم سلامتی اش بیشتر برایمان مهم است و نمی خواهد مقابل ژاپن بازی کند. به هر حال مسلم بازیکن بزرگی است و امیدوارم زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا