بین الملل

شهادت ۲۵ نفر در بمباران ۳ منزل مسکونی در مرکز نوار غزه

در بمباران ۳ منزل مسکونی در مرکز نوار غزه، ۲۵ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

به گزارش دانا نیوز، رژیم غاصب پنجشنبه شب، ۳ منزل مسکونی در منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

به گزارش المیادین، در این حمله هوایی تاکنون ۲۵ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و چندین نفر هم مفقود شده‌اند.

در همین رابطه، خبرنگار الجزیره گزارش داد جنگنده‌های صهیونیستی خانه‌های فلسطینیان را در مرکز نوار غزه بمباران کردند که طی آن ۲۵ نفر به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند. بخش عمده شهدا زن و کودک هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز تا این لحظه همچنین ۹ بلوک مسکونی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمب‌گذاری و منفجر کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب همچنین بیمارستان ناصر در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار داد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی مجددا به بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه یورش برده است.

وزارتخانه یادش ده تأکید کرد که نیروهای اسرائیلی با ۴ نفربر رزهی به این بیمارستان یورش بردند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز پنجشنبه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار  و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۹۷ نفر شهید و ۱۳۲ نفر هم زخمی شدند.

با شهادت این افراد، شمار شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۲۹۴۱۰ نفر و شمار مجروحان هم به ۶۹۴۶۵ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

تحلیلگر اخبار بین‌المللی با رویکردی متفاوت. از طریق تحلیل دقیق و عمیق رویدادهای جهانی، تاثیرات آن‌ها را بر جوامع مورد بررسی قرار می‌دهم. با استفاده از شیوه‌ای قابل فهم و با جزئیات، به شما نقشه‌ای واضح از اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا