حوادث

اجرای طرح ویژه پلیس پایتخت برای برخورد با سرقت تا پایان سال/ فعالیت ۲۰۰ تیم مقابله با قاپ‌زنی

جانشین رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح ویژه پلیس برای مبارزه با سرقت در ماه‌های پایانی سال خبرداد.

به گزارش دانا نیوز، سردار مسعود مصدق درحاشیه آغاز به کار طرح ویژه پلیس برای مبارزه با سرقت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ماه‌های پایانی سال قرار داریم و در این ایام ما شاهد افزایش حضور مردم در مراکز خرید و … به منظور انجام خریدهای نوروزی و انجام کارهای اداری و … هستیم. در همین راستا نیز برنامه ریزی برای ارتقاء امنیت از سوی پلیس انجام شد.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام در مرحله اول پیشگیری از وقوع سرقت است، گفت: اما اگر سرقتی رخ دهد، پلیس قاطعانه با آن برخورد خواهد کرد. در اجرای این طرح که ان‌شاالله تا پایان سال ادامه خواهد داشت، تمرکز جدی بر سرقت‌های خشن، زورگیری، کیف قاپی و موبایل قاپی، جیب بری و نظایر آن وجود دارد.

مصدق با بیان اینکه پلیس پایتخت امکانات خود را برای اجرای این طرح بسیج کرده است، گفت: تیم‌هایی از پلیس پیشگیری، یگان امداد، پلیس آگاهی و … در این طرح مشارکت دارند اما محوریت آن با پلیس پیشگیری تهران بزرگ است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس در اجرای این طرح خبر داد و گفت: علاوه بر آن تیم‌های نامحسوس نیز در سطح اماکن شلوغ و پرتردد مستقر خواهد شد. حدود ۲۰۰ تیم موتورسوار که به شکل تخصصی آماده مقابله با قاپ زنی هستند نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. 

وی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان  و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند، گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم که در این ایام به هشدار پلیسی توجه داشته باشند.

انتهای پیام

نشر مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا