فرهنگ و هنربرترین های کسب و کار

هنرنوین بهترین قیمت چاپ استیکر و چاپ پلکسی

هنر نوین مرکز چاپ روی چرم، پلکسی و استیکر با قیمت مناسب

چاپ با دستگاه فلت‌بد یووی روی انواع سطوح و متریال و در رنگ و طرح‌های مختلف انجام می‌شود. در این چاپ، جوهر مستقیماً روی سطوح اعمال می‌گردد. پروسه خشک شدن جوهر با کمک تابش اشعه یووی صورت می‌گیرد. قطرات جوهر سریعاً بعد از پاشش قطره‌ای، خشک می‌شود تا جوهر حرکت نکند. در ادامه این مطلب درباره چاپ استیکر با طرح دلخواه، چاپ روی چرم، پلکسی گلاس و رول آپ توضیحاتی خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این نوع چاپ‌ها با ما همراه باشید.

چاپ روی چرم

چرم یکی از قدیمی‌ترین متریال‌هایی است که در دوخت لباس، کیف، کفش و… مورداستفاده است و محبوبیت فراوانی دارد. از چرم در هدایای تبلیغاتی برندها و سازمان‌ها نیز استفاده می‌شود. با توجه به پیشرفت صنعت مد و پوشاک، تقاضای چاپ روی چاپ به دلیل دوام و زیبایی منحصربه‌فردی که دارد، به‌سرعت وارد عرصه چاپ دیجیتال شده است.

انواع چرم

چرم‌ها به سه گروه چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین تقسیم می‌شوند و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد.

  • چرم سبک: این چرم نازک و ظریف است و در ساخت پوشاک، دستکش و… کاربرد دارد. و از پوست گوسفند، بز، بزغاله و بره به دست می‌آید.
  • چرم نیمه سنگین: این چرم کمیاب و گران‌قیمت است و در ساخت محصولات لوکس و تزئینی مورداستفاده است. این چرم از پوست حیواناتی چون کروکدیل و شترمرغ تهیه می‌شود.
  • چرم سنگین: این چرم زیبایی، مقاومت و استحکام بالایی دارد و کاربردش در زیره و رویه کفش، کیف و… می‌باشد. این نوع چرم را از پوست حیواناتی مثل گاو، گاومیش، گوساله و شتر می‌گیرند.

کاربرد چاپ روی چرم

بیشترین کاربرد چاپ روی چرم، در انواع چرم‌های مصنوعی و طبیعی و بر روی کیف و کفش، روی هدایای چرمی، سررسید چرمی، مبل و صندلی چرمی و… می‌باشد. ازجمله کاربردهای چاپ در چرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هدایای تبلیغاتی
  • صنعت کیف و کفش
  • تابلوهای نفیس
  • اتیکت و برند چرمی، قاب موبایل، جلد سررسید، تقویم رومیزی
  • کیف‌های سمیناری
  • برند، لوگو، مارک و لیبل چرمی
  • چاپ عکس روی چرم
  • پازل چرمی

سفارش چاپ چرم

بسیاری از سازمان‌ها و افراد، به دنبال روشی ساده و کم‌هزینه برای چاپ طرح‌های موردنظر، نوشته یا لوگو روی تجهیزات خاصی می‌باشند. چاپ روی چرم سبب رونق کسب‌وکار و جهت دستیابی به اهداف برندینگ و بازاریابی می‌شوند. سفارش‌های چاپ روی چرم هنر نوین به‌صورت فوری و ارزان در لوازمی چون دستبند، دفترچه یادداشت، لوازم جانبی موبایل و… انجام می‌گیرد.

پلکسی گلاس چیست؟

پلکسی گلاس، نوعی اکریلیک شفاف مانند پلاستیک و شیشه است که مقاوم بیشتری نسبت به شیشه دارد. به دلیل ویژگی‌هایی چون مقاومت، وضوح و شفافیت به‌جای شیشه مورداستفاده می‌باشد.

انواع چاپ روی پلکسی گلاس چگونه است؟

پلکسی گلاس (طلق) قابلیتی چاپ روی قسمت جلو یا پشت را داراست. چاپ فلت‌بد در ابعاد بزرگ برای غرفه نمایشگاه‌ها، تبلیغات و دکوراسیون داخلی انجام می‌شود. از دیگر موارد چاپ پلکسی روی تابلو است که برای نمایش لوگوهای تجاری استفاده می‌شود. چاپ مستقیم روی پلکسی گلاس برای تولید محصولاتی در دکوراسیون داخلی مانند آسمان مجازی (سقف کاذب)، انواع استند نمایشگاهی، تابلوهای راهنمایی و… کاربرد دارد.

مزایای چاپ روی پلکسی گلاس

  • قابلیت چاپ تصاویر با وضوح بالا
  • مناسب برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی
  • وضوح و شفافیت بالا به نسبت دیگر متریال
  • مقاومت بالا در برابر عوامل جوی، اعم از رطوبت، نور خورشید، سرما و…
  • دارای ثبات رنگی و دوام بالای چاپ
  • قابلیت شستشو
  • مقاومت در برابر خش
  • وزن سبک و انعطاف‌پذیری زیاد
  • دارای تنوع زیاد در رنگ
  • قابلیت عبور نور

هزینه چاپ پلکسی گلاس و مراحل تولید

هزینه چاپ روی پلکسی گلاس به موارد متعددی چون ابعاد چاپ، رنگ جوهر، تعداد سفارش، دستگاه چاپ و… بستگی دارد. برای ثبت سفارش چاپ پلکسی، باید ابتدا فایل موردنظر خود را در به‌صورت لایه بسته با فرمت‌های Tiff و PSD برای کارشناسان مجموعه هنر نوین ارسال نمایید. پس از ارسال فایل و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت خواهد شد. سپس زمان تحویل محصول بعد از ثبت اندازه و تعداد، به مشتری اعلام می‌گردد.

رول آپ چیست؟

تعریف کلی رول آپ می‌توان گفت، یک استند تبلیغاتی پرکاربرد است که از متریال ورق پی‌وی‌سی، سیلوئت و کاتد لمینت نازک و مقاوم ساخته می‌شود. این ابزار تبلیغاتی در پایه‌ای از جنس آلومینیوم بسیار مستحکم و توسط یک فنر در پایین سازه جمع می‌شود. روی رول اپ می‌توان متن یا تصویر موردنظر را چاپ کرد و به دلیل انعطاف‌پذیری که دارد به‌راحتی باز و بسته می‌شود. به دلیل سبک‌وزنی، نصب آسان و سهولت در جابه‌جایی جزو سازه‌های تبلیغاتی محبوب به حساب می‌آید.

رول آپ در دو مدل ایستاده و گردان موجود می‌باشد. رول اپ ایستاده از نوع پلات لمینت و سینتاتک است که نگهداری و حمل آن آسان می‌کند. و بیشتر در نمایشگاه، فروشگاه و داروخانه برای معرفی محصول، اماکن تجاری، همایش‌ها و…. جهت تبلیغات استفاده می‌شود. در مراکز دولتی هم معمولاً از رول آپ ثابت برای مراسم‌های خاص مانند تبریک، تسلیت، کنفرانس خبری، سالن همایش، بانک و… مورداستفاده است و در شرکت‌های معماری و طراحی صنعتی نیز برای نمایش نمونه کار نیز کاربرد دارد.

انواع رول آپ

اگر مایل به چاپ رول آپ هنرنوین هستید، حتماً قبل از سفارش با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین را برای هدف خود انتخاب کنید. انواع مدل استند رول آپ شامل موارد زیر می‌شود:

  • استند رول یک‌طرفه و دوطرفه
  • رول آپ گردان یک‌طرفه، دوطرفه و آویزان
  • رول آپ رومیزی
  • رول اپ پایه پهن، عریض و پایه باریک

مزایای استفاده از رول اپ چیست؟

  • استفاده در فضای داخلی (indoor) و خارجی (outdoor)
  • قابلیت استفاده به‌صورت یک و دو‌طرفه
  • تنوع در نوع و ابعاد
  • قابل استفاده مجدد
  • قابل تنظیم به‌صورت عرضی و ارتفاعی
  • امکان چاپ انواع طرح گرافیگی باکیفیت
  • نصب و حمل سریع و آسان
  • عدم محدودیت در فرم و قالب خاص
  • ارائه اطلاعات بصری و متنی به بیننده
  • طراحی مورد دلخواه مشتری و سطح تبلیغاتی گسترده
  • مقاومت در مقابل عوامل محیطی، مانند باد، باران، نور خورشید و… فضاهای باز

کلام آخر

هنر نوین مجهزترین مجموعه چاپ دیجیتال فلت‌بد است که تمامی فعالیت‌های چاپی را به‌صورت آنلاین و حضوری برای کلیه مشتریان انجام می‌دهد. اگر به دنبال انجام چاپ تبلیغاتی با قیمت­های مناسب هستید، حتما به سایت  ما سرزده و ثبت سفارش نمایید. متقاضیان می‌توانند محصول انتخابی خود به این مجموعه سفارش داده و تحویل نهایی کار با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام خواهد رسانید.

چاپ استیکر | چاپ استیکر شیشه ای و استیکر تبلیغاتی

برای تبلیغات چه در فضای داخلی و یا فضای خارجی می‌توان از چاپ استیکر  استفاده کرد. استیکر یا وینیل از یک لایه نازک تشکیل شده و معمولا پشت آن چسب‌دار است. این محصول قابلیت چاپ محتوای تبلیغاتی دارد و می‌توان از آن برای استعمال در محل‌های مختلف ثابت یا متحرک به منظور نمایش تبلیغات استفاده کرد. این متریال، دوام قابل قبولی در برابر شرایط محیطی مثل نور خورشید، باد و باران دارد. در چاپ استیکر از جنس PVC استفاده می‌شود.

انواع استیکر و وینیل

استیکر در انواع شیشه ای، استیکر شیری( شامل استیکر مات، استیکر براق و استیکر پشت طوسی)، استیکر داخل چسب، استیکر لمینیت، استیکر یووی( استیکر UV)تقسیم بندی می‌شود که هرکدام خواص مربوط به خود را دارند.

·         چاپ استیکر شیشه ای

چاپ وینیل شیشه‌ای مصارف خاص خود را دارد، چرا که خاصیت جالب این مدل، دید دو طرفه است. در واقع هر دو طرف استیکر نمایشگر استیکر خواهند بود. این نوع متریال دارای زمینه رنگ شفاف و شیشه ای است به طوری که قسمت هایی که روی متریال چاپ انجام نمی شود حالت شیشه ای دارد . از این استیکر بیشتر برای مصارف پشت نور مثل نصب روی پلکسی شیری یا دوغی، نصب روی سطوح سفید مثل بدنه ماشین و یا با یک لایه استیکر شیری لمینت و پوشیده میشود تا رنگ های چاپ شده درست دیده شود.

·         چاپ استیکر شیری

در چاپ استیکر شیری دیگر دید دو طرفه وجود ندارد و تنها یک سمت قابل مشاهده است. رنگ زمینه این مدل چاپ عموما سفید است. این مدل به نسبت شیشه‌ای محبوبیت بیشتری نزد مصرف‌کنندگان دارد.این نوع استیکر پرمصرف ترین نوع استیکر جهت مصارف گوناگون از جمله استفاده در تبلیغات محیطی بر روی شیشه مغازه ها، سوپر مارکت ها، ایستگاه های اتوبوس، خودروها،اتوبوس ها و ماشین های پخش شرکت ها و همچنین تابلوهای تبلیعاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

–          چاپ استیکر مات

این نوع استیکر جزئی از استیکر شیری بوده و عموما برای استفاده های دکوراتیو و جاهایی که میخواهیم رفلکس نور نداشته باشد و در آن از نورپردازی استفاده شده، کاربرد دارد.

–          چاپ استیکر براق

این نوع استیکر نیز از خانواده استیکر شیری بوده و معمولا وقتی از استیکر شیری نام برده میشود منظور همین استیکر براق شیری می باشد.

·         چاپ استیکر پشت طوسی

استیکر پشت طوسی برای سطوحی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد که که چسبندگی به آنها کمتر هست یا ناهمواری دارند و یا برای استفاده درسطوحی که میخواهیم از استیکر نور عبور نکند . یه عنوان مثال سطوحی مانند ام دی اف خام یا ورق هایی دارای موج هستند . همچنین استیکر پشت طوسی، جهت استند های محصول نیز استفاده می شود .

·         چاپ استیکر داخل چسب

در مواردی که لازم هست استیکر از داخل نصب شودو از بیرون دید داشته باشه از استیکر داخل چسب استفاده میشود. این استیکر در واقع از یک لایه استیکر شیشه ای و یک لایه استیکر شیری تشکیل میشود. شایان ذکر استدر این نوع استیکر چاپ نهایتا روی استیکر شیشه ای انجام می شود.

·         چاپ استیکر لمینیت

در چاپ استیکر لمینیت، یک لایه لمینیت روی استیکر شیری پرس میشود . این لایه پرس باعث محافظت بهتر از چاپ استیکر شده و دوام رنگ را در برابر خط و خش و شستشو و افتاب و باران تا 2 برابر بیشتر میکند. از این خدمات به عنوان یکی از پرکاربردترین و پرطرفدار ترین انواع خدمات بعد از چاپ استیکر می توان نام برد.

·         استیکر UV – استیکر یووی

چاپ روی استیکر شیری و شیشه ای با جوهر یو وی دوام بسیار بالاتری نسبت به جوهرهای معمولی دارد. این نوع استیکر از لحاظ کیفیت و شفافیت و وضوح رنگ تقاوت چشم گیری با روش های دیگر دارد.

چاپ و برش استیکر

ممکن است مواقعی شما نیاز داشته باشید که استیکر نهایی از حالت مربع و مستطیل خارج شده و به صورت اشکال خاصی برش داده شود . این کار به عنوان خدمات چاپ و برش استیکر شناخته میشود به این صورت که پس از چاپ، استیکر اماده شده توسط ماشین کاتر پلاتر دوربری میشود و به شکل دلخواه شما یا مطابق با طرح شما تبدیل می شود.

خصوصیات استیکر‌ها و وینیل‌های چاپ شده

یکی از خصوصیات جذاب استیکر و وینیل این است که چاپ طرح دلخواه بر روی آن‌ها امکان‌پذیر است. با بهره‌گیری از استیکر یا وینیل می‌توان دکوراسیونی زیبا را ایجاد کرد که هزینه چندانی هم ندارد. نکته جالب توجه در باب استیکر و وینیل، این است که آن‌ها قابل شستشو هستند و لذا چنانچه بر روی هر سطحی مثل: سطح پوشیده شده از رنگ روغن، پلاستیک، مولتی کالر، شیشه، آینه، چوب MDF، درب اتاق، کمد و یخچال نصب شود پس از مدتی استفاده می‌توان آن را شسته و تمیز کرد.

یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین روش های چاپ استیکر، چاپ استیکر شیشه مغازه هست که در ادامه نمونه آن را نیز خواهید دید. توصیه می‌شود هنگام نصب استیکر و وینیل ابتدا محل مورد نظر شسته و تمیز شود، سپس استیکر و وینیل چسبانده شود تا کیفیت نهایی مطلوبی داشته باشد.

نکات ابتدایی برای خرید و چاپ انواع استیکر

  • مهم است که قبل از خرید استیکر و اقدام به چاپ آن، شما یک پیش زمینه ذهنی از استیکر انتخابی خود مد نظر داشته باشید. این امر به آن علت است که هنگام خرید استیکر شما با طیف گسترده‌ای ازطرح های متنوع چاپ استیکر که با دستگاه های مخصوص چاپ استیکر چاپ شده اند مواجه خواهید شد؛ بنابراین بهتر است پیش از خرید یک پیش زمینه ذهنی از طرح مورد نیاز خود بر روی استیکر داشته باشید.
  • باید قبل از خرید، محلی را که می‌خواهید در آن‌جا استیکر نصب کنید از لحاظ ابعاد به دقت بسنجید. شناخت ابعاد محل در انتخاب استیکر شما را یاری می‌کند تا سایز مناسب را خریداری کنید.
  • سایز استیکر در انتخاب طرح به شما کمک خواهد کرد، معمولا برای محل‌های کوچک از استیکر‌هایی با سایز کوچک که دارای طرح‌هایی با سایز کوچک هستند و برای محل‌های بزرگ از استیکرهای بزرگ با طرح‌های درشت و بزرگ مناسب هستند.
  • استیکری که برای اتاق کودکان در نظر می‌گیرید را باید در محلی نصب کنید که دور از دسترس کودکان باشد چرا که این استیکر‌ها حاوی چسب و مواد شیمیایی هستند و لذا بهتر است کودک به آن‌ها دسترسی نداشته باشد.
  • اگر از چاپ استیکر و وینیل برای تبلیغات روی اتوبوس می‌خواهید استفاده کنید، باید بدانید نصب استیکر روی دیواره خارجی اتوبوس کار نسبتا دشواری است چون دیواره خارجی اتوبوس دارای ناهمواری‌های متعددی است که همین فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌ها موجب می‌شود تا استیکر سخت روی آن بچسبد.‌ برای حل این مشکل افرادی مجرب و دوره دیده می‌توانند کار نصب و ترمیم استیکر اتوبوس‌ها هستند که می‌توانند، با تخصص و مهارت به بهترین شکل ممکن استیکر را بر روی اتوبوس بچسبانند.

چاپ استیکر با دستگاه‌های پیشرفته

استیکرها توسط دستگاه‌های مختلفی چاپ می‌شوند و بسته به نوع جوهری که استفاده می‌کنند، کیفیت‌های مختلفی دارند.‌ ماندگاری طرح در چاپ مش، استیکر و وینیل بستگی به کیفیت جوهر دارد و به طور میانگین رنگ طرح‌ها در این استیکرها مابین سه ماه تا دو سال دوام دارند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا