ورزشی

به انزلی‌چی بودنم افتخار می‌کنم/ درخشش نماینده‌های ایران در آسیا دور از دسترس نیست

تارتار: به انزلی‌چی بودنم افتخار می‌کنم/ درخشش نماینده‌های ایران در آسیا دور از دسترس نیست

سرمربی ملوان گفت: خودم را انزلی‌چی می‌دانم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا نیوز، با اشاره به وضعیت ملوان در چهار بازی اخیرش تاکید کرد: خدا را شکر بعد از دو بازی که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم در دو هفته اخیر شرایط‌مان بهتر شده است و این موضوع نشان می‌دهد که ملوان در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند.

وی افزود: تیم ملوان آخرین تیم لیگ برتر بود که شکل گرفت و یکسری از مشکلات برای ما قابل پیش‌بینی بود. به هرحال حمایت خوب هیات مدیره و آقای فهمیده به عنوان مدیرعامل ملوان به ما کمک کرد کم‌کم به شرایط مطلوب‌مان نزدیک شویم.

سرمربی ملوان تعطیلی جاری لیگ برتر را برای تیمش مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص گفت: تعطیلات پیش رو فرصت خوبی است تا بتوانیم هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی شرایط‌مان را بهبود دهیم. در این مدت قرار است دو بازی دوستانه که یکی از آنها دیدار با پرسپولیس است را در دستور کارمان داشته باشیم تا بتوانیم در شروع دوباره لیگ برتر با وضعیت خوبی فصل را دنبال کنیم.

تارتار در ادامه ضمن تقدیر از حمایت همه جانبه هواداران ملوان، خاطرنشان کرد: هواداران ملوان عاشق تیم‌شان هستند و فوتبال را به خوبی می‌فهمند. حرف کوچه و خیابان مردم انزلی، ملوان است. آنها با حمایت خوب خود به من و همکارانم و همین طور بازیکنان ملوان کمک کردند تا بتوانیم با وجود ناکامی در نتیجه‌گیری در دو هفته اول، تیم را جمع وجور کنیم و تیم قابل احترامی را بسازیم.  من می‌دانستم وقتی تیم خوب بازی کند، از حمایت هواداران بهره می‌برد، چون ملوان را دوست دارند.

وی افزود: کار ما برای بهتر شدن زیاد است و سختی کار ما تازه شروع شده است و باید با تلاش بیشتر و احساس مسوولیت بیشتر شرایط ملوان را روز به روز بهتر کنیم.

سرمربی ملوان با اشاره به حضور سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در آستانه آغاز این بازی‌ها در مرحله گروهی تصریح کرد: از ایرانی‌ها هر کاری که بگویید، برمی‌آید. غیرت و تعصب فوتبالیست‌های ایرانی در هیچ تیم و هیچ کشوری دیده نمی‌شود و این مساله به نماینده های ایران کمک می‌کند تا دست به کارهای بزرگی بزنند. البته باید به این موضوع تاکید کنم که نباید انتظارها را از این تیم‌ها بالا برد. ما باید بپذیریم جذب بازیکنان و ستاره‌های بزرگ توسط تیم‌های حوزه خلیج فارس به بالا بردن جذابیت‌های این رقابت‌ها کمک می‌کند. حضور تیم ها با نفراتی مانند رونالدو، بنزما، نیمار و…. در ایران و بازی برابر تیم‌های ایرانی می‌تواند به فوتبال ما و کیفیت آن کمک کند و این رقابت ناخودآگاه سطح کیفی تیم‌های ما را هم بالا می‌برد.

تارتار ادامه داد: باز تاکید می‌کنم کار پرسپولیس، نساجی و سپاهان در آسیا سخت است اما صعود و درخشش این تیم‌ها در آسیا غیرممکن و دست‌نیافتنی نیست. پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن در دوره‌های قبل لیگ قهرمانان تا بارها به فینال آسیا رسیده‌اند و ما با پاس در آسیا قهرمان هم شده‌ایم پس باز هم می‌توانیم در آسیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم و قول به هواداران انزلی‌چی تاکیدکرد: من معمولا در فوتبال قولی نمی‌دهم ولی به طور قطع انتظارم از کادر و بازیکنانم بالا است و از آنها انتظار دارم بهترین نتایج و شرایط را برای ملوان رقم بزنند. البته در این میان از هواداران می‌خواهم با توجه به بودجه، شرایط و وضعیت باشگاه از ملوان انتظار معقول داشته باشند و این موضوع را در انتظارشان از ملوان لحاظ کنند که این تیم در مقطع جدید  دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سرمی‌گذارد.

سرمربی ملوان در پایان گفت: از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که در سطح شهر به من لطف دارند . من خودم را انزلی‌چی می‌دانم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

گفت‌وگو از سمیه قدیری 

انتهای پیام /  






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

انتشارات علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر روند تکامل و تاریخچه‌ی ورزش. با ارائه‌ی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق، هدفمندی خود را در آشنایی خوانندگان با مراحل تکاملی و تغییرات بزرگ در دنیای ورزش قرار می‌دهم. با من همراه شوید و به دنیای جذاب و پویای تکامل ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا