حوادث

انهدام باند سارقان میلیاردی در میانه

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در بخش کاغذکنان شهرستان میانه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو متهم را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی قضائی، سارقان را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی  به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و تعدادی احشام (گوسفند) به ارزش ۲۵ میلیارد ریال اعتراف و مقادیری اموال نیز کشف شد.

وی با اشاره به این که در این راستا یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد،گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع‌های مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف موادمخدر و بازداشت سه سوداگر مرگ در مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف یک کیلوگرم شیشه و ۲۲۵ گرم هروئین و دستگیری سه سوداگر مرگ خبرداد. 

سرهنگعلی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر فروش موادمخدر توسط افرادی در شهرستان مرند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرارگرفت. 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی وتحقیقات بعمل آمده ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان موفق به شناسایی و تعقیب و مراقبت آنان شدند. 

سرهنگ اسدیان عنوان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر درسطح شهرستان اقدام می‌کردند توسط پلیس دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان مقدار یک کیلوگرم شیشه ، ۲۲۵ گرم  هروئین، یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر، یک دستگاه پوز بانکی و یک دستگاه اسکناس شمار کشف گردید. 

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان در خواست می‌شود درصورت اطلاع از هرگونه مصرف، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا