ورزشی

بلند شدن صدای پای اختلاف در سئول!

اما وزارت ورزش و جوانان با برگزاری همایش سوارکاری مخالفت کرد و از برگزاری آن در 10 خرداد خبر داد. با مخالفت با این تصمیم.

به گزارش دانا نیوز، به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، همایش انتخاباتی فدراسیون سوارکاری قرار بود روز شنبه 21 خردادماه با حضور سه نامزد شامل محمد کاظمیان، محمد اسد مسجد و مسعود کلیلی برگزار شود. فدراسیون برای بررسی شکایات و شکایات نامزدهای ریاست فدراسیون، انتخابات را 10 روز تمدید کرد. تصمیمی برای برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان گرفته نشده است.

در نهایت همایش انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران در 21 خردادماه توسط کمیته ملی المپیک با رای موافق 47 نفر برگزار شد و مسعود کلیلی با 45 رای به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد. دو رای دریافت شده باطل بود.

محمد کاسمیان، محمد مسجد مسجد و مسعود کلیلی واجد شرایط نامزدی در انتخابات فدراسیون سوارکاری هستند و مسجدی و کاظمیان دو نامزد ریاست فدراسیون سوارکاری هستند.

محمد پولاگر، معاون توسعه ورزش و جوانان و توسعه ورزش های حرفه ای، مجید شهیدی، مدیرکل وزارت ورزش و جوانان؛

نکته جالب دیگر این است که ناصر رزاقیان رئیس شورای حکام به عنوان رئیس کنفرانس و سعید محمد پولادگر به عنوان رئیس کنفرانس انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار دانا نیوز در همایش سوارکاری، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش و جوانان و توسعه ورزش های حرفه ای در پیامی به یکی از اعضای این همایش از برگزاری این همایش خبر داد. توصیه نمی شود و باید به 20 ژوئن موکول شود. بودن.

با این حال باید منتظر تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری همایش سوارکاری و اینکه چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت. ورزش و جوانان تبلیغ نمی شود.

مسعود کلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری در گفت وگو با دانا نیوز، درباره قانونی بودن برگزاری انتخابات سوارکاری با وجود غیبت نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان گفت. مورد غیرقانونی، کتبا به دوستان اطلاع دهید.

موافقت با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک!

نکته مهم دیگر در خصوص همایش سوارکاری این بود که قرار بود در ابتدای این همایش در تالار مشاهیر کمیته ملی المپیک فارس برگزار شود که با مخالفت وزارت ورزش و جوانان مواجه شد. لغو شد و بلافاصله به تایید کمیته ملی المپیک رسید.

کمیته ملی المپیک اعلام کرده است که این کنفرانس را در غیاب تمامی نمایندگان وزارت ورزش و جوانان روز 21 خرداد برگزار می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا