استان ها

قهرمانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه ۵ دانشگاه آزاد به میزبان رسید

قهرمانی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه ۵ دانشگاه آزاد به میزبان رسید

تیم‌های برتر مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان منطقه ۵ دانشگاه آزاد با پایان رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان پسر منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار و در پایان رقابت‌های تیم برتر این مسابقات مشخص شدند.

محمود شاکرمی، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در تشریح چگونگی برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این مسابقات در رشته آزاد با حضور هفت تیم از واحد‌های دانشگاهی خرم آباد، کرمانشاه، بروجرد، قروه، اراک، همدان و سنندج برگزار شد که در نهایت تیم خرم آباد با ۲۰۵ امتیاز مقام اول، تیم کرمانشاه با ۱۵۰ مقام دوم و تیم‌های بروجرد و قروه با ۸۰ امتیاز به طور مشترک سوم شدند.

وی افزود: در رشته فرنگی نیز ۶ تیم از واحد‌های دانشگاهی خرم آباد، سنندج، کرمانشاه، خمین، دورود و اراک شرکت داشتند که در پایان تیم خرم آباد با ۲۲۵ امتیاز اول شد و تیم‌های سنندج و اراک با ۱۵۰ و ۸۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: نفرات اول وزن‌های مختلف این مسابقات به مسابقات کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در روز‌های ۵ تا ۷ آذر ۱۴۰۲ به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد راه یافتند.

دکمه بازگشت به بالا