ورزشی

نقش جهان، ورزشگاه نساجی در آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل نساجی در مراسم معارفه کارلوس هرناندس، سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: باید از زحمات آقای مطهری در طول این فصل تشکر کنم. متاسفانه انتظارات ما در نیم فصل دوم محقق نشد. ما ۱۱ هفته بود که نتیجه نگرفته بودیم و باید به هواداران‌مان احترام می‌گذاشتیم. در یک جلسه دوستانه جدایی صورت گرفت و برای آقای مطهری آرزوی موفقیت می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا حق و حقوق مطهری به طور کامل داده می‌شود، گفت: مطمئن باشید در باشگاه نساجی حق کسی خورده نمی‌شود.

هرناندس به کار در آکادمی آشنا است

مدیرعامل نساجی درباره مدت قرارداد کارلوس هرناندس بیان کرد: قرارداد مربی اسپانیایی تا پایان فصل آینده است. آقای کارلوس مربی جوان ۳۷ ساله‌ای است که در لیگ حرفه‌ای عربستان کار کرده است. او به کار آکادمی آشنا است. نگاه ما به آکادمی است. نساجی یک باشگاه خصوصی است و باید بتواند از درآمد بازیکنان خودش استفاده کند. امیدوارم بازیکنان خوبی به ما تحویل بدهد. در درجه اول نگاه ما پنج بازی آینده و جام حذفی است. در ادامه آماده‌سازی تیم برای حضور در آسیا در دستور کار قرار دارد.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران مطهری از نساجی جدا می‌شوند، گفت: طبیعتا مربیان وقتی با هم می‌آیند، با هم می‌روند. ان‌شاءالله فردا جلسه‌ای با آقای کارلوس می‌گذاریم و هر آن چه که بخواهد برایش فراهم می‌کنیم.

هرناندس امسال دستیار خارجی نخواهد داشت

او در پاسخ به این سوال که آیا دستیار خارجی برای همکاری با کارلوس هرناندس به خدمت گرفته می‌شود، اظهار کرد: قطعا برای سال آینده اگر بخواهد، بله ولی برای امسال و پنج بازی خیر.

مربی تیم ملی عراق گزینه ما بود

مدیرعامل نساجی در واکنش به این موضوع که برنامه باشگاه از همان ابتدا حضور در آسیا به همراه مربی خارجی بوده، توضیح داد: نگاه هیات مدیره این بود که یک تیم قوی در آسیا داشته باشیم. یکی از گزینه‌های ما هم گزینه خارجی بود که صحبت‌هایی هم انجام شد. بعد از این که صحبت‌هایی انجام شد، او مربی العربی شد. خیلی واضح بگویم او مربی تیم‌ملی عراق بود. الان هم با آقای کارلوس صحبت کردیم و برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سیف‌الله‌پور در ادامه درباره دعوت به کمیته اخلاق گفت: برایم جالب بود که من را به کمیته اخلاق دعوت کردند. از آن‌ها تشکر می‌کنم. من از آقای کشوری‌فرد می‌پرسم. صحبتی که من کردم، بحث احقاق حق باشگاه نساجی بود. نساجی یک باشگاه خصوصی است و خوشبختانه در بحث مجوز حرفه‌ای خوب عمل کرده و یک ریال بدهی ندارد. چطور است که اگر یک باشگاهی بدهی داشته باشد، اجازه صدور کارت بازیکنانش را نمی‌دهند. من گفتم که اگر به حقوق باشگاه رسیدگی نشود و حق نساجی داده نشود اجازه حضور تبلیغات محیطی در داخل ورزشگاه خودمان را نمی‌دهم.

دعوت به کمیته اخلاق به خاطر گرفتن حق نساجی زشت است

او افزود: برایم جالب است که چرا باید به کمیته اخلاق دعوت شود. آیا گرفتن حق مسلم باشگاه نساجی دعوت به کمیته اخلاق است؟ در وضعیتی که بعضی تیم‌ها پرداختی نداشتند، کل بازیکنان ما بیش از ۷۰ درصد قراردادشان را گرفتند. من به کمیته اخلاق می‌روم ولی دعوت مدیرعامل باشگاه به خاطر گرفتن حق تیمش زشت است.

ورزشگاه نقش جهان را برای آسیا معرفی کردیم

مدیرعامل نساجی درباره روند کسب مجوز حرفه‌ای توضیح داد: یک تیم کامل به مدیریت سرکار خانم طریقتی کار حرفه‌ای‌سازی را انجام می‌دهند. خدا را شکر باشگاه نساجی یکی از منظم‌ترین تیم هایی بوده که مدارکش را آپلود کرده است. تنها مشکل ما ورزشگاه اولمان یعنی وطنی است. آرزوی من، مالک باشگاه و هواداران این است که بازی‌هایمان را در وطنی انجام دهیم اما اگر امکاناتی که بازرسان AFC می‌خواهند را نتوانیم فراهم کنیم، با کمک آقای ساکت ورزشگاه نقش جهان را اعلام کرده‌ایم. ورزشگاه آزادی هم در اختیار استقلال و پرسپولیس است و یک ورزشگاه را بیش از دو تیم نمی‌توانند معرفی کنند. ورزشگاه امام رضا هم یک سری معذورات دارد. قبلا که ما می‌رفتیم، حتی بازی هم بدون تماشاگر بود و سخت‌گیری‌های دیگری داشتند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا