حوادث

رادان: راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده فراجا گفت که راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد و گزارشی از وقوع هیچگونه ناامنی در کشور نداشتیم.

به گزارش دانا نیوز، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید امیر عزیزنصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از قرارگاه انتظامی امام علی(ع) با اشاره به اتخاذ تدابیر انتظامی امنیتی و اشراف اطلاعاتی برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشبختانه این مراسم در امنیت کامل برقرار شد و هیچ گونه ناامنی در کشور نداشتیم.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم  با خادمان خود در انتظامی کشور به منظور برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه ۲۲ بهمن گفت: هموطنان در سراسر کشور با حضور پرشکوه خود نشان دادند که همواره با بصیرت، پیرو ولایت فقیه خود هستند و نمی‌گذارند دشمنان خدشه ای در اتحاد و همبستگی آنها وارد کنند. جا دارد از همراهی مردمان عزیز کشورمان با پلیس نیز قدردانی کنم.

فرمانده فراجا با تأکید براینکه برای برقراری نظم و امنیت مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی انقلاب، کلیه همکاران در آماده‌باش کامل بودند، گفت: از همکاران پرتلاشم در سراسر کشور از مرز تا مرکز صمیمانه تشکر می‌کنم.

رادان گفت:‌ همچنین از تعامل و همکاری دیگر دستگاه ها و نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، سازمان های اطلاعاتی، وزارت اطلاعات و همه نهادهای مرتبط با تأمین امنیت با پلیس نیز کمال تقدیر و تشکر را دارم.

همچنین امیر نصیرزاده، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در جریان این بازدید از اقدامات انتظامی کشور در برقراری نظم و امنیت جشن ملی و راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: این مراسم در امنیت کامل برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ایران افزوده شد.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا