برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

دانلود رمان عاشقانه و جذاب

همه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. تجربه‌ی داستان‌های عاشقانه اما، می‌تواند جایی جز در جهان واقعی اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم بخشی از این ماجراها را، لابه‌لای کلمات یک رمان عاشقانه خارجی جست‌وجو کنیم. کتاب‌های رمان می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند.

Download romantic and attractive novel

در این یادداشت، با بیش از ۴۰ کتاب عاشقانه جدید و محبوب و معروف‌ و انواع رمان عاشقانه آشنا می‌شویم که ما را با این احساس پیچیده‌ی انسانی آشنا می‌کنند. احساسی که گاهی با شور و شگفتی و گاهی با اشک و آه همراه است. این رمان‌ها را در دسته‌بندی‌های متنوعی به تفکیک ملیت نویسنده، کلاسیک و غیرکلاسیک، مناسب نوجوانان و بزرگان و… معرفی کرده‌ایم تا کتاب مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

برای دانلود رمان مدنظرتان کافی است روی دکمه دانلود کتاب در هر بخش بزنید. ما همواره در حال به‌روزرسانی این یادداشت هستیم. برای همین پیشنهاد می‌کنیم به این یادداشت هر چند وقت یک بار سری بزنید و با های جدیدتر آشنا شوید. راستی اگر شما هم داستان درباره عشق و رمان عاشقانه معروفی خوانده‌اید، فراموش نکنید که در قسمت دیدگاه‌ها نامش را برای ما بنویسید.

دانلود رمان عاشقانه با تخفیف

پیشنهاد می‌کنیم اگر به خواندن رمان‌ها و داستان‌های عاشقانه علاقه دارید، با کلیک روی دکمه زیر، به سایت رمان بوک بروید و بهترین و جدید‌ترین رمان‌های عاشقانه را با تخفیف دریافت کنید.

رمان عاشقانه جدید

تو مانده ای برای من

کتاب «تو مانده‌ای برای من» نوشته‌ی سمیه هرمزی است و انتشارات شقایق آن را منتشر کرده است. این رمان داستان زن جوانی به نام الهام صدر است که به‌تازگی از شوهرش جدا شده و جویای کار است و از قضا برای مصاحبه‌ی کاری وارد شرکتی می‌شود که متعلق به روزبه مختاری، عاشق سینه‌چاک سال‌های دور او است…

وانیل و شکلات

وانیل و شکلات دو مزه‌‌ی متفاوت‌اند اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرند با هم بسیار عجین می‌شوند و نتیجه عالی می‌شود. همان‌طور که برای پپه و آندرا اتفاق افتاد، که پس از هجده سال زندگی مشترک و سه فرزند، هنوز عاشق یکدیگرند. اما یک روز جادو باطل می‌شود و زن ناامید و سرخورده از فرارهای گاه‌ و بی‌گاه شوهر، تصمیم به ترک وی می‌گیرد و او را با هزاران مشکل روزمره تنها می‌گذارد تا به تنهایی با آن ها مواجه شود و آن‌ها را حل می‌کند. جدایی‌ای که مسائل زیادی را برای هردوی آن ها آشکار می‌سازد و به آنان کمک می‌کند که خود را پیدا کنند و شخصیت فردی‌شان را جلا بخشند…

دل باز

فرهاد، پسر بزرگ خانواده‌ی فیروز و والا با دختری غریبه ملاقات می‌کند. این دختر با خسرو، پسر کوچکتر خانواده نیز ارتباطی نامشخص و مرموز دارد. ملاقات فرهاد با این دختر آرامش درونی فرهاد و همچنین آرامش بیرونی خانواده‌ی او را به‌هم می‌ریزد…

تعقیب خورشید

وقتی پدر هانا دندریج در منطقهٔ جنگ زدهٔ می‌سی‌سی‌پی ناپدید می‌شود، هانا علاوه‌بر مسئولیت نگهداری از خواهر و برادر کوچک‌ترش، با وظیفهٔ مراقبت از گاوداری که پدرش به‌تازگی در تگزاس خریده هم روبه‌رو می‌شود. یک ازدواج راحت می‌تواند او را از این مخمصه نجات بدهد… اما آیا این کار خواستهٔ قلبی اوست؟

سرباز زخمی ویلیام بارنت وقتی به خانه برمی‌گردد متوجه می‌شود که گاوداری خانوادگی او را مصادره کرده‌اند. هرچند از این شرایط غیر‌منتظره خشمگین می‌شود، اما وقتی متوجه می‌شود که زن جوان زیبا و فوق‌العاده صبوری که همراه خانواده‌اش در گاوداری زندگی می‌کند، به‌شدت در تلاش است که آنجا را سر پا نگه دارد؛ غافلگیر می‌شود.

آن‌ها با وجود این شرایط به آتش‌بس ناراحت کننده‌ای رضایت می‌دهند… و جاذبهٔ غیر‌قابل‌انکاری بینشان شکل می‌گیرد. در زمینی که وفاداری‌ها در جناح‌های مختلف تقسیم شده و در کشوری که در اثر جنگ ویران شده، آیا می‌توان به زنده‌ماندن اولین جوانه‌های عشق امیدوار بود؟

هزار نامه عاشقانه

کتاب هزار نامه عاشقانه نوشته‌ی شوتاب گنگور و ترجمه‌ی مطهره شادپور است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. هزار نامه عاشقانه داستانی است لطیف و احساس‌برانگیز برای آن‌ها که عشقشان ناشناخته مانده، اما هنوز آن را مثل رویایی خاموش در سر دارند. داستانی برای آن‌هایی که به اندکی قدرت و جرئت نیاز دارند تا به رویایشان رنگ حقیقت ببخشند.

ما شروعش می کنیم

کتاب عاشقانه «ما شروعش می‌کنیم» که لینک دانلود رایگان آن در وبسایت www.amazon.com/Best-Sellers-Romance/zgbs  موجود می باشد، اثری از کالین هوور است که وقایع آن در ادامه‌ی رمان «و کسی نماند جز ما» از همین نویسنده اتفاق می‌افتد. لیلی، شخصیت اصلی داستان، ناچار است با پیامدهای جدایی و ارتباط اجتناب‌ناپذیر با رایل که پدر فرزند اوست، دست‌وپنجه نرم کند، اگرچه هنوز آسیب‌های روانی ناشی از بدرفتاری‌های رایل در وجودش باقی است. لیلی ناچار است با این واقعیت روبه‌رو شود که خشم همیشگی رایل و حسادت‌های وی بر زندگی آینده‌اش خدشه وارد خواهد کرد. کتاب ما شروعش می کنیم شهامت آغاز زندگی دوباره را پس از سپری‌کردن آشفتگی‌های زندگی خشونت‌آمیز به شما می‌بخشد و ضرورت ادامه‌دادن را مطرح می‌کند.

و تنها باد می داند

کتاب و تنها باد می داند داستانی عاشقانه درباره‌ی زنی است که به گذشته برمی‌گردد. او به دلیل علاقه‌ی زیاد به پدربزرگش و در رجوع به خانه‌ی او، به ایرلند سال‌ها قبل برمی‌گردد.

ایرلندی که آنه گلهر در آن به هوش می‌آید، در آستانه‌ی جنگ است و محلی خطرناک. آنه زخمی و مبهوت تحت مراقبت دکتر توماس اسمیت قرار می‌گیرد. اشتباهی رخ می‌دهد و آنه موقتا از هویت زن دیگری استفاده می‌کند. با شدیدترشدن درگیری‌ها، توماس به نیروهای آزادی‌خواه می‌پیوندد و آنه که میان تاریخ و احساسات خودش گیر کرده، باید بین عشقی که هرگز تصور نمی‌کرد تجربه کند و زندگی سابقش یکی را برگزیند. با افزایش تنش‌ها توماس به مبارزه برای استقلال ایرلند می‌پیوندد و آنه نیز در کنار او درگیر می‌شود.

آبرویم را پس بده

خلاصه‌ی کتاب آبرویم را پس بده از این قرار است: «دختر آزادی بودم که به خاطر یک اشتباه، اعتماد خانواده‌ام را از دست دادم و طرد شدم. مجبور شدم با مردی که فقط من را به خاطر پولم می‌خواست ازدواج کنم. سال‌ها زیر دست این مرد عذاب کشیدم و تاوان تمام خطاهایم را دادم. حالا بعد از سه سال توبه کردم. از خدا خواستم اشتباهاتم را ببخشد تا دوباره زندگی‌ام را از نو شروع کنم؛ اما با لکه ننگی که روی دامنم مانده و هیچ‌وقت پاک نمی‌شود چه‌کار کنم ؟ با تهمت‌های جدیدی که به خاطر گذشته‌ام بهم نسبت می‌دهند و آبرویم را بارها به ناحق می‌برند چه کنم؟ تهمت زدن آسان است، اما… این آبروی رفته را از کی پس بگیرم؟»

عشق در عصر کودتا

نویسنده: مرجان کمالی

مترجم: جلیل جعفری

بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

کتاب عشق در عصر کودتا رمان عاشقانه چندوجهی‌ای است که به جهان پیچیده‌ی گمشده‌ای حیات می‌بخشد و شخصیت‌های فریبنده‌ای را وارد زندگی می‌کند که زمانی آن جهان را خانه می‌نامیدند. این اثر، نمونه‌ی رمانی است درباره‌ی چند خانواده و درمورد اینکه چگونه اسرار ما در زندگی‌هایمان دیوار بنا و ما را بیمار می‌کنند. این کتاب، کتابی است سرشار از احساس با موضوع عشق که جاودانه می‌شود و به مداخله‌ی گاه‌به‌گاه تقدیری اشاره دارد که ما را وامی‌دارد گام در راه‌هایی بگذاریم که هیچ‌گاه در خواب و رؤیا هم نمی‌دیدیم.‌

آداب ترک کردن تو

حمزه بربر در رمان کوتاه آداب ترک کردن تو داستانی عاشقانه نوشته که به‌درستی با همین امروز ما مرتبط است؛ گم‌شدن و از‌دست‌دادن در میان هیاهوی بی‌پایان شهر بزرگ که هر لحظه زندگی در آن به مانند گیرافتادن در توفان است، آن هم توفانی که عاشقی در آن گیر افتاده و در این توفان دست به هر کاری می‌زند، برای یافتن معشوق است، معشوقی که نمی‌دانیم نقشش در تمام این ماجراها دقیقا چیست.

تاریخ عشق

این اثر سرنوشت دو جوان عاشق لهستانی به نام آلما و لئو را روایت می‌کند که جنگ جهانی دوم آن‌ها را از هم جدا می‌کند. شیو‌ی روایت کتاب تاریخ عشق تودرتو است و چندین داستان مختلف را در کنار هم پیش می‌برد. هم‌ی این داستان‌ها به‌نوعی با یکدیگر در ارتباط هستند و این از اسامی یکسان موجود در آن‌ها نیز مشخص است. هرچند که درون‌مای‌ی اصلی رمان عشق است اما درباره‌ی جنگ و کشتار یهودیان نیز به‌تفصیل سخن رفته است.

هوای او

کتاب صوتی هوای او رمانی عاشقانه نوشته بریتنی سی. چری و ترجمه منا اختیاری است که داستان پیوند عشق و سوگ و اندوه را روایت می‌کند. بریتنی در این کتاب صوتی دلدادگی زن و مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که هر دو در شرایط مشابه و دشواری قرار دارند. آن‌ها پس از پشت سر گذاشتن این شرایط، در یک نقطه زمانی و مکانی، دوباره روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.

سی. چری در کتاب صوتی هوای او سعی کرده است مراحل رشد و تغییر شخصیت افراد را به نمایش بگذارد؛ در این کتاب اندوه و عشق به تقابل با هم می‌پردازند. مهم‌ترین افراد زندگی الیزابت و تریستن در تصادف کشته شده‌اند، اما داستان آشنایی آن‌ها نیز با یک تصادف شروع می‌شود. هردوی آن‌ها برای درگذشت کسانی که دوستشان داشتند سوگوارند و هیچکدام نمی‌خواهند وارد یک رابطه جدید شوند؛ ولی اتفاقات پر فراز و نشیبی که در طول داستان رخ می‌دهد زندگی آنان را دگرگون کرده و وارد مرحله جدیدی می‌کند.

دانلود رمان عاشقانه رایگان

در این بخش چند کتاب عاشقانه رایگان از سایت رمان بوک معرفی می‌کنیم. این کتاب‌ها را می‌توانید از سایت ما رایگان دریافت کنید.

دیانه؛ جلد دوم

دیانه رمانی دو جلدی نوشته فریده حسینی است که داستان زندگی دختری گرفتار مصائب گوناگون خانوادگی و اجتماعی را روایت می کند. در جلد اول رمان با دیانه آشنا می‌شوید؛ او دختر بی‌سرپرستی بود که به اجبار پدربزرگش برای مراقبت از فرزند احمدرضا به‌ خانه‌ او رفت. پس از حوادث بسیاری که در جلد اول رخ داد، احمدرضا و دیانه به یکدیگر علاقه پیدا کردند و دیانه همسر احمدرضا شد.در کتاب دیانه – جلد دوم بار دیگر با این دختر یتیم که حالا زنی عاقل و پخته شده است، همراه می‌شوید تا ماجرای قتل همسرش را پیگیری کند و انتقامش را بگیرد.‌

نجات بزرگ

«نجات بزرگ» اثری تلفیقی از یک داستان علمی-تخیلی-عاشقانه به قلم مهدی بصیرت‌نیا است.

عاشقانه‌ی مرگ

کتاب عاشقانه‌ی مرگ نوشته آشا مستعار مشترک است. این کتاب روایت مردی است که در تنهایی رها شده است و این تنهایی را با سیگار و مست کردن پر می‌کند. روایت عاشقانه‌ای که دیگر نیست و اندوه ماندگار. عاشقانه‌ی مرگ روایت رفاقتی است که تلاش می‌کند پابرجا بماند اما اندوه این اجازه را به او نمی‌دهد و او را کنترل می‌کند. این کتاب با زبانی ادبی احساسی خواننده را با خودش همراه می‌کند و او را به دنیای تازه‌ای می‌برد.

https://en.wikipedia.org/wiki/Romance

دکمه بازگشت به بالا