ورزشی

سرمربی خارجی پرسپولیس و عضو جدید استقلال!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش دانا نیوز، ‌ هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد در صورت جدایی یحیی گل‌محمدی، جایگزین او فقط یک سرمربی خارجی خواهد بود.

هیات مدیره باشگاه امروز (شنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین وضعیت سرمربیگری تیم، تشکیل جلسه داد. این نشست قرار بود فردا تشکیل شود ولی برای این که زمان از دست نرود به امروز منتقل شد.

درخواست سویا از لورکوزن: سردار را همین زمستان می‌خواهیم

باشگاه سویا از باشگاه بایرلورکوزن درخواست کرده است سردار آزمون را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

باشگاه سویا از باشگاه بایرلورکوزن شرایط جذب سردار آزمون را جویا شده است. عملکرد مهاجم ملی‌پوش ایرانی در سری آ موجب شده تا باشگاه‌های بزرگ اروپایی عملکرد او را زیر نظر بگیرند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، با تایید این خبر نوشت: «سویا برای جذب سردار آزمون به بایرلورکوزن پیشنهاد داده تا در صورت امکان این بازیکن را با قطع همکاری فعلی‌اش با رم به خدمت بگیرد. سویا در حال حاضر برای به خدمت گرفتن دو مهاجم اقدام کرده که قرارداد دیوید داترو فوفانا در اولویت قرار دارد.

مسدود شدن حساب فدراسیون تیراندازی

رییس فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که مهدی هاشمی ۳۱ هزار یورو از حساب فدراسیون برداشت کرده و در زمان ریاستش۲۲ سفر رفته است.  

رییس فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که مهدی هاشمی بابت سنوات و پرداخت‌های سال‌های ۸۶ تا ۹۵ که در فدراسیون تیراندازی رییس بوده است در ابتدا مبلغ ۳۱ هزار یورو درخواست کرد که از حساب فدراسیون برداشت کرده است. رییس فدراسیون می‌گوید هاشمی ۲۲ سفر رفته است.  

پایان نازنین ملایی؟

دختر قایقران ایران تنها یک فرصت دیگر پیش رو دارد تا تیم ملی رویینگ و المپیک پاریس را از دست ندهد.

دومین مسابقه انتخابی تیم ملی قایقرانی رویینگ یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود و نفراتی که در دومین انتخابی هم اول شوند، در ترکیب تیم ملی اعزامی به انتخابی المپیک قرار می‌گیرند.

نازنین ملایی با وجود اینکه تصمیم گرفته بود در انتخابی اول شرکت کند و حتی ماده خود را هم انتخاب کرده بود اما ناگهان در دقیقه ۹۰ تصمیم خود را تغییر داد و به رییس فدراسیون اعلام کرد می‌خواهد خداحافظی کند!

سه مدعی جدی جام ملت‌های آسیا

یک سایت ایتالیایی در گزارشی از سه مدعی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ نوشت نام تیم ملی ایران نیز در آن دیده می‌شود.

کمتر از یک هفته تا شروع هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در قطر باقی مانده است. این کشور پس از میزبانی یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی در پایان سال ۲۰۲۲، یعنی جام جهانی فوتبال، این فرصت را غنیمت شمرد تا محبوب‌ترین تورنمنت در قاره آسیا را نیز میزبانی کند. دقیقاً به همین دلیل، دوره جدید جام ملت‌های آسیا به جای تابستان در زمستان برگزار می‌شود؛ همان طور که برای آخرین دوره جام جهانی نیز چنین اتفاقی افتاد.

آقامحمدی عضو هیات مدیره استقلال شد

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد که در پایان این جلسه علی آقامحمدی به هیات مدیره این باشگاه اضافه شد.

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (شنبه) برگزار شد که در پایان این جلسه علی آقامحمدی به هیات مدیره این باشگاه اضافه شد. همچنین علیرضا خانی عضو هیات مدیره از جمع هیات مدیره جدا شد و قرار است تا ۱۰ روز آینده نفر جدید معرفی شود. علیرضا خانی پیش‌تر با طرح شکایت در مراجع قضایی، علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیات‌مدیره این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت خود متهم کرده بود.

آسیب‌دیدگی بیرانوند جدی نیست

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نخواهد داشت. تیم ملی فوتبال ایران جمعه‌شب در دیداری تدارکاتی در جزیره کیش به مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

علیرضا ‌بیرانوند، سنگربان ایران، در نیمه اول این دیدار دوستانه آسیب دید و جایش را در آغاز نیمه دوم به پیام نیازمند داد. طبق پیگیری‌های خبرنگار دانا نیوز، بیرانوند از ناحیه استخوان ساق پا دچار ضرب‌دیدگی شده است و با چند جلسه استراحت مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت.

ویدیو/ با مرتضی پورعلی گنجی از پرسپولیس تا تیم‌ملی

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، در گفت‌وگو با دانا نیوز به بررسی شرایط تیمش در لیگ بیست‌وسوم و همین طور وضعیت تیم‌ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا پرداخت. او گفت پرسپولیس برای موفقیت در لیگ نیازمند جذب یک مهاجم خارجی خوب است. پورعلی‌گنجی بر این باور است که پرسپولیس با رعایت‌کردن قانون سقف بودجه ضربه خورد و سرش کلاه رفت.

با قرارداد ۱۶۰ میلیونی در اسنپ کار می‌کند؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت این تیم برای موفقیت در لیگ و حتی در آینده در آسیا، نیازمند جذب یک مهاجم خارجی توانمند است.

مرتضی پورعلی‌گنجی در گفت‌وگو با دانا نیوز، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم به صحبت پرداخت. او معتقد است اجرای قانون سقف بودجه باعث شد فقط سر باشگاه پرسپولیس کلاه برود و این تیم ضربه بخورد چون این باشگاه این قانون را به طور کامل رعایت کرده است. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هم‌چنین می‌گوید این تیم نیاز به یک مهاجم خارجی توانمند دارد تا بتواند عملکرد خوبی در لیگ داشته باشد. او گریزی هم به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زد و عنوان کرد که شکست شش بر دو برابر انگلیس به خاطر تغییر سیستمی بود که کی‌روش در تیم ملی ایران ایجاد کرده بود. پورعلی‌گنجی می‌گوید اگر ایران در جام‌ جهانی آمریکا را شکست می‌داد، عدالت در فوتبال جاری نبود.

انتهای پیام

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا