ورزشی

اعزام ۱۷ پارادوومیدانی‌کار به امارات

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی با اشاه به اعزام ۱۷ ورزشکار به مسابقات بین‌المللی فزاع امارات گفت: در این مسابقات به دنبال کسب مدال نیستیم، هدف انجام کلاس بندی بین‌المللی و ارزیابی عملکرد دوومیدانی کاران است.

بهمن رضایی در گفت‌وگو با دانا نیوز، با اشاره به اعزام ۱۷ دوومیدانی کار به مسابقات بین‌المللی فزاع امارات در دوم اسفند، اظهار کرد: این مسابقات از دوم تا یازده اسفند با حضور ۶۸ کشور و ۶۲۰ ورزشکار در امارات برگزار می‌شود که ما با ۱۷ ورزشکار در این تورنمنت حضور خواهیم داشت.

وی گفت: هاشمیه متقیان و حامد امیری دو ورزشکار شانس طلا در پارالمپیک پاریس هستند که در این تورنمنت با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین اعزام می‌شوند و ۱۵ ورزشکار دیگر به منظور انجام کلاس بندی بین‌المللی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین و مسابقات جهانی پاریس دوم اسفند به امارات می‌روند.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی در ارزیابی از وضعیت تیم برای کسب مدال، افزود: در امارات به دنبال کسب مدال نیستیم، بلکه هدف ارزیابی وضعیت آمادگی بدنی و فنی دوومیدانی کاران و انجام کلاس بندی بین المللی است تا مشکلی برای شرکت در مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نداشته باشیم.

رضایی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در اردیبهشت سال آینده، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور  آخرین فرصت برای حضور دوومیدانی کاران در تیم ملی است، بعد از پایان این رقابتها نفرات اعزامی به مسابقات جهانی پاریس و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین معرفی خواهند شد.

وی از حامد امیری، هاشمیه متقیان، سعید افروز، امان الله پاپی، هرمز سیدی، میلاد رمضانی، الناز دارابیان و آتنا محمدی ها به عنوان ۸ ورزشکار شانس طلای بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین نام برد و گفت: این ۸ ملی پوش چون ورزشکاران شانس طلا بازیهای پاراآسیایی و مسابقات جهانی پاریس هستند ضرورتی برای حضور آنها در مسابقات قهرمانی کشور نیست، مگر  این که خود خواستار شرکت در این رقابتها باشند.

رضایی در پایان پیرامون این پرسش که ارزیابی شما از وضعیت پارادوومیدانی در بازیهای پاراآسیایی هانگژو از نظر جایگاه مدالی چیست؟ افزود: هر چند وضعیت رکوردها راضی کننده است، اما از الان نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی در خصوص تعداد مدال‌ها و جایگاه تیم در بازیهای پاراآسیایی داشته باشیم.

انتهای پیام

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا