حوادث

کشف موادغذایی احتکار شده از انباری در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار احتکار بیش از ۱۵ تن انواع مواد خوراکی خبر داد.

به گزارش دانا نیوز، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل احتکار کالا در محدوده شادآباد شدند.

وی ادامه داد: افزایش قیمت برخی از اقلام در بازار باعث شده بسیاری از دلالان و سودجویان برای کسب منفعت خود اقدام به احتکار و ایجاد اخلال در این حوزه کنند، در همین راستا نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی با جدیت بر این فضا نظارت دارد.

افشاری ادامه داد:‌ در راستای همین ماموریت نیز ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که مقادیری مواد خوراکی در انباری در شادآباد احتکار و دپو شده است. با کسب این اطلاعات هماهنگی با مقام قضائی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد. پس از آن ماموران از محل مذکور بازدید کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی است که مقادیر قابل توجهی انواع برنج، قند و چای در آن نگهداری و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این اقلام در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و فاقد هرگونه مدارک مربوطه بود، گفت:‌ در نهایت مقدار ۳۵۰۰ کیلوگرم قند، ۲۱۰۰ کیلوگرم چای و ۱۰ تن انواع برنج هندی از این انبار کشف شد. کارشناسان ارزش اموال قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران نیز در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا