برترین های کسب و کارعمومی

ابعاد و مساحت استاندارد سایبان پارکینگ خودرو چقدر است؟

با جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش و افزودن یک طراحی شیک، مقدار فضای پارکینگ شما را افزایش می‌دهد. هر سایه‌‌بان پارکینگ مطابق با استانداردهای تجاری ساخته شده است، به این معنی که آنها مناسب برای کار سنگین و طولانی مدت هستند. این سازه‌های سایه‌دار پارکینگ برای هتل‌ها، مجتمع‌های ورزشی، استراحتگاه‌ها، فعالیت‌های خرده‌فروشی یا هر نوع فعالیتی عالی هستند. بهتر از همه، هر محصول به صورت سفارشی با توجه به ابعاد منطقه پارکینگ شما ساخته می‌شود و شما می‌توانید از بین ارتفاعات مختلف و اندازه‌های سایبان یکی را انتخاب کنید.

مشخصات کلی سایبان پارکینگ

سازه‌های پارکینگ از فولاد گالوانیزه سنگین ساخته شده است. آنها با پوشش پودری و مدل‎های متنوع، به انتخاب شما رنگ می‌شوند.

رنگ‌های موجود

قاب‌ها و سایبان‌های پارکینگ در رنگ‌های متنوع موجود است.

ضمانت‌های سایه‌بان

هر یک از پارکینگ‌های ما با ضمانت‌های چندساله همراه است.

رتبه‌بندی باد

سایبان‌های پارکینگ دارای درجه بندی باد مهندسی شده هستند. آنها تمام استانداردهای استفاده از اماکن تجاری را برآورده می‌کنند.

What is the feature and area of ​​the car parking canopy

ویژگی‌های اصلی سایه‌بان‌های پارکینگ

سایبان‌های مجموعه فواید زیادی برای اماکن تجاری شما به ارمغان می‌آورند، از جمله:

  • غربالگری اشعه ماوراء بنفش: سایبان‌های پارکینگ ما از سلامت مشتریان و کارمندان محافظت می‌کنند. آنها همچنین آسیب‌های ناشی از نور خورشید به رنگ خودروها را به حداقل می‌رساند.
  • ضد آب هستند: برای محیط های پربارش، بهترین گزینه‌ها را ارائه خواهندداد.
  • وسایل نقلیه خنک‌تر: سایبان‌های پارکینگ ما از وسایل نقلیه مشتریان و کارمندان شما در برابر آسیب‌های جوی، از جمله باران، باد، برف و خورشید محافظت می‌کنند. آنها همچنین از داغ شدن بیش از حد وسایل نقلیه در داخل هنگام پارک در محل پارک شما جلوگیری خواهندکرد و سایبان‌های پارکینگ احتمال گرمازدگی را کاهش می‌دهند.
  • عمر طولانی: هر سایه بان پارکینگ با دوام بالا و گارانتی طولانی ارائه می‌شود.

 ابعاد استاندارد سایبان پارکینگ چقدر است؟

ابعاد سایبان‌ها متناسب با حجم خودروها است و کوچکترین مدل، که فقط یک ماشین را در خود جای می‌دهد، حداقل 12 متر مربع مساحت خواهد داشت، در صورتی که بزرگ ترین مدل‌ها می‌توانند بیش از 100 متر مربع باشند. ابعاد استاندارد از 15 تا 50 متر مربع، مربوط به مدل‌های 1 ظرفیتی، دو ظرفیتی یا سه ظرفیتی است. برای این ابعاد، مدل‌های کیت خود نصب زیادی وجود دارد و شما حتی می‌توانید بین چوب یا فلز، سقف تخت یا شیبدار انتخاب کنید. فراموش نکنید که سطح زمین باید حداقل به اندازه کف سازه باشد و شما باید به توصیه‌های مشخص شده در دستورالعمل‌های مونتاژ برای محصول خود مراجعه کنید.

اندازه گیری برای 1 وسیله نقلیه

اندازه استاندارد برای یک  درگاه خودرو بین 12 تا 15 متر مربع است. عرض یک سایبان یک ماشینه بسته به مدل می‌تواند بین 2.5 تا 3 متر متغیر باشد و طول اغلب در 5 متر ثابت است. برای سایبان پارکینگ تک خودرو، دو نوع نصب امکان پذیر است و شما می‌توانید سرپناه را به خانه خود وصل کنید.

اندازه گیری برای 2 وسیله نقلیه

محاسبه برای این مدل ساده است و فقط حجم را دو برابر می‌کنیم. بنابراین اندازه یک سایبان برای 2 اتومبیل به حدود سی متر مربع روی زمین نیاز دارد. اگر می‌خواهید شما افقی باشد، عرض آن مانند مدل 1 وسیبه نقلیه باقی می‌ماند. این دو وسیله نقلیه پشت سر هم پارک می‌کنند و نیازی به سایبان پارکینگ طولانی‌تر نیست و طول این پناهگاه به 10 متر می‌رسد. اگر قالب پارکینگ کنار هم را ترجیح می‌دهید، سایبان خودروی شما از یک مستطیل باریک به یک مربع تبدیل می‌شود. ماشین‌ها برای محافظت کامل به عمق 5 متری نیاز دارند و برای پارک دو وسیله نقلیه در کنار هم، محاسبه ساده است، عرض معمول یک سایبان یک ظرفیتی، یعنی 2.5 متر را در دو ضرب می‌کنیم.

یک انتخاب زیبایی شناختی

در انتخاب خود، به‌ هارمونی که همه تاسیسات شما ایجاد خواهند کرد فکر کنید. آیا سایبان پارکینگ شما با سبک خانه شما مطابقت دارد؟ در این مورد، طرح مشابه را ترجیح دهید. اگر خانه شما مدرن است، به دنبال یک مدل سایبان تخت یا تک شیب با خطوط تمیز باشید و یک مدل آلومینیومی نیز ممکن است مناسب باشد. اگر خانه‌ای بزرگ و مجلل دارید، مدلی را انتخاب کنید که مستقل از خانه شما و با ابهت‌تر باشد. در نهایت با مدل‌های چوبی امکان شخصی سازی آن‌ها را با رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی دارید. علاوه بر ایجاد سایه ای منحصر به فرد، کمی بیشتر از خودروی خود در برابر رطوبت و نور خورشید محافظت می‌کنید. همچنین باید به قیمت این محصولات نیز توجه داشته باشید؛ معمولا از نوع دستی آن بیشتر است.

شکل سقف نیز به دلایل زیبایی شناختی می‌تواند در انتخاب شما نقش داشته باشد، اما مراقب باشید، اگر در منطقه بارانی زندگی می‌کنید، بهتر است از خرید سایبان با سقف مسطح خودداری کنید؛ زیرا آب در آنجا کندتر از یک سایبان شیب‌دار تخلیه می‌شود ممکن است با مشکلات رطوبتی مواجه شوید یا مجبور باشید سازه خود را تعمیر کنید. همچنین در صورت عدم عرضه سقف یا قاب، امکان سفارشی سازی سازه با پوشاندن آن با متریال دلخواه وجود دارد. من می‌خواهم یک سایبان پارکینگ فلزی نصب کنم، آیا اندازه‌ها با مدل‌های چوبی یکسان است؟ سایبان‌های فلزی که از آلومینیوم ساخته شده اند، خطوط سبک تری نسبت به مدل‌های چوبی دارند. ستون‌های کالسکه‌های آلومینیومی نازک‌تر هستند که حسی از مدرنیته را به ارمغان می‌آورد.

مزایای سایبان پارکینگ

شیشه جلوی شما از نظر آرایش شبیه به عینکی است که هنگام خراشیدگی از آن استفاده می‌کنید. همانطور که خراش روی عینک آفتابی مورد علاقه شما می‌تواند مانع دید شما شود، خراش روی شیشه جلو نیز می‌تواند مانع دید شما گردد. در ابتدا، خراش‌ها، گودال‌ها و بریدگی‌ها ممکن است به سختی دیده شوند و هیچ تاثیر قابل تشخیصی روی دید شما نداشته باشند. با این حال، با گذشت زمان، آنها جمع می‌شوند و می‌توانند باعث اعوجاج، شکستگی و سایر مسائل گردند.

اما هنگامی که وسیله نقلیه زیر سایبان یا یک فیلد محافظ پارک شده است، به جلوگیری از آسیب شیشه در اثر سقوط اجسام و سایش عناصر روی ماشین کمک می‌کند. این موضوع در تمام سال صادق است و از ریزش برگ‌ها گرفته تا بارش برف، تگرگ بهاری و بارندگی تابستان را شامل خواهدشد.

به حفظ دمای راحت در تمام فصول کمک می‌کند.

در زمستان، کل بدنه وسیله نقلیه در حین رانندگی گرم می‌شود، با گرم شدن موتور و در حالی که دریچه‌های هوا گرما را به داخل می‌دمند. اما همه اینها پس از خاموش شدن از بین می‌رود. سایبان پارکینگ به آن کمک می‌کند تا آن دماهای گرم را برای مدت طولانی‌تری در هوای سرد حفظ کند.

ماشین را عاری از برف نگه می‌دارد.

وقتی در یک صبح سرد و تاریک در زمستان‌های طولانی از خواب بیدار می‌شوید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که برف را از روی شیشه جلوی خود پاک کنید. زیرا این کار برای پاک کردن میدان دید و خوب دیدن برای رانندگی ضروری است. حتی اگر برای آب کردن برف به عملکرد یخ‌زدایی خودرو خود تکیه کنید، این کار به زمان بیشتری نیاز دارد و ممکن است فقط یک منطقه کوچک از دید پاک شود. استفاده از سایبان پارکینگ، این امر را از لیست کارهای صبح زمستانی شما حذف می‌کند.

از آسیب ناشی از آفتاب جلوگیری می‌کند.

سایبان پارکینگ می‌تواند ابزار موثری برای محافظت از داخل خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد. اگرچه ممکن است به نظر برسد که این موضوع فقط در تابستان نگران کننده است، اما نور خورشید مضر در تمام فصول سال وجود دارد.

از دستان شما در زمستان محافظت می‌کند.

خراشیدن یخ و برف از شیشه جلوی اتومبیل شما یک کار خطرناک است. حتی اگر دستکش بپوشید و احتمالاً شیشه خودرو را می‌اندازید. اگر دستکش ندارید، باید با دست‌های سرد و مرطوبی که به‌طور ناراحت کننده‌ای قرمز و دردناک هستند، روبه رو شوید. پوشش‌ها در فصول دیگر نیز مفید هستند. آنها شیشه جلو را تمیز و شفاف نگه می‌دارند و از تجمع خاک، گرد و غبار، برگ‌ها، رزین و بقایای درختان جلوگیری می‌کنند. در درازمدت، استفاده از سایبان نیز با آسان‌تر کردن کار برف پاک‌کن‌ها و کاهش ساییدگی شن و ماسه روی لاستیک، عمر برف‌پاک‌کن‌ها را افزایش می‌دهد.

سایبان‌های پارکینگ می‌توانند هزینه‌های نگهداری پارکینگ را با محافظت از منطقه تحت پوشش آن در برابر آب و هوای نامساعد کاهش دهند. این حفاظت هزینه‌های نگهداری و حذف مربوط به باران و برف را کاهش می‌دهد و همچنین پارکینگ را در ماه‌های زمستان ایمن‌تر کرده و کمتر در معرض یخبندان قرار می‌دهد.

سخن پایانی

با گرم شدن ماه‌های تابستان، احتمالاً به دنبال راه‌هایی برای غلبه بر گرما هستید، اما در این میان داغ شدن اتوموبیل بسیار ناراحت کننده است. بنابراین، استفاده از یک سایبان پارکینگ با ابعاد استاندارد بسیار کارامد خواهدبود.

دکمه بازگشت به بالا