استان ها

امروز حوزه سلامت به حیات جامعه پیوند خورده است

زارع عنوان کرد:

امروز حوزه سلامت به حیات جامعه پیوند خورده است

امروز حوزه سلامت و درمان از مهم‌ترین حوزه‌های علوم هستند که به‌طور مستقیم به حیات جامعه پیوند خورده و ارتقای آن موجب رضایتمندی آحاد مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در حاشیه برگزاری آزمون آسکی رشته پرستاری و بازدید از مراحل مختلف در دانشکده پیراپزشکی این دانشگاه گفت: امروز حوزه سلامت و درمان از مهم‌ترین حوزه‌های علوم هستند که به‌طور مستقیم به حیات جامعه پیوند خورده و ارتقای آن موجب رضایتمندی آحاد مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت، بهداشت و درمان خطوط قرمز محیط‌های آکادمیک و دانشگاهی هستند، ادامه داد: به هیچ عنوان در این زمینه نمی‌توان تساهل و کم‌کاری را توجیه کرد و از اهمیت این مسئله کاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به نقش پررنگ دانش‌آموختگان این دانشگاه در مبارزه با اپیدمی کرونا، خطاب به استادان حاضر در آزمون گفت: دانشجویان پیراپزشکی با حضور در بیمارستان‌ها و ایستگاه‌های تزریق واکسن در سطح شهرستان لارستان، نقش مؤثر و ممتازی در ارتقای سلامت مردم ایفا کردند که لازم است این مهم به اطلاع نخبگان رسانده شود.

زارع با اشاره به اینکه شاخصه‌های پزشکی به‌عنوان مهم‌ترین استاندارد‌های لازم برشمرده می‌شود، متذکر شد: استادان و دانشجویان نباید در این باره کوتاهی کرده و توجه خود را از مسائل مهم پزشکی و علمی به مسائل حاشیه‌ای معطوف کنند.

به گزارش آنا در این بازدید، استادان این گروه تخصصی با ارائه گزارشی کوتاه از نحوه برگزاری آزمون آسکی و اهمیت آن در ارتقای سطح علمی دانشجویان مطالبی را بیان کرد و نقش آموزش‌های عملی کنار مباحث تئوریک و نظری را بسیار برجسته و مهم دانست.

دکمه بازگشت به بالا