حوادث

بازگشت ۴ قاتل به پارک نهج‌البلاغه

عصر امروز صحنه قتل جوانی به نام سیاوش که در پارک نهج‌البلاغه تهران به قتل رسیده بود، بازسازی شد.

به گزارش دانا نیوز، کمتر از یک ماه پیش جوانی حدود ۳۷ ساله همراه با نامزدش به بوستان نهج‌البلاغه رفته بود که در آنجا با چهار زورگیر درگیر شد. در جریان این درگیری سیاوش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و متاسفانه جان خود را از دست داد.

در پی این حادثه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و موفق شدند که حدود ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم نفرات اصلی این باند را مورد شناسایی قرار داده و در جریان چندین عملیات اعضای این باند را دستگیر کنند. تحقیقات کارآگاهان و اظهارات نامزد سیاوش که در هنگام وقوع جنایت در کنار او حضور داشت، حاکی از آن است که این افراد قصد زورگیری از آنان را داشتند.

بازگشت ۴ قاتل به پارک نهج‌البلاغه
سیاوش متولد سال ۱۳۶۵ در تهران با شغل آزاد و فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی بود. 

موضوعی که نامزد سیاوش نیز به آن اشاره کرد و گفت که دستبند طلا و گوشی تلفن همراه او و سیاوش را به سرقت برده‌اند. پلیس نیز البته اعلام کرد که تعدادی اقلام مسروقه و نیز آلات مربوط به قتل را از مخفیگاه متهمان کشف کرده است.

عصر امروز درحالی صحنه درگیری وجنایت در پارک نهج‌البلاغه مورد بازسازی قرار گرفت که سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ و جمعی از معاونان وی نیز در محل حضور داشتند. چهار متهم دستگیر شده نیز نحوه ارتکاب جنایت و درگیری با سیاوش را در حضور نامزد وی که شاهد ماجرا بود، شرح دادند.

آنطور که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفته تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد و متهمان با دستور قضایی نزد پلیس آگاهی هستند. از این رو این احتمال وجود دارد که ابعاد و جزئیات بیشتری از این جنایت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی یا در حین رسیدگی به پرونده در دادگاه کشف شود.

گزارش تصویری مرتبط را اینجا ببینید (کلیک کنید)

در پی این حادثه، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت اعلام کرده بود که تعدادی از ماموران پلیس با لباس شخصی و به شکل نامحسوس در پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت حاضر شده و اقدام به گشت‌زنی خواهند کرد.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا