علمی و پزشکی

این ماشین استثنایی ۱۰۰ میلیارد تومانی فقط مخصوص گرگ های وال استریت است!/ عکس

امیرمسعود عابدین: در این فیلم، از دو ماشین استفاده شد که ظاهراً یکی از آنها پایان غم انگیزی داشته و دچار آسیب شده است.اکنون نمونه سالم در حراجی RM Sotheby’s Luxury Week به فروش می‌رسد و ارزش آن بیش از دو میلیون دلار (حدود ۱۰۰ میلیارد تومان) تخمین زده می‌شود.

لامبورگینی گرگ وال استریت، یک ماشین استثنایی ۱۰۰ میلیارد تومانی!/ عکس

در سینمایی گرگ وال استریت، لامبورگینی کونتاش نقش برجسته‌ای را در صحنه‌ای ایفا می‌کند که در آن جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو، به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده، به سمت ماشین می‌خزد و با پای خود در خودرو را باز می‌کند.او قبل از دستگیری پلیس، با ماشین‌های پارک شده، تابلوهای خیابان و یک فولکس‌واگن گلف برخورد می‌کند.

لامبورگینی گرگ وال استریت، یک ماشین استثنایی ۱۰۰ میلیارد تومانی!/ عکس

لامبورگینی تقریباً ۶۵۰ نسخه از ۲۵th Anniversary Countach تولید کرد که ۲۳ نسخه، با رنگ بیانکو پولو به دست مشتریان رسیدند. هوراچیو پاگانی، که بعداً کمپانی پاگانی را تأسیس کرد، به‌روزرسانی‌های ظاهری را انجام داد که شامل سپرهای جلو و عقب اصلاح‌شده و ورودی‌های هوا در پشت درها بود. در حالی که برخی از افراد این استایل را بحث برانگیز می‌دانستند و بسیاری از مخالفان می‌گفتند که این سبک، از فراری تستاروسا وام گرفته شده است. هیچ‌کس نمی‌توانست از عملکرد آن انتقاد کند؛چرا که مسلماً این سریع‌ترین نسخه کونتاش اصلی است که در ۴.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و تا حداکثر سرعت ۲۹۵ کیلومتر، محدود شده است.

بیشتر بخوانید:

لامبورگینی گرگ وال استریت، یک ماشین استثنایی ۱۰۰ میلیارد تومانی!/ عکس

گمانه زنی‌های زیادی در مورد کونتاش از بین رفته وجود دارد.معروف‌ترین آنها می‌گوید که مارتین اسکورسیزی، تهیه کننده و کارگردان فیلم، اصرار داشت از یک لامبورگینی واقعی استفاده کند؛زیرا از ظاهر یک لامبورگینی جعلی ناراضی بود.اینکه آیا خودروی خراب شده یک کونتاش واقعی نسخه ۲۵ سالگی است یا خودروی مشابهی که برای شبیه سازی نسخه ۲۵ سالگی تغییر یافته است یا خیر، موضوع بحث است.
خودروی بدون آسیب، با شماره شاسی KLA۱۲۷۲۲، در حراجی RM Sotheby در نیویورک و در ماه دسامبر نمایش داده خواهد شد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در دانا نیوز مراجعه کنید.

۵۸۵۸

تیم تحریریه مطالب پزشکی

نوشته‌هایی که با بهره‌گیری از الگوریتم BERT گوگل، بصورت کاملاً انسانی و پویا باشند و به خواننده‌ها کمک می‌کنند تا به راحتی مفاهیم علمی را درک و استفاده کنند.
دکمه بازگشت به بالا