ورزشی

مهدوی‌کیا: روز اول گفتم برنامه دو سال و نیمه دارم

یک خبرگزاری ایرانی گزارش داده است که در بازگشت تیم زیر 23 سال ایران از تهران به تهران، مهدی مهدوی کیا در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران از موفقیت تیم امید خبر داد. مسابقه چون دیر شدیم و فکر می کنم یک هفته با تیم اصلی که به مسابقات رفته تمرین کنیم. ما یک بازی مقدماتی بین المللی نداشتیم زیرا برنامه لیگ به این شکل بود. چند روزی هم بازیکنان را به باشگاه ها معرفی کردیم.

وی گفت: خوشبختانه به لحاظ همه مشکلات به این مسابقات رفتیم و فکر می کنم در بازی بهتر هستیم و این را هم در نظر می گیرد که خیلی از بچه های ما برای اولین بار با هم بازی کردند. از نظر هماهنگی بهتر هنوز راه زیادی در پیش داریم، اما خوشحالم که توانستم این تیم را با اختلاف 9 امتیازی شکست دهم. کار آسانی نبود و تیم تاجیکستان تیم خوبی بود.

یکی از مشکلات ما این است که چمن مصنوعی بسیار استرس زا شده است و خدا را شکر می کنم که بالاخره توانستیم از این گروه خارج شویم و انشاالله خودمان را برای مسابقه نهایی آماده کنیم.

“فکر می کنم بازی بسیار خوبی بود زیرا قبل از بازی گفتم که هر دو تیم مهارت های خوبی داشتند اما ما باید این کار را انجام دهیم” تا بازی را ببریم و رهبر تیم باشیم. آنها به عنوان میزبان تیم تاجیکستان سال هاست که در این زمین بازی و تمرین می کنند و همانطور که گفتم تیمشان سال ها در کنار تیم و ساختار جوانان بوده است. این گروه یک گروه مبارز تاجیک است.

وی افزود: به جرات می توان گفت که تیم بزرگسالان تاجیکستان با اضافه کردن چند بازیکن تیم امید تشکیل خواهد داد. تیم هماهنگ بود اما خوشبختانه بچه های ما خوب کار کردند، در نیمه اول سه گل زدیم و در نیمه دوم بازی را به خوبی مدیریت کردیم.

ما نمی‌خواستیم بهانه‌ای برای اشاره نکردن به این موضوع قبل از بازی داشته باشیم زیرا احساس می‌کردم این موضوع بر روحیه تیم تأثیر می‌گذارد.

امید گفت: همیشه فکر می کردیم که قرار است قبل از ظهر جلسه فنی داشته باشیم اما در این مواقع اضطراری تا ساعت 16 30 منتظر ماندیم تا ببینیم کدام بازیکن می تواند و کدام بازیکن نمی تواند بازی کند. شرایط فرق می کرد اما من و کادرفنی به همه بازیکنان اعتماد داشتیم و فرقی نمی کرد چه کسی بازی کند و خوشحال بودم که با تمام وجود آمدم و گل زدم.

برنامه ما قطعا خیلی دیر شده است، سعی می کنیم هر ماه اردوهای ففادی بیشتری برگزار کنیم تا هماهنگی بیشتری حاصل شود. انشاالله در چند ماه آینده در قطر مسابقه دهیم. اگر بتوانیم آن را از کشورهای دیگر بپذیریم، کمپ های مختلفی در امارات و کشورمان داریم.

امید گفت: دوست داریم با همه تیم ها بازی کنیم و با یک تیم خوب و بازیکنان در سن المپیک به ازبکستان برویم و سپس بازی های آسیایی را در چین انجام دهیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا برای این دو مسابقه آماده شویم.

مهدویچ گفت: قطعا بازیکنانی را خواهیم دید که برای تیم المپیک سن کافی دارند اما از این پس روی بازیکنان جوانی که جواز حضور در المپیک را دارند تمرکز خواهیم کرد. می خواهیم همه بازیکنان را ببینیم تا بتوانیم از تمام پتانسیل های فوتبال کشور استفاده کنیم.

258 41

دکمه بازگشت به بالا