ورزشی

کادر فنی درباره زارع تصمیم گیری می‌کند

به گزارش شفاف، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اتفاق پیش آمده در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی گفت: درگیری امیرحسین زارع با کامران قاسم پور که از کشتی گیران با اخلاق و عنوان دار ایران و جهان محسوب می‌شود و امسال نیز به عنوان بهترین کشتی گیر ایران شناخته شده است، پیش آمده که با توجه به جوانی کشتی گیران و هیجانات بوجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن‌های آن‌ها در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید.

امامی تصریح کرد: این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و علیرغم عذرخواهی این کشتی گیر از کامران قاسم پور و کادر فنی، وی با توجه به چرخه‌ی انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است.

وی ادامه داد: البته هم خود امیرحسین زارع و هم پدر وی برای پیگیری این موضوع امروز صبح در فدراسیون حضور یافته اند و امیرحسین زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز کرده است.

امامی در مورد اخراج زارع تصریح کرد: با توجه به بند ۱۰ چرخه‌ی انتخابی تیم ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی انضباطی در اردو‌ها منجر به خارج شدن کشتی گیر از چرخه می‌شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در مورد امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.

تحریریه دانا نیوز

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری و اقتصادی است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا