ورزشی

رجبی: جایگاه فولاد مدیون حضور نکونام است

به گزارش خبرگزاری دانا نیوز؛ حمید رجبی مربی تیم فولاد در نشست خبری بعد از دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که ما تیم الهلال را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که این تیم چطور بازی می‌کند اما امروز الهلال تغییر تاکتیک داده بود. در جریان بازی توانستیم تغییر تاکتیک دادیم و این تیم را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که آنها با جان و دل بازی کردند. نشان دادند که فوتبالیست‌های ایران مایه افتخار مردم ایران هستند. درباره شرایط بازی بگویم که امروز رقابت نابرابری داشتیم. آنها بازیکنان باکیفیتی داشتند اما شانس گل ما به الهلال برتری داشت. شاید اگر دقت می‌کردیم نتیجه بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی موقت فولاد گفت: ما می دانستیم الهلال چطور بازی می‌کند و در این بازی مهاجم خود را تغییر داد و تقریباً بدون مهاجم بازی کرد. این اتفاق کار ما خیلی سخت است و فکر می‌کنم دیاز خیلی مربی باهوشی است و به او تبریک می‌گویم. ما با صحبت هایی که داشتیم بازیکن شماره ۱۰ آنهارا کنترل کردیم و اجازه بازی سازی و ایجاد موقعیت ندادیم.

وی در مورد سرمربگیری این تیم گفت: در مورد این موضوع باید باشگاه نظر بدهد و شرایط را بررسی کند. باید از نکونام سرمربی قبلی تشکر کنم. او نشان داد تیم شایسته ای ساخته و در فوتبال آسیا در دو سه سال گدشته به همه نشان دادیم که تیم سرسختی هستیم. سال های گذشته هم جلوی السد و النصر نیز حریف سختی بودیم. این شایستگی و جایگاه فولاد مدیون حضور نکونام بوده است.

258 258

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا