علمی و پزشکیبرترین های کسب و کار

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل با بسته های اموزش آنلاین لیمو

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

در صورتی ‌که امروزه در موتورهای جستجو واژه “ثبت‌نام در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل” را جستجو کنید، قطعاً با معرفی آموزشگاه‌های مختلفی مواجه می‌شوید. اما باید توجه داشته باشید که هر مجتمع آموزشی، نمی‌تواند آموزشگاه معتبری باشد. بنابراین پیشنهاد ما به شما ثبت‌ نام در دوره‌های آنلاین لیمو در آموزشگاه پل است، زیرا این موسسه فنی تمامی ویژگی‌های یک آموزشگاه معتبر را دارد. اگر شما هم می‌خواهید تبدیل به یک تعمیرکار حرفه‌ای شوید، باید به بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

اموزش تعمیرات موبایل مجتمع پل

همان ‌طور که به آن اشاره شد؛ برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باید دارای چند ویژگی مهم باشد. شما در مجتمع آموزشی آنلاین پل می‌توانید با کمترین هزینه و صرفه‌جویی در زمان، زیر نظر بهترین اساتید مجرب آموزش ببینید. در برگزاری این دوره‌های مفید، شما آموزش تعمیرات تمام گوشی‌های هوشمند به ‌روز را فرا گرفته و تجربه کافی را کسب می‌کنید. حال اگر می‌خواهید با ویژگی‌های بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

یادگیری تعمیرات موبایل با دوره لیمو

اصول انتخاب بهترین مرکز آموزشی تعمیرات موبایل

زمانی‌ که تصمیم می‌گیرید در این حوزه آموزش ببینید، سوالات متداولی در ذهن شما به وجود می‌آید. این سؤالات ممکن است نگرانی‌هایی به دلیل عدم سررشته از کار تعمیرات موبایل باشد، اما با بسته‌های آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با طعم لیمو، به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید. آموزشگاه فنی پل، با ارائه این پکیج‌های آموزشی در حوزه آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل تمامی مطالب را از ۰ تا ۱۰۰ و به ‌صورت اصولی به کارآموزان ارائه می‌دهد. حال برای این ‌که با خیال راحت بتوانید بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در ایران را برای حرفه‌ای شدن انتخاب کنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

به‌روز بودن تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل

چندین ابزار که با آن گوشی موبایل را تعمیر می‌کنند عبارت‌اند از:

  1. هویه کوئیک مدل 1100
  2. منبع تغذیه 3 آمپر
  3. دستگاه هیتر کوئیک مدل 861
  4. لوپ یا میکروسکوپ مدل AK31
  5. انواع شابلون
  6. دستگاه IR
  7. باکس ایزی جیتگ
  8. باکس Z3x
  9. باکس JC Pro
  10. دستگاه آلتراسونیک و لوازم تعویض گلس

تجهیزاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، از اساسی‌ترین لوازم یک تعمیرگاه موبایل می‌باشند. با شناخت این ابزارها و با اطلاع از موجودی آن‌ها در آموزشگاه، می‌توانید بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل را تشخیص دهید. نکته قابل ‌توجه این است که در این آموزشگاه‌ها برد خراب و سالم وجود داشته باشد، زیرا بسیاری از مجتمع‌های آموزشی، آموزش‌های خود را بر روی بردهای قدیمی و گوشی‌های چینی ارائه می‌دهند، که در پایان نتیجه خوبی از آموزش در این دوره به دست نمی‌آید. بنابراین هر آموزشگاه معتبری مستلزم آموزش بر روی بردهای گوشی‌های مختلف، از سری جدید انواع برندها می‌باشند. اهمیت این امر به دلیل کسب تجربه شما با تمرین بر روی بردهای مختلف است.

شرایط بهترین اساتید تعمیر موبایل

همان‌طور که می‌دانید یک تعمیرکار خوب و حرفه‌ای می‌تواند در دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل، تجربه‌ چندین ‌ساله‌ خود را در اختیار شما قرار دهد. یک ویژگی منحصر به ‌فرد در اساتید با تجربه، بیان شیوا در انتقال مطالب می‌باشد. بنابراین هنگام مراجعه به یک آموزشگاه، از سابقه و تجربه مدرس آن مطمئن شوید. برخی از افرادی که در دوره آنلاین آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو، شرکت می‌کنند، ممکن است کارشناس الکترونیک بوده و برخی دیگر نیز ممکن است الکترونیک را به‌ تازگی یاد گرفته باشند. در این ‌صورت بسته‌های آموزشی که در دوره‌های آنلاین آموزشگاه‌ها ارائه می‌شوند، باید به صورتی باشند که هر کدام از این افراد در پایان جلسات دوره آموزشی، نتیجه‌ای‌ یکسان دریافت کنند.

دیدگاه برتر آموزشگاه موبایل

علاوه بر لوازم تعمیرگاهی موبایل، برای آموزش حضوری تجهیزات آموزشی نیز مهم هستند. تجهیزاتی همچون میز کار مناسب، اتاق دارای تهویه، صندلی‌های راحت، فضای خلوت و آرام که می‌تواند در یادگیری هر چه بهتر به شما کمک کند. بنابراین توجه کنید که آموزشگاه‌ها از تجهیزات به‌روز برخوردار باشند. مواردی که پس ‌از دانش فنی برای برگزاری دوره بسیار مهم است، شامل صبر و حوصله استاد، بیان استاد، طرز برخورد و معاشرت آن در مرکز آموزشی می‌باشد. بنابراین در انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل حتما به تمامی موارد گفته شده و اساتید آن توجه کنید.

آموزش سخت افزاری تعمیرات موبایل لیمو

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع فنی و حرفه‌ای

سرفصل‌های آموزشی برخی از آموزشگاه‌ها ممکن است بسیار قدیمی و کلی باشد. با این ‌وجود در صورت انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل حتما از سرفصل‌های آموزشی آن مطلع شوید. برخی از کارگاه‌های آموزشی از تجهیزات نامرغوب بهره می‌برند و درعین‌حال برخی دیگر به‌ صورت کاملاً پیشرفته و تخصصی دوره‌های خود را برگزار می‌کنند. یکی از آموزشگاه‌های بسیار خوب در ایران، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پل می‌باشد که دوره‌های حضوری و آنلاین  خود را  به ‌صورت پیشرفته و با تجهیزات مدرن در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد.

تعمیرکاران و اساتید حرفه‌ای مجتمع آموزشی پل با انتقال تمام فوت‌ و فن‌هایی که در سال‌های زیادی کسب کرده‌اند، باعث جذب کارآموزان بسیاری در این آموزشگاه شده‌‌اند. دراین‌صورت تمامی کارآموزان می‌توانند برای خود بهترین شرایط را رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آموزشگاه فنی پل در تماس باشید.

امکانات برترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

حال قطعا متوجه شده‌اید که بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل باید دارای استاد مجرب، برد گوشی خراب و سالم و تجهیزات خوب باشد. با وجود تمامی این امکانات ممکن است تخصص خوبی کسب کنید، اما بخشی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها شامل موارد دیگری همچون مدرک معتبر، بهترین جزوه‌ی آموزش تعمیرات موبایل، فیلم‌های آموزشی، پشتیبانی بعد از دوره و همچنین کارآموزی تعمیرات موبایل می‌باشد. در صورتی‌که موفق به یافتن آموزشگاه معتبری در شهر خود نشدید، می‌توانید با ثبت‌نام در دوره‌های آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با طعم لیمو شرکت کنید و به سمت حرفه‌ای شدن قدم بردارید.

در نهایت نکته‌ی قابل‌ توجهی که باید مد نظر داشته باشید، اخذ مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای می‌باشد. مجتمع آموزشی آنلاین پل با صدور این مدرک به شما در دریافت جواز کسب کمک کرده و می‌توانید با شرکت در تمامی دوره‌ها، این مدرک را دریافت کنید. پس ‌از کسب مهارت‌های لازم و هنگام اخذ مدرک بین‌المللی، می‌توانید با ترجمه آن به‌ راحتی جواز کسب دریافت کرده و در ایران یا در خارج از کشور در این‌ زمینه شروع به فعالیت کنید.

آموزش نرم افزاری تعمیرات موبایل مجتمع پل

سخن آخر

شرط حرفه‌ای شدن، در بهره‌گیری از آموزش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل می‌باشد. یعنی اگر می‌خواهید به یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل تبدیل شوید، باید در هر دو بخش آن شرکت کنید. آموزشگاه آنلاین پل در بسته‌های آموزشی خود هم آموزش تعمیرات سخت‌ افزار و هم آموزش تعمیرات نرم ‌افزار تمامی مطالب آموزش تعمیرات موبایل را به کارآموزان ارائه می‌دهد. آموزشگاه پل علاوه ‌بر آموزش‌های عمومی همچون ولتاژ گیری، ساختار مدار، مسیریابی و عیوب کلی برد گوشی؛ تمامی اطلاعات تخصصی همانند سواپ، هارد، آی سی‌های چسبی، برد ویو، نقشه‌خوانی، پروگرام هارد و… را در اختیار افراد قرار می‌دهد. امیدواریم با یک انتخاب خوب بتوانید در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تجربه کسب کنید.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا