حوادث

دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو خبر داد و گفت: این افراد اقدام به ضبط یک ویدئوی زنده از اینستاگرام خود کرده و در آن الفاظ رکیک به کار برده بودند. همچنین با استفاده از یک سلاح کلاشینکف اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محدوده شمال تهران کرده بودند، موضوعی که خط قرمز پلیس بوده و به جد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد که ۵ نفر بودند، در بلوار اندرزگو، با خودروی BMW تردد کرده و مردم و حتی پلیس را تهدید کرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت این افراد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی دستگیر شدند.

راستی با بیان اینکه سه نفر از این پنج نفر سابقه‌دار بوده و پیش از این دلیل ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت دستگیر شده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: پلیس هیچ‌گونه تعارفی با اراذل اوباش ندارد و در کوتاه‌ترین زمان این افراد دستگیر می‌شوند. اخلال در نظم شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و مردم از ما انتظار دارند که با آنان برخورد کنیم. ما هم از قوه قضائیه می‌خواهیم با این افراد برخورد محکمی داشته باشند.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا