اجتماعیبرترین های کسب و کار

کرایه ماشین قدیمی در تهران

اجاره ماشین کلاسیک

حتی اگر علاقه‌ای به خودرو نداشته باشید، رانندگی با ماشین‌های کلاسیک برایتان حس نوستالژی خواهد داشت. اما اگر علاقمند به ماشین باشید، بدون شک ماشین‌های قدیمی و کلاسیک  در بالای لیست علاقمندی‌هایتان قرار می‌گیرد. این خودروهای دوست داشتنی برای مدتی است که دیگر عرضه نمی‌شوند اما اگر دوست دارید، رانندگی با آن را تجربه کنید، اجاره ماشین به شما این امکان را می‌دهد که برای چند ساعت تا چند روز این خودروها را در اختیار داشته باشید. امروزه اجاره ماشین‌های کلاسیک با هدف‌های مختلفی از جمله، برگزاری مراسم‌های خاص، استفاده در تشریفات و تبلیغات و عکس‌برداری صورت می‌گیرد.

از طرف دیگر قیمت خرید بالای ماشین‌های کلاسیک و هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات این تیپ خودروها، باعث شده که هر علاقمندی توانایی خرید آن را نداشته باشد، اما اجاره ماشین این شانس را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه‌ای مطابق بودجه خود خودوری کلاسیکی را در اختیار داشته باشید.

ماشین‌های کلاسیکی که در ایران موجود است، از تنوع قابل توجهی برخوردار است. کادیلاک، بی‌ام‌و و مرسدس بنز اس از پرطرفدارترین‌ها هستند. کادیلاک در سال های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۶ وارد بازار ایران شد و جز خاص‌ترین اتومبیل‌های کلاسیک شناخته می‌شود. با اجاره کادیلاک می‌توانید رانندگی فراموش نشدنی را تجربه کنید.

بی‌ام‌و در ایران دارای مدل‌های متنوع است، زیرا تعداد مدل‌های بیش‌تری از آن وارد بازار ایران شده‌اند و هنوز در برخی خیابان‌ها آخرین مدل‌های قدیمی این برند محبوب دیده می‌شود. و اما مرسدس بنز اس، یکی از بهترین محصولات کمپانی مرسدس بنز است که البته در ایران همیشه درمیان محبوب‌ترین‌ها قرار داشته و باتوجه به ظاهرش و داشتن چراغ‌های پارک و صندلی‌های چرم، درمیان خودروهای محبوب خانواده سلطنتی ایران در دهه ۵۰ خورشیدی نیز بوده است. از دیگر ماشین‌های کلاسیک موجود در ایران می‌توان به فولکس واگن کوپه، بیوک سنچوری و تویوتا سلیکا اشاره کرد.

نحوه اجاره ماشین‌های کلاسیک

مجموعه ما به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ماشین کلاسیک ایده‌آل خود را از میان تمامی خودروهای موجود با بهترین شرایط اجاره کنید. کافی است ابتدا حساب کاربری خود را ایجاد کنید، سپس درخواست خود را با انتخاب پوشش بیمه‌ای مناسب ثبت نمایید، لازم به ذکر است قبول یا رد درخواست شما توسط میزبان، از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. درصورت قبول درخواست قوانین تحویل خودرو را به دقت بخوانید، قرارداد را امضا کنید و خودرو را در محل تعیین شده، دریافت کنید.

اجاره ماشین عروس همراه با گل آرایی و دسته گل عروس

اجاره ماشین عروس یکی از پرطرفدارترین خدمات ما می باشد که ما در جهت کمک به زوج های جوان و ساختن یک خاطره ی خوب و به یاد ماندنی، اجاره این ماشین ها را در سه دسته لوکس ، اقتصادی و کلاسیک به دو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر نموده ایم که هرکدام شامل شرایط و قوانین خاصی می باشند . برای مساعدت بیشتر با جوانان، در اجاره ماشین عروس بدون راننده، مجموعه ما از داماد هیچگونه ودیعه ای دریافت نمی کند. علاوه بر اجاره ماشین عروس شرکت ، امکان گل آرایی خودرو و خدمات طراحی دسته گل عروس را نیز برای شما فراهم می کند.

اجاره ماشین های عروس

اجاره ماشین عروس یکی از پرطرفدارترین خدمات ما می باشد که ما در جهت کمک به زوج های جوان و ساختن یک خاطره ی خوب و به یاد ماندنی، اجاره این ماشین زیبا را به هردو صورت بدون راننده و با راننده امکان پذیر نموده ایم که هرکدام شامل شرایط و قوانین خاصی می باشند . برای مساعدت بیشتر با جوانان، در اجاره ماشین عروس بدون راننده، از داماد هیچگونه ودیعه ای از داماد دریافت نمی کنیم.

شرایط اجاره ماشین عروس

به طور کلی، بازه زمانی اجاره خودروی عروس 15 ساعت (از ساعت 9صبح تا 12 شب) است و در این مدت زمان، خودرو چه به صورت بدون راننده و چه به صورت همراه با راننده، به طور کامل در اختیار شما خواهد بود. اگر زمان استفاده شما از بازه ی اعلام شده(12 شب) عبور کند، هزینه هر ساعت مازاد نسبت به نوع خودرو برایتان محاسبه می گردد. محدوده ی حرکت این خودرو داخل شهر می باشد و در صورتی که قصد خارج شدن از شهر را دارید، می توانید با هماهنگی، مبلغی متناسب با نوع خودرو بابت خروجی پرداخت کنید. (به عنوان مثال اگر خودرو در شهر تهران تحویل گرفته شود و در طول روز به مناطقی چون احمدآباد، کردان، شهریار، گرمدره و … وارد شود، شامل هزینه ی خروجی می شود.)

اگر عروس و داماد تمایل داشته باشند که پس از مراسم عروسی، با خودرو ما به سفر ماه عسل بروند، می توانند از شرایط مناسب و تخفیف ما بهره مند شوند و از دیگر خودروهای سواری بدون راننده و یا با راننده این شرکت برای ماه عسل خود استفاده کنند.

قیمت اجاره ماشین عروس

خودروهای عروس ما در سه بخش همراه باراننده، بدون راننده و ماشین های کلاسیک تقسیم می شوند که در هربخش، هزینه اجاره با توجه به نوع خودرو تغییر می کند.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس

خدمات اجاره ماشین عروس با راننده تشریفاتی با قرارداد رسمی و بدون دریافت هیچ گونه مدارکی به متقاضیان ارائه می شود. لازم به ذکر است که این خدمت توسط رانندگان مجرب و آموزش دیده و آشنا با اصول تشریفات صورت می گیرد و بدین ترتیب می تواند مشغله و استرس روز عروسی شما را کم کند.

در صورت کرایه ماشین عروس بدون راننده داماد می بایست که یک فقره چک به مبلغ خودرو به شرکت تحویل دهد، این چک به عنوان ضمانت قرارداد می باشد و در پایان مراسم در هنگام عودت خودرو توسط یکی از نماینده های ما به ایشان تحویل داده می شود. در اجاره ماشین عروس بدون راننده، نماینده شرکت پس از تحویل خودرو به داماد تا پایان مراسم در خودرویی دیگر خودروی عروس را همراهی می کند، تا در زمان مقرر خودرو را تحویل بگیرد.

خدمات تشریفات ما برای ماشین عروس

اگر به لوکس و خاص بودن مراسم عروسی تان اهمیت می دهید و تمایل به داشتن تشریفات دارید، مجموعه ما می تواند برای شما خدماتی همچون موتور اسکورت و بادی گارد را فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی پکیج های تشریفاتی ما با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

گل آرایی خودرو

شرکت ما در بخش اجاره ماشین عروس، علاوه بر ارائه خودرو، امکان گل آرایی خودرو را نیز فراهم می کند. بدین ترتیب زوج های جوان می توانند در هنگام رزرو خودرو از آلبوم کامل طرح های گل آرایی ما دیدن کنند و پکیج مورد نظرشان را انتخاب کنند. کارشناسان ما نیز در زمینه انتخاب طرح مناسب و تشخیص هارمونی گل ها بارنگ و نوع خودرو به صورت کاملا رایگان به مراجعه کنندگان مشاوره ارائه می دهند تا افراد بتوانند پکیجی با مناسب ترین قیمت و با بالاترین کیفیت را انتخاب کنند.

نکات مهم در اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس ارزان لوکس در تهران و قدیمی و پورشه در رانندگی با اتومبیل های لوکس و گران قیمت آرزوی بسیاری از افراد است. بسیاری از مردم برای ماشین عروس خود از خودرو های لوکس استفاده می کنند. در همین راستا نیز موسسات و تشریفات کرایه خودرو نیز وجود دارند که خدمات اجاره خودرو تهران را ارائه می دهند.

قیمت باورنکردنی اجاره ماشین عروس لوکس البته در این میان برخی از افراد ترجیح می دهند از اتومبیل های شخصی خود برای ماشین عروس استفاده کنند. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر اتومبیل معمولی دارید، از اتومبیل های لوکس ما برای ماشین عروس، خودرو کرایه کنید. و شبی رویایی برای خود به ارمغان بیاورید. اجاره خودرو برای ماشین عروس شرایط سختی به همراه ندارد. عروس و داماد های عزیز باید به نکاتی در اجاره ماشین عروس توجه داشته باشند. که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

ماشین عروس با راننده یا بدون راننده

بسیاری از افراد به دلایل مختلف حاضر نیستند ریسک اجاره خودرو لوکس را به پذیرند. پیشنهاد ما به این افراد، اجاره ماشین عروس با راننده می باشد. به این ترتیب آنها می توانند با خیالی آسوده از مراسم عروسی خود لذت ببرند. همچنین آن دسته از افرادی که گواهینامه ندارند یا مدارک کافی برای اجاره خودرو بدون راننده را دارا نیستند می توانند خودرو با راننده اجاره کنند. وقتی اتومبیل با راننده اجاره می کنید، دیگر نیازی نیست که چک و ضمانت به موسسه اجاره خودرو بدهید. تمامی مسئولیت های اجاره خودرو پای راننده آن خواهد بود. اما اگر تجربه کافی رانندگی با خودرو های لوکس و همچنین شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده را دارید، می توانید خودرو بدون راننده اجاره نمایید.

اجاره خودرو های عروس کروک

منظور از اتومبیل های کروک، ماشین های بدون سقف می باشند. برخی از افراد تمایل دارند این اتومبیل ها را برای ماشین عروس خود کرایه نمایند. توجه کنید اگر عروسی شما در فصول بارندگی و سرد است این خودرو ها مناسب نیستند. البته توجه داشته باشید سقف این ماشین ها نیز مانند سانروف بسته می شود. پس محدودیتی در اجاره آنها نخواهید داشت. فقط توجه داشته باشید اغلب خودرو های کروک دو نفره هستند و شما مجبور هستید بدون راننده اجاره کنید. عکاسی و فیلم برداری ماشین عروس های کروک بسیار زیبا و متفاوت هستند.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس از موسسه اجاره خودرو شرایط زیر را به همراه دارد:

  • نرخ کرایه خودرو ها بستگی به مدل آنها و همچنین با راننده یا بدون راننده بودن آنها دارد.
  • نرخ های کرایه همچنین برای 15 ساعت و تا ساعت 12 شب می باشد. به ازای هر ساعت اضافه 10 درصد به نرخ کرایه اضافه می شود.
  • نرخ های اعلام شده برای تردد داخل شهر می باشد برای محدوده های حاشیه شهر مانند؛ گرمدره، شهریار و احمد آباد و … 50000 تا 80000 تومان بابت هزینه خروجی به نرخ کرایه اضافه می گردد.
  • هزینه بنزین بر عهده کرایه کننده می باشد.
  • آن دسته از اتومبیل هایی که با راننده اجاره می شوند، کلیه مسئولیت های ماشین عروس بر عهده راننده می باشد و نیازی به ارائه چک ضمانت نیست.
  • برای کرایه ماشین عروس بدون راننده، یک فقره چک به ارزش خودرو مورد نظر دریافت می شود.
  • ماشین عروس هایی که به صورت بدون راننده اجاره می شوند، توسط نماینده ما در محل تحویل داده می شوند. این راننده تا پایان مراسم در خودرویی دیگر همراه شما خواهد بود و در پایان مراسم با تحویل خودرو، چک ضمانت را به شما باز می گرداند.

لازم است بدانید کلیه فعالیت های موسسه اجاره خودرو ما قانونی و زیر نظر اتحادیه می باشد.

گل ماشین عروس و دسته گل عروس

مجموعه ما در کنار اجاره ماشین عروس، خدمات گل آرایی و دسته گل نیز ارائه می دهد. شما می توانید ماشین عروس خود را گل زده و همراه با دسته گل عروس در محل تحویل بگیرید. دیزاین و گل آرایی ماشین عروس توسط تیم حرفه ای انجام می شود. طراحان ما می توانند به صورت رایگان به شما در انتخاب نوع گل و طراحی ماشین عروس مشاوره بدهند. توجه داشته باشید گل های ارکیده و رز از جمله گل های گران می باشند اگر قصد دارید حداقل هزینه را برای گل آرایی کنید بهتر است، استفاده از این گل ها را در دیزاین به حداقل برسانید. همچنین فصل عروسی را نیز برای انتخاب گل در نظر بگیرید.

خودرو های قابل اجاره برای ماشین عروس

اتومبیل های لوکس زیر برای ماشین عروس قابل اجاره می باشند:

  • Hyundai Elentra
  • Hyundai Sonata LF
  • Hyundai Genesis
  • Hyundai Genesis Coupe
  • BMW 330i corak
  • Kia Cerato
  • BMW 528
  • BMW Z4
  • BENZ C200
  • BMW X6
  • BENZ S500
  • BENZ E250
  • TOYOTA Prado
  • Porsche Boxster

تمامی خودرو های قابل اجاره از خودرو های لوکس و گران قیمت می باشند. اما نرخ کرایه آنها نسبتا مقرون به صرفه و ارزان است. نرخ حدودی کرایه بین 320 هزار تومان تا 1500000 هزار تومان می باشد. همانطور که گفته شد نرخ کرایه بسته به با راننده یا بدون راننده بودن، مدل اتومبیل و افزایش ساعت کرایه اتومبیل دارد.

اجاره ماشین عروس به صورت ساعتی اجاره داده می شود؟

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه هزینه‌های زیادی صرف عروسی می‌شود. از این رو می‌توان اتومبیل‌هایی را به صورت ساعتی اجاره کرد‌. این روش در میان جوانان بسیار محبوب است و بعد از اتمام مراسم ماشین را تحویل می‌دهند. در هزینه‌ها تقریبا صرفه جویی می‌شود و کار اجاره ماشین عروس را نیز برای فرد راحت‌تر می‌کند.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا