ورزشی

مقاومت پرسپولیسِ ۱۰ نفره شکست/ سپاهان انتقام دقیقه ۹۶ را گرفت! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز شنبه بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی (۳۰ علی نعمتی)، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، میلاد سرلک (۹۰ وحدت هنانوف)، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه (۴۶ عیسی آل کثیر)، مهدی ترابی (۸۲ گولسیانی)، محمد عمری (۸۲ سیامک نعمتی) و پری را به میدان رفت.

پری را در این دیدار از پیام حیدری دو کارت زرد دریافت کرد و اخراج شد.

مقاومت پرسپولیس ۱۰ نفره شکست/ سپاهان انتقام دقیقه ۹۶ را گرفت!
ترکیب ابتدایی پرسپولیس در دیدار با سپاهان

حساسیت بازی باعث شد دقایق ابتدایی این دیدار کیفیت فنی لازم را نداشته باشد اما هر چه از زمان بازی گذشت سپاهانی‌ها بر بازی مسلط شدند و چند حمله خطرناک را روی دروازه پرسپولیس انجام دادند و در دقیقه ۲۱ هم به گل رسیدند اما به دلیل آفساید بودن این گل مردود اعلام شد.

۷ دقیقه بعد مرتضی پورعلی گنجی برای دفع یک توپ درون محوطه جریمه با مهاجم سپاهان برخورد کرد و دچار مصدومیت از ناحیه سر شد که منجر به تعویض این بازیکن شد تا گل محمدی ناچار شود علی نعمتی را وارد زمین کند. این در حالی بود که گولسیانی هم روی نیمکت بود اما سرمربی تشخیص داد بازیکن دیگری وارد زمین شود.

بعد از این اتفاق که منجر به اعزام بازیکن مصدوم پرسپولیس به بیمارستان شد، بازی روند متعادل‌تری پیدا کرد اما سپاهانی‌ها همچنان خطرناک‌تر از میزبان کار را دنبال کردند و در چندین صحنه دروازه بیرانوند را با خطر جدی مواجه کردند.

مقاومت پرسپولیس ۱۰ نفره شکست/ سپاهان انتقام دقیقه ۹۶ را گرفت!
عنوان

در دقیقه اول وقت‌های اضافه نیمه اول پری را که روی هر صحنه‌ای به داور اعتراض می‌کرد کارت زرد دوم را از حیدری دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار سرخپوشان برای نیمه دوم سخت شود.

نیمه دوم برای سرخپوشان با یک تعویض همراه بود و یحیی گل محمدی برای اینکه بتواند فشار حملات سپاهان را کم کند، عیسی آل کثیر را به جای عالیشاه وارد زمین کرد تا همچنان امیدوار به گلزنی باشد.

پرسپولیس که در نیمه اول بخش عمده بازی را به حریف واگذار کرده بود، در نیمه دوم بهتر عمل کرد و هر چند دو بار دروازه‌اش تا دقیقه ۷۰ به شدت تهدید شد، اما حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه اجازه نداد تا گلی را دریافت کند.

مقاومت پرسپولیسِ ۱۰ نفره شکست/ سپاهان انتقام دقیقه ۹۶ را گرفت!

هر چند سپاهانی‌ها فشار زیادی وارد کردند تا به گل برتری دست پیدا کنند اما پرسپولیس در خط دفاعی بدون اشتباه کار کرد و تا دقایق پایانی اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

در ۵ دقیقه پایانی گل محمدی با تغییراتی که در ترکیبش ایجاد کرد شرایط را برای رسیدن به گل فراهم کرد که از جمله این تغییرات بردن وحید امیری به نزدیکی خط حمله بود تا بر میزان فشار سرخ‌ها اضافه شود.

در حالی که بازی وارد ششمین دقیقه وقت‌های اضافه شده بود، سپاهان در یک ضد حمله به گل رسید تا هم به سه امتیاز این دیدار برسد و هم انتقام پیروزی دقیقه ۹۶ لیگ چند سال قبل را بگیرد و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا