عمومی

جدیدترین مدل های روسری پاییزه 1400

خرید روسری پاییزه یا پاییزی با قیمت ارزان

روزهای سرد از ایام سال را چگونه سپری می ‌کنید؟ آیا برای این ایام پیش ‌بینی ‌های لازم را کرده‌ اید؟ مثلاً آیا به فکر یک پوشش مناسب هستید؟ مگر می ‌شود یک بانوی خوش ‌ذوق و شیک ‌پوش باشید اما برای ورود به فصل پاییز و روزهای سرد و برگ ‌ریزان فکری نکرده باشید؟! قطعا به فراخور نیاز و سلیقه ‌ای که دارید، انواع مدل‌ های پاییزه را جستجو می ‌کنید. در این ‌میان بدون تردید نیم‌ نگاهی جدی در انواع مدل‌ های روسری پاییزه خواهید انداخت. اینجاست که خرید شال پائیزه برای شماها که می ‌خواهید فصل پاییز متفاوتی داشته باشید، تبدیل به یک چالش شیرین می‌ شود.

روسری پاییزه یک تیپ متفاوت از روسری ‌های ضخیم و گرم ‌کننده است. در واقع طراحان روسری پاییزه به ‌دنبال خلق یک بافت متراکم نیستند. آنها نمی ‌خواهند که با یک روسری سنگین و حسابی گرم‌ کننده مواجه باشید. بلکه به ‌دنبال طراحی یک سبک از روسری‌ های سبک اما گرم و لطیف هستند. به ‌این ‌ترتیب تعریف ساده ما از روسری پاییزه شکل می ‌گیرد. هر روسری که طرحی سبک اما پشمی و گرم ‌کننده داشته باشد، می ‌تواند در این لیست جذاب قرار بگیرد.

روسری پاییزه در حس و حال روزهای بارانی

ماجرای روسری پاییزه در یک ویژگی ساده از نوع بافت خلاصه نمی ‌شود. اصولاً این روسری ‌ها باید تداعی ‌کننده فصل پاییز هم باشند. لذا غالبا در طرح ‌ها و نقش ‌و نگارهایی نزدیک به فصل پاییز همراه با تناژ رنگ طلایی، کرم، نارنجی، زرد و… طراحی می ‌شوند. خلاصه در ظاهر باید حس و حال فصل برگ ‌ریزان را داشته باشند.

روسری پاییزه یک تیپ متفاوت از روسری ‌های ضخیم و گرم ‌کننده است. در واقع طراحان روسری پاییزه به ‌دنبال خلق یک بافت متراکم نیستند. آنها نمی ‌خواهند که با یک روسری سنگین و حسابی گرم‌ کننده مواجه باشید. بلکه به ‌دنبال طراحی یک سبک از روسری‌ های سبک اما گرم و لطیف هستند. به ‌این ‌ترتیب تعریف ساده ما از روسری پاییزه شکل می ‌گیرد. هر روسری که طرحی سبک اما پشمی و گرم ‌کننده داشته باشد، می ‌تواند در این لیست جذاب قرار بگیرد.

روسری پاییزه در حس و حال روزهای بارانی

ماجرای روسری پاییزه در یک ویژگی ساده از نوع بافت خلاصه نمی ‌شود. اصولاً شال و روسری پاییزه باید تداعی ‌کننده فصل پاییز هم باشند. لذا غالبا در طرح ‌ها و نقش ‌و نگارهایی نزدیک به فصل پاییز همراه با تناژ رنگ طلایی، کرم، نارنجی، زرد و… طراحی می ‌شوند. خلاصه در ظاهر باید حس و حال فصل برگ ‌ریزان را داشته باشند.

روسری پاییزه از جنس موهر معروفترین گونه از انواع روسری پاییزه است. این روسری ‌ها از جنس پارچه موهر تهیه می‌ شوند. در بافت پارچه موهر از پشم لطیف و طبیعی حیوانات مانند خرگوش، بز و برخی از نژاد گوسفندان استفاده شده ‌است. نخ پارچه موهر، نخی نازک و لطیف است. این نخ نازک و لطیف در نهایت ما را به یک پارچه که بافتی ظریف و سطحی لطیف دارد، می ‌رساند. قطعا چنین پارچه خاص و لطیفی نمی ‌تواند ارزان باشدقیمت روسری پاییزه از جنس پارچه موهر غالباً گران و قابل‌ توجه است.

اما ماجرای طراحی روسری پاییزه در استفاده از پارچه‌ های گران ‌قیمت موهر تمام نشده ‌است. زیرا ماهیت چنین روسری ‌هایی در گرم کردن لطیف آنها است که بیشتر روسری های پاییزه در سبک روسری قواره بزرگ هستند تا بتوانند فضای بیشتری از سر و گردن و بدن را گرم نگه دارند.. شما می ‌توانید با استفاده از روسری پاییزه نخی هم چنین حس و حالی را تجربه کنید. اتفاقاً روسری پاییزه نخی جنس مناسب‌ تری برای ورود به روزهای سرد و برگ ‌ریزان پاییزی با حس و حال بارانی است.

چرا که در طراحی این روسری ‌ها از پارچه ‌های پنبه ‌ای استفاده‌ شده است و این پارچه ‌ها عایق بسیار خوبی در حفظ حرارت بدن هستند. روسری پاییزه نخی، روسری ‌هایی سبک، گرم و زیبا هستند که برای عبور از فصل پاییز مناسب می‌ باشند. این مدل روسری نخی ها لطافت و ظرافت بافت روسری‌ های موهر را ندارند. اما در بحث قیمت روسری پاییزه حسابی هوای جیب شما را دارند.

انواع روسری پاییزه با استفاده از پارچه ‌های پشمی و حتی ابریشمی هم طراحی می ‌شوند. این مدل روسری ‌ها به نسبت گونه ‌های موهر و یا نخی کمتر مورد توجه قرار می‌ گیرند. اما به فراخور طراحی می‌ توانند حس و حال پاییز را تداعی کنند و در عین ‌حال پوششی گرم و مناسب باشند.

روسری پاییزه؛ یک سبک متنوع از انواع روسری است که حالا در مدل ‌های گوناگون عرضه می‌ شوند. خانم ‌ها با سلایق گوناگون و نیازهای متنوع پا در فصل پاییز می ‌گذارند. لذا با همان تنوع نیاز به انواع روسری مناسب این فصل دارند. در این فروشگاه اینترنتی به‌ دنبال پاسخی مناسب برای حس و حال پاییزی بانوان هستیم. تنوع در ارائه روسری‌ های مناسب فصل پاییز هدف این فضای آنلاین است تا بانوان محترم بتوانند با مناسب ‌ترین قیمت روسری پاییزه همراه باشند و با خیالی ساده خرید روسری پاییزه خود را انجام دهند. حالا این فصل پاییز است که انتظار شما و استایل خزان شما را می ‌کشد.

از شما خواهشمندیم از سایر محصولات دیگر شاخه های سایت ما دیدن کنید:

روسری مجلسی، خرید روسری مشکی، خرید شال و روسری مشکی مجلسی، خرید شال و روسری سفید مشکی

آیا مدل های روسری پاییزه فروشگاه روسری شاپ دارای ضمانت می باشد؟

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی روسری شاپ از جمله انواع مدل روسری پاییزه دارای ضمانت بازگشت از خرید به مدت یک هفته هستند. مشتری می‌تواند بعد از دریافت روسری پاییزه خود، چنانچه تصمیم به تعویض یا پس دادن محصول خریداری شده را داشت با هماهنگی با پشتیبانی سایت اقدام به این کار نماید. شما می‌توانید مدل های جدید و شیک و به روز انواع روسری پاییزه را در قواره های بزرگ و کوچک با قیمت مناسب و تنوع زیاد را در فروشگاه روسری شاپ مشاهده و با خیال راحت خریداری کنید.

آیا همه ی مدل های روسری های پاییزه قواره بزرگ هستند؟در فروشگاه روسری شاپ روسری پاییزه قواره کوچک نیز موجود می باشد؟

با توجه به سابقه و تجربه فروشگاه و احساس نیاز طیف گسترده مشتریان به انواع مدل روسری با قواره های بزرگ و کوچک، فروشگاه روسری شاپ با کالکشن متنوعی از انواع مدل روسری پاییزه خود با قیمت مناسب گردآوری کرده است، شما می توانید با جستجو در فروشگاه اینترنتی روسری شاپ و یا در حراجی ویژه روسری شاپ انواع مدل روسری پاییزه را با قواره و اندازه های بزرگ و کوچک در جنس های روسری نخی و بافت و موهر زمستانی مشاهده و خریداری نمایید.

بانوان شیک پوش از این مدل های روسری پاییزه استفاده می کنند

روسری و شال را می توان یکی از مهمترین پوشش ها برای بانوان دانست که نقش مهمی در شیک پوشی آنها دارد. از این رو انتخاب جدیدترین و زیباترین مدل روسری اهمیت فوق العاده ایی برای زنان و دختران دارد و اغلب سعی می کنند روسری را انتخاب کنند که علاوه بر زیبایی و جذابیت، مناسب فصل و هوا نیز باشد. حال که در فصل پاییز قرار داریم بهتر است بانوان به سراغ انواع مدل شال یا روسری پاییزه بروند و از این پوشش های زیبا نهایت استفاده را ببرند.

شال و روسری های پاییزه اغلب جنسی ضخیم دارند که باعث گرما بخشیدن به فرد می شوند، البته این ضخامت را نمی توان تنها مختص روسری و شال بافتنی و کاموایی دانست و تنوع بالایی در جنس و بافت پارچه های استفاده شده برای روسری و شال پاییزه وجود دارد. جالب است بدانید روسری های پاییزه به راحتی با انواع مدل مانتو پاییزه، مدل مانتو اسپرت، مدل های پالتو و بارانی و… ست می شوند و ترکیب زیبایی برای فرد می سازند. در ادامه انواع مدل روسری های پاییزه با جنس و طرح متنوع را ارائه خواهیم داد که می توانند بهترین انتخاب برای شما بانوان شیک پوش باشند.

 

 

مدل های روسری پاییزه جدید و شیک :

عکس های زیر انواع مدل روسری پاییزی شیک و خاص را نشان می دهند که انتخاب مناسبی برای طرفدار مد می باشند. توجه داشته باشید که برای داشتن تیپی زیبا علاوه بر مدل روسری، باید به نحوه بستن روسری نیز توجه خاصی نمایید. عکس های زیر می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب مدل روسری در فصل پاییز و همچنین نحوه بستن آن باشند.

حال که با انواع مدل روسری پاییزه آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بهترین انتخاب را داشته باشید و شیک پوش تر از همیشه باشید. البته علاوه بر این مدل ها، مجموعه های متنوعی از جدیدترین مدل لباس ها و پوشاک زنانه و مردانه را در بخش دنیای مد مجله هنر در خانه گردآوری نموده ایم که می توانید با مشاهده آنها از متنوع ترین و به روزترین مدل ها دیدن نمایید.

در آغاز هر فصل تغییراتی در پوشش افراد بوجود می‌آید. با شروع فصل پاییز که هوا سرد می‌شود از لباس‌هایی با ضخامت بیشتر استفاده می‌شود که جلوی ورود سرما به بدن را بگیرد. با این وجود، مهمترین عاملی که در پوشش پاییزی وجود دارد، ضخامت و حفظ گرمای بدن است.

سر، گوش، گردن و سینه اعضایی از بدن هستند که به سرما بسیار حساس هستند و در این فصل باید از آنها محافظت شود. در این خصوص بانوان به راحتی می‌توانند از روسری‌های پاییزه گیسپوش استفاده کنند که علاوه بر گرما، به استایل و تیپ شما بانوی عزیز زیبایی نیز می‌بخشد.

انتخاب روسری در این فصل باعث می‌شود که حجم بیشتری از بدن پوشانده شود و به علت ایستایی بیشتر گرمای بیشتری را به بدن می‌بخشد. برای خرید روسری پاییزه باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه به بیان آنها می‌پردازیم.

خرید اینترنتی روسری پاییزه:

در هنگام خرید روسری پاییزه مهمترین عاملی که باید به آن توجه کرد جنس آن است. پرطرفدارترین این محصولات در پاییز، از جنس نخی، ساتن و پشمی هستند.

روسری‌های نخی پاییزه نسبت به دیگر نخی‌ها از ضخامت بیشتری برخوردار هستند. نخی پاییزه مناسب استفاده بصورت روزمره است.

روسریهای ساتن بافت‌دار مانند ساتن ژاکارد و … که ضخامت بیشتری نسبت به ساتن ساده دارند، بسیار مناسب حضور در مجالس و مهمانی‌های پاییزی است.

روسریهای پشمی مانند کشمیر، موهر و… که ظرافت خیلی خاصی دارند و بسیار شیک هستند مناسب استفاده در این فصل هستند. این محصولات در کنار ظرافت، گرمای مناسبی را به بدن بانوان می‌بخشند.

مورد بعدی که در خرید روسری پاییزه باید مورد توجه قرار گیرد رنگ این محصول است.برای بوجود آوردن جذابیت در استایل پاییزی خود، از معجزه رنگهای گرم غافل نشوید.

رنگهای گرم شامل رنگ نارنجی، سبز لجنی، آجری، قهوه‌ای، زرد و قرمز هستند که انعکاسی از فصل پاییز را در بر دارند. برای استفاده از هر کدام این رنگها، به تناسب آن با پوست چهره خود توجه کنید زیرا که بهترین انتخاب باعث شفافیت پوست شما می‌شود.

مورد بعدی، طرح و قواره این محصول است. فصل پاییز یک فصل خاص است پس در این فصل با استفاده از طرح‌های‌ برگ پاییزی و طرح‌های دیگری که تداعی کننده پاییز هستند، خاص بودن و منحصر به فرد بودن خود را به رخ بکشید.

روسریهای قواره‌های بزرگ بهترین انتخاب در این فصل هستند. این محصولات به راحتی می‌توانند دمای بدن را کنترل کنند و جلوی ورود هوای سرد به بدن را می‌گیرند.

نکاتی در نحوه نگهداری روسری پاییزه:

برای نگهداری و شستشو این محصولات مخصوصا روسریهای پشمی نکاتی وجود دارد:

1) پس از هر بار استفاده آن را آویزان نکنید فقط باید ته کنید. از آنجایی که روسریهای پاییزه ضخامت و در نتیجه وزن بیشتری نسبت به دیگر روسریها دارند؛ به هیچ‌وجه نباید آنها را آویزان کنید چون که این وزن باعث کشیدگی و در نتیجه شل شدن این محصول می‌شود.

2) برای شستشو ترجیحا به خشک‌شویی بسپارید؛ در صورت ضرورت می‌توانید آن را با دست و مایع لباسشویی شستشو دهید.
3) برای خشک شدن به هیچ‌وجه آن را آویزان نکنید؛ بلکه درون سبد یا سینی یا روی حوله آن را پهن کنید و در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

مجموعه گیسپوش برای اولین خرید شما عزیزان پاداشی را در نظر گرفته است که می‌توانید با اعمال آن، از مبلغ پرداختی خود بکاهید.

پاداش خرید برای شما گیسپوشی‌های عزیز فقط به ازاء خرید اول‌تان نیست؛ بلکه با هر خریدی که انجام می‌دهید یک پاداش دارید. همچنین با معرفی هر یک از دوستان خود همزمان مبلغی به عنوان پاداش برای شما و تخفیف برای دوستتان در نظر گرفته شده است.

کیفیت بالا، ارسال سریع محصولات شما و پشتیبانی 24 ساعته این سایت از مهمترین امکاناتی است که برای شما دوستان وجود دارد.

دفتر توزیع : گلستان – مینودشت

تلفن پشتیبانی: 09117070701

ایمیل پشتیبانی: info@rosarishop.com

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا