اجتماعی

دوران اینکه عده‌ای سر شهروندان و شهرداری کلاه بگذارند، گذشته است

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شهرداری باید بهترین خدمتگزار در اذهان مردم باشد تا از این فرصت برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان استفاده کند.

به گزارش دانا نیوز، داود گدرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران روز سه شنبه با بیان اینکه ستاد واحد کنترل شهرداری تهران با حضور پرسنل شهید چمران در محل حاضر شد، اظهار کرد: این اداره کل در محل ستاد فرماندهی کل سازمان بازرسی شهرداری تهران حضور یافت. Municipality ፡–አካባቢ አሁን አሁን አሁን አሁን አሁን ይሰጣል ይሰጣል ይሰጣል ይሰጣል ይሰጣል ፡ ፡ ፡ ፡ ፡ ፡ ፡ ፡ አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን ማ አለብን አለብን አለብን አለብን አለብን ማ ማ ማ ማ ማ ማ ማ ማ ሻሻል ሻሻል ማ ه

بازرس کل کشور گفت: عبادت چیزی جز خدمت به مردم نیست. آن را آسان تر و در دسترس تر کنید. ” و او این کار را سریع انجام داد.

وی با اشاره به اینکه برخی از موانع خدمت رسانی به مردم در شهرداری بود، خاطرنشان کرد: یکی از موانع نبود حکمرانی خوب و عدم شفافیت است.

درا با تاکید بر اینکه باید نقاط ضعف، تنگناها و خلاها را به عنوان چشم‌انداز مدیریت شهری شناسایی کنیم، گفت: وظیفه اصلی ما بهبود سیستم بازرسی و تمرکز بر نقاط قوت، قوت و استراتژی‌هایمان است. on Go مدیران و کارکنان شهر ما می توانند این سیستم را با هدف بهبود کارایی بهبود بخشند.

داود گودرزی در ادامه با بیان اینکه شهرداری باید نمادی از بهترین سیستم خدمات رسانی در اذهان مردم باشد، گفت: بیشتر از آن چیزی که فکر می کردند و این واقعاً شدنی است و خیالی نیست و می توان مردم را راضی کرد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: رسیدگی به تخلفات یکی دیگر از مراحل رسیدگی است. “

وی افزود: برخی باید بدانند که اینطور نیست و این زمان گذشته است و دیگر اجازه نمی دهیم. کار آنها. بگذار اینجوری باشه.

او به بازپرس گفت: «فساد آفت زندگی بشر امروزی است و پیامدهای فرهنگی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و غیره دارد.» شما باید بیایید و زحمت بکشید.

داوید گودرزی افزود: با گسترش این سوء استفاده ها و سیل مسائل در شهرداری، اگر هر یک از شما با انگیزه، روحیه و درایت قوی به کاری که انجام می دهید، اقدام خوبی خواهد بود.

با تاکید بر اصلاح نظام اداری شهرداری، “نباید بروکراسی های غلط، سهل انگاری و کوچکی در سازمان بازرسی ها داشته باشیم و باید کارها را تسریع کنیم، روی کار و حرف مردم حساس باشیم و خود را خدمتگزار واقعی مردم بدانیم.”

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت که برای خدمت رسانی به مردم آمده است. ما تمام مشکلات و پیچیدگی های چند ماه گذشته را لمس کرده ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا