ورزشی

بازیکن را مقابل هوادار قرار ندهند/ سه چهار مدیرعامل باید پاسخگوی افتضاح استرا باشند

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی کاپیتان استقلال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اینکه مدیرعامل استقلال مدعی است که او تهدید کرده بود اگر پول نگیرد بازی نمی‌کند، گفت:پولم بعد از تاخیر ۲، ۳ ماه و بعد از جام جهانی پول گرفتم اما نه الان و نه در ۷، ۸ سال گذشته هیچ کسی نمی تواند صدایی از من بیاورد که بگوید پول ندهند بازی نمی‌کنم. اینکه بازیکن را جلوی هوادار قرار بدهیم، راهش نیست.

چشمی با انتقاد از فتج‌الله‌زاده، اظهار داشت: بدهی استراماچونی در همان ابتدا با پرداخت یک مبلغ ناچیز حل می‌شد و روز به روز سنگین‌تر شده است،این افتضاح نه یک نفر بلکه خیلی‌ها درگیر آن هستند باید پاسخگو باشند و سه چهار مدیرعامل باید جواب بدهند. چرا باید تیمی که قهرمان شده است و خوب بازی کرده است، بازیکنانش از تلویزیون رقابت‌های لیگ قهرمانان را تماشا کنند؟

چشمی در ادامه با کنایه به مدیرعامل استقلال درباره تلاش‌هایش برای پرداخت بدهی استراماچونی، تاکید کرد: تلاش وقتی ثمره نداشته باشد، به چه دردی می‌خورد. کاری جایی بدتر می شود که به دنبال راهی باشیم که با توجه به این شرایط بازیکن را جلوی هوادار قرار دهیم، از آقای فتح الله زاده تعجب می کنم کی چنین حرفی زده شده است. یک سری مشکل و اتفاق برای تیم افتاد، باعث شد بچه ها به دلیل تعهد و رابطه‌ای که با هواداران دارند بازی کنند و باید خیلی زودتر شیرازه تیم از هم می‌پاشید.

وی در ادامه درباره درصدهای پرداختی بازیکنان که توسط فتح‌الله‌زاده اعلام شد، گفت:ما یک مشکل عجیب با باشگاه داریم، باشگاه یک طور و من بازیکن یک جور حساب می‌کنیم.ما هیچ وقت این موضوع و درصدهای اعلامی باشگاه را قبول نکردیم.

چشمی در پایان گفت:با دلخوشی بازیکنان و هوادار این کار را نکنید، در سرما و گرما بازی می‌کنیم اما خارج از زمین و مدیریت فوتبال هم باید حرفه‌ای باشد تا بازیکن استرس نداشته باشد.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا