ورزشی

پیروزی بارسلونا برابر مایورکا با چاشنی استرس

آفتاب‌‌نیوز :

در آغاز هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک میزبان مایورکای رده پانزدهمی بود که این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

بارسلونای رده سومی در حالی این نتیجه را کسب کرد که در دقیقه ۲۴ یک پنالتی به دست آورد که ایلکای گوندوگان آن را هدر داد. فرصت‌سوزی ستاره آلمانی، تا دقیقه ۷۳ بازی را مساوی نگه داشت، اما او خوش‌شانس بود که پنالتی هدر دادنش منجر به توقف بارسا نشد، چرا که لامین یامال سرانجام قفل دروازه‌ها را شکست و گل نخست را برای میزبان کاتالان زد. در نهایت همین گل باعث ثبت هجدهمین پیروزی فصل بارسلونا در لالیگا شد تا این تیم با روحیه‌ای مضاعف به استقبال ناپولی، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود.

این نتیجه شاگردان ژاوی هرناندس را با ۶۱ امتیاز به رده دوم جدول برد تا موقتاً جای رقیب هم‌ایالتی‌شان جیرونا را بگیرند.

امروز سه بازی دیگر هم در لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به شرح زیر است:

والنسیا – ختافه، ساعت ۱۶:۳۰
گرانادا – رئال سوسیه‌داد، ساعت ۲۱:۰۰
جیرونا – اوساسونا، ساعت ۲۳:۳۰

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید ۶۶ امتیازی صدرنشین است و بارسلونا با پیروزی امشب ۶۱ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. به این ترتیب جیرونای ۵۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و اتلتیکومادرید ۵۵ امتیازی هم چهارم است.

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا