ورزشی

روزهای تلخ و ناامیدکننده یک استقلالی در اروپا

اللهیار صیادمنش در فصل جاری وضعیت عجیبی را تجربه می‌کند و پس از دو مصدومیت متوالی که نگذاشت به ترکیب هال سیتی برسد و در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس بدرخشد، حالا چهار مسابقه متوالی است که کاملا از ترکیب فاصله گرفته و حتی دوباره در فهرست قرار نگرفته است.

پدیده سابق فوتبال ایران که در دور برگشت فصل 22-2021 حضور قرضی در هال سیتی داشت و در 12 مسابقه چمپیونشیپ انگلیس یک گل به ثمر رساند و پس از آن انتقالش به این باشگاه از فنرباغچه را با رقم 4 و نیم میلیون یورویی قطعی کرد، سال گذشته در 19 بازی دو گل زد و دو پاس گل داد، اما در این فصل اوضاع عجیبی برای او رقم خورده است.

صیادمنش از ابتدای فصل 24-2023 در سه مسابقه مقابل لستر سیتی، ساوتهمپتون و وست‌بروم به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته که جمعا در این سه دیدار 30 دقیقه در زمین نبوده ولی همین فرصت کم هم دیگر به او نمی‌رسد!

ستاره 22 ساله ایرانی که مشخص است استعدادهایش در حال هدر رفتن در هال سیتی است، پس از اینکه در دقیقه 83 دیدار هفته پانزدهم چمپیونشیپ انگلیس مقابل وست‌بروم به زمین رفت، در دو دیدار پیاپی برابر هادرسفیلد و سوانزی به‌طور کامل روی نیمکت نشست و حتی یک دقیقه شانس بازی به‌دست نیاورد و در دو هفته بعدی هم از فهرست خارج شد!

صیادمنش که خبر جدیدی مبنی بر مصدومیت او منتشر نشده، حالا ظاهرا با آمادگی کامل حتی به فهرست نفرات هال سیتی در چمپیونشیپ انگلیس نمی‌رسد و فرصتی برای نمایش توانمندی خود ندارد.

اللهیار پس از غیبت در فهرست دیدار مقابل روترهام، دیروز هم در مسابقه با واتفورد که تیمش هم دو بر یک شکست خورد، در لیست بازیکنان هال سیتی قرار نگرفته بود تا روزگار عجیبی را در حال سپری کردن باشد.

هرچه هست، صیادمنش به عنوان یکی از ستاره‌های آینده فوتبال ایران به شمار می‌رود که بدون شک با یک انتقال بهتر و البته سبک زندگی بهتر که او را از مصدومیت دور کند، می‌تواند به اوج برگردد و دوباره خودش را به ترکیب تیم ملی هم برساند.

258 258

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا