ورزشی

فریبکاری طارمی صدای پرتغالی‌ها را در آورد!

فریبکاری طارمی صدای پرتغالی‌ها را در آورد!

باشگاه اسپورتینگ لیسبون که سابقه توهین به ستاره ایرانی پورتو را دارد، علیه مهاجم ملی‌پوش ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز، در بیانیه اسپورتینگ علیه مهدی طارمی آمده‌است:این رفتار غیرورزشی است که نشان‌دهنده بی‌احترامی کامل به داوران و سایر بازیکنان است، رفتاری که طبق مقررات و قوانین بازی باید فوراً تحریم (اشاره به جریمه شدن) شود تا رقابت سالم تداوم داشته باشد. 

  با توجه به تصاویر بازی‌ مورد بحث، شکی نداریم که یک بازیکن (اشاره به طارمی) باید به دلیل تعدد کارت زرد در بازی مقابل آروکا اخراج می‌شد، همان‌طور که در بسیاری از بازی‌های دیگر که همین کار را کرده بود و باید اخراج می‌شد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: تیم‌های داوری آسیب می‌بینند. اعتبار فوتبال پرتغال آسیب می‌بیند و – و این کارها – ارزش‌گذاری آن را غیرممکن می‌کند. همچنین ضروری است تا این موضوع به طور جزئی‌تر بررسی شود که چرا در چنین مقطع مهمی از بازی، VAR  به دلیل قطع برق از کار افتاد. 

زمانی که پیشنهاد انتشار فایل‌های صوتی VAR را ارائه کردیم، تنها بودیم و فوتبال پرتغال در مسیری که قبلاً توسط کشورهای دیگر با موفقیتِ اثبات شده دنبال شده بود، تنها ماند.

 انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا