حوادث

درسال جدید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنیم/ توقیف موقت گواهینامه بیش از ۸۰۰۰ راننده متخلف

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست که با شروع سال جدید، با دقت بیشتری رانندگی کرده و به مقررات بیش از گذشته احترام بگذارند.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با دانا نیوز، گفت: امروز سال ۱۴۰۳ آغاز شد و زمان مناسبی به نظر می‌رسد تا معدود رانندگانی که مرتکب تخلفات متعدد رانندگی شده و جان خود و دیگران را به خطر انداخته بودند، در شیوه رانندگی خود تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی نمره منفی برای رانندگان متخلف گفت:‌ در شهر تهران حدود شش هزار و ۹۵۸ راننده به دلیل اخذ ۳۰ نمره منفی به مدت سه ماه از رانندگی منع شدند، برای این افراد پیامک نیز ارسال شده است. 

کشیر افزود:‌ همچنین یکهزار و ۲۶۰  راننده نیز با تکرار این تخلفات و اخذ ۲۵ نمره منفی، مشمول بند ۲ ماده ۷ شده‌اند که آنان شش ماه از رانندگی محروم  شده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین ۴۵۱ فقره گواهینامه نیز در تهران باطل شد که این افراد پس از یک سال باید مجددا برای دریافت گواهینامه از  مرحله اول و ثبت نام در کلاس‌های آموزشیی اقدام کنند.

در همین زمینه بخوانید:

مجازات نمره منفی گواهینامه چیست و چگونه پاک می‌شود؟

وی در پایان گفت:‌بهتر است از همین سال جدید همه کاربران ترافیک به خود قول بدهند که بیشتر از گذشته قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت خواهند کرد. البته پلیس نیز با تخلفات رانندگی و به خصوص تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد که افرادی اندک ایمنی و سلامت دیگر کاربران ترافیکی را به خطر بیاندازند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا